Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 januari 2011, 12:20   #21
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ah ja statistisch gezien he, ...

Ge zou zelf nog kunnen zeggen afhankelijk van het gebruikte materiaal (merk / type) ervarenheid van de springer enz...
Dat zou geen verschil mogen maken (statistisch gezien).
Oud 10 januari 2011, 12:27   #22
Tejokus
Minister-President

Tejokus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
mja, vroeger werd men natuurlijk ook niet veroordeeld zonder bewijs.
Ha neen ?
De heksen al vergeten?
Of het gods-oordeel?
Tejokus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2011, 12:27   #23
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Dat zou geen verschil mogen maken (statistisch gezien).
Inderdaad, maar zou het niet spannend zijn dat te onderzoeken ?
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2011, 12:28   #24
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Het feit alleen al dat EC ontkend heeft, bewijst statistisch dat de kans groot is dat ze het gedaan heeft. Bijna de helft van de mensen die bekennen dat ze iets gedaan hebben blijkt later onschuldig, zeker als het om zaken gaat met veel publiciteit rond. Het wordt om begrijpelijke reden niet bekend gemaakt maar bij moorden met publiciteit komen er soms twintig tot vijftig vezonnen, volgzame of geïnternaliseerde bekentenissen binnen. Niets voor niets houdt men steeds details achter om gemakkelijker valse bekentenissen te kunnen onderscheiden. Mensen bekennen om de raarste maar ook banaalste redenen.(Kassin en Kiechel, 1996) Op zijn minst 25% van de gevangenen zit onschuldig in de gevangenis. Ik weet van mezelf dat als ik ooit voor iets wordt aangeklaagd dat ik niet gedaan heb ik ook beken. Ik zal er achteraf wel spijt van hebben maar ik heb geen zin in een gevecht en het gevangenisleven lijkt me momenteel nog zo slecht niet in vergelijking met mijn leven nu. De wereld op z'n kop

edit : zie onder bedankt

Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 10 januari 2011 om 12:37.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2011, 12:32   #25
De Spellingchecker
Partijlid

De Spellingchecker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Het feit alleen al dat EC ontkent heeft, bewijst statistisch dat de kans groot is dat ze het gedaan heeft. Bijna de helft van de mensen die bekennen dat ze iets gedaan hebben blijkt later onschuldig, zeker als het om zaken gaat met veel publiciteit rond. Het wordt om begrijpelijke reden niet bekend gemaakt maar bij moorden met publiciteit komen er soms twintig tot vijftig vezonnen, volgzame of geïnternaliseerde bekentenissen binnen. Niets voor niets houdt men steeds details achter om gemakkelijker valse bekentenissen te kunnen onderscheiden. Mensen bekennen om de raarste maar ook banaalste redenen.(Kassin en Kiechel, 1996) Op zijn minst 25% van de gevangenen zit onschuldig in de gevangenis. Ik weet van mezelf dat als ik ooit voor iets wordt aangeklaagd dat ik niet gedaan heb ik ook beken. Ik zal er achteraf wel spijt van hebben maar ik heb geen zin in een gevecht en het gevangenisleven lijkt me momenteel nog zo slecht niet in vergelijking met mijn leven nu. De wereld op z'n kop
ontkend*

Mensen die niet wensen verbeterd te worden, mogen gerust een privébericht sturen.
De Spellingchecker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2011, 12:36   #26
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Spellingchecker Bekijk bericht
ontkend*
Al de tweede dag op dit forum, goed bezig om genegeerd te worden door iedereen.
Oud 10 januari 2011, 12:36   #27
kameleon
Minister

Standaard

Wat was de kans weer dat er iets fout kon gaan bij een parachutesprong ? 1 op 1 miljoen sprongen ?
kameleon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2011, 12:39   #28
leuri
Provinciaal Statenlid

leuri's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
EC kan het nu in elk geval niet gedaan hebben, ...

Bwa, volgens mij had ze een motief en ze heeft nog steeds het karakter, alleen de opportuniteit ontbreekt, maar 2 van de 3 is niet slecht, ik denk dat ze hier in België gemakkelijk veroordeeld zou geraken.
leuri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2011, 12:40   #29
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kameleon Bekijk bericht
Wat was de kans weer dat er iets fout kon gaan bij een parachutesprong ? 1 op 1 miljoen sprongen ?
Volgens mij toch meer hoor, ik ben al eens iemand tegen gekomen die het geluk bij een ongeluk heeft gehad enkel een been gebroken te hebben toen haar parachute niet opende en ze in vrije val in een boom belandde.

Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 10 januari 2011 om 12:40.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2011, 12:52   #30
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Volgens mij toch meer hoor, ik ben al eens iemand tegen gekomen die het geluk bij een ongeluk heeft gehad enkel een been gebroken te hebben toen haar parachute niet opende en ze in vrije val in een boom belandde.
De gevallen van mensen die van grote hoogte uit een vliegtuig donderen zonder valscherm en het overleefd hebben is gedocumenteerd op een 2 a 3 tal.

1 een bemanningslid van een bommenwerper uit WOII wiens val werd gebroken door een dennebos.

2 een stewardess van een oost europese luchtvaartmaatschappij wiens val ook gebroken werd, maar zo goed als elk botje in haar lijf gebroken had, maar het wel overleefde
Oud 10 januari 2011, 12:56   #31
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De US Air Force zou spreken van een 2 a 3 % accident ratte ... maar dat zijn ook alle gebroken armen en benen , door slecht neerkomen.

Er zou trouwens meestal sprake zijn van menselijke fouten bij die accidenten en zelden van problemen met materiaal.

Nu weet ik niet in hoeverre die statstieken van de USAAF opgaan, want ik vermoed dat ze daar vooral static line springen, en niet zo zeer vrije val beoefenen.
Oud 10 januari 2011, 15:51   #32
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Die je niet zelf plooit en nakijkt...
Sinds wanneer? Toen ik nog sprong kwam er niemand aan mijn valscherm, ik zal het zelf wel plooien dank u.
Oud 10 januari 2011, 16:12   #33
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Sinds wanneer? Toen ik nog sprong kwam er niemand aan mijn valscherm, ik zal het zelf wel plooien dank u.
Ik denk dat dat een vrij gezonde attitude is, ...
Oud 10 januari 2011, 18:41   #34
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Het feit alleen al dat EC ontkend heeft, bewijst statistisch dat de kans groot is dat ze het gedaan heeft. Bijna de helft van de mensen die bekennen dat ze iets gedaan hebben blijkt later onschuldig, zeker als het om zaken gaat met veel publiciteit rond. Het wordt om begrijpelijke reden niet bekend gemaakt maar bij moorden met publiciteit komen er soms twintig tot vijftig vezonnen, volgzame of geïnternaliseerde bekentenissen binnen. Niets voor niets houdt men steeds details achter om gemakkelijker valse bekentenissen te kunnen onderscheiden. Mensen bekennen om de raarste maar ook banaalste redenen.(Kassin en Kiechel, 1996) Op zijn minst 25% van de gevangenen zit onschuldig in de gevangenis. Ik weet van mezelf dat als ik ooit voor iets wordt aangeklaagd dat ik niet gedaan heb ik ook beken. Ik zal er achteraf wel spijt van hebben maar ik heb geen zin in een gevecht en het gevangenisleven lijkt me momenteel nog zo slecht niet in vergelijking met mijn leven nu. De wereld op z'n kop

edit : zie onder bedankt
lulkoek noem ik dat
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be