![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helaas????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er is maar een kleine, marginale minderheid die achter die organisatie staat. Die mannen kunnen amper nog buiten komen zonder verweten te worden door andere moslims. In Nederland net hetzelfde. Velen staan daar achter de Imaam Fawaz en aangezien deze heeft laten weten dat Aboe Imraan gestoord is en moet opgepakt worden denk ik ook dat ze daar niet veel succes zullen boeken.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Ik lees geen gewauwel. Het mag gezegd worden dat de moslimmeerderheid tegen deze organisatie is.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat ik al duidelijk had gemaakt dat ik het heb over Sharia4Belgium (en een gerelateerde organisatie in NL misschien) en niet over iedere moslim.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 13 januari 2011 om 23:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zeg, Sugar, wie is nu die grote vriend van me?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Ja, dat weet ik. Geen enkele reden dus om Globalmedia zn reactie af te doen als 'gewauwel'.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft die hier ooit iets anders gepost?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Zeker en vast.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja... Je weet blijkbaar niet hoe zoiets zou aankomen als je zelf op je sterfbed ligt. Of zou je het dan een "fait divers" noemen en weer lekker op het kussen gaan liggen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Ik lig niet wakker van die losers. Maar ze mogen best wel in de gaten gehouden worden en bij het kleinste misdrijf --> de harde aanpak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() VRT weet ik niet. Wel net gehoord op VT4.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Ik wens mensen datgene toe wat ze zelf anderen (of mezelf) toe wensen.
Ik deel de meeste standpunten van mevr. Morel niet, maar sterven aan kanker wens ik niemand toe. Voor Sharia4Belgium wens ik wel het lot toe dat ze mevr Morel toe wensen. Wie plezier schept in het lijden van zijn medemens verdient niet beter om datzelfde lijden zelf ook te ondergaan. Misschien kan men nu juridisch niets doen tegen dit soort uitspraken, maar op het ogenblik dat die onmensen van Sharia4Belgium een stap verkeerd zetten, dan mogen ze voor mijn part de zwaarste straf toegekend krijgen. Dat soort extremisten hoort niet thuis in een Westerse beschaving.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Idioten moogt ge nooit de mond snoeren, dat werkt averechts.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag blijft natuurlijk wat die vriendin ervoor "gedaan" heeft. ----------------------------------------------------------- Als het CGKR gaat toestaan dat men de grofste beledigingen mag uiten, zolang men die maar in de mond van een onzichtbaar vriendje legt, dan wordt het pas interessant. In feite is dat al zo, want heel hun heilig boekje staat vol met - voor normale stervelingen - verboden teksten en oproepen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 januari 2011 om 08:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |