![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Europees Commissaris
|
En hier ben ik dan terug, terug van een weekendje Ardennen. En ja, mijn visum was nog geldig.
Voor mij moet noch de Vlaamse Leeuw nog de Brabanconne aangeleerd moeten worden op school. Ik heb veel liever dat kinderen ze dan zelf leren.
|
|
|
#22 | |||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Burger
|
Citaat:
Bij de scouts of Chiro? In hun VRIJE TIJD? Nee, dit hoort bij de basisopvoeding vind ik, en ik ben allochtoon, dus das een straffe uitspraak. Voor mij is dit gewoon respect opbrengen. ANders zijn we toch maar 1 uit de zovelen.... We moeten GODVERDOMME trots zijn op waar we wonen. Is dat nu Belgie/Vlaanderen of Wallonie. Maar ja, Belgen zijn nooit chauvinistich geweest. Neem beter een voorbeeld aan de allochtonen hier!! en btw, bij de stemtest zei een groene trien dat de allochtonen NOG opstaan in de bus voor een oudere of zwanger persoon. JA, enkel als die van dezelfde afkomst is. Ne marokkaan gaat nie rechtstaan voor een oude belg....enkel voor een oude marokkaan. Zo is het spijtig genoeg... maar ja, groen......da bestaat toch nie meer na 13 juni |
|
|
|
|
|
|
#24 | |||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Waarom behoort dit tot de basisopvoeding? Zal men zich in zijn verdere leven minder of slechter ontwikkelen wanneer men deze kennis niet heeft opgedaan? Neen toch. Citaat:
Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|||
|
|
|
|
|
#25 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#27 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Bwa, het gebeurt gewoon quasi nooit dat er iemand rechtstaat. Maar ik heb toch af en toe al eens ne neger een madammeke zien helpen. Anderzijds vinden die het soms ook nodig een hele bank in te nemen |
||
|
|
|
|
|
#28 | ||
|
Minister
|
Citaat:
|