![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#22 |
Burgemeester
|
![]() Arresteer alle N-VA'ers en stop hen in een goederentrein richting Frankrijk. Of sluit hen op in de zoo van Antwerpen.
Andere mogelijkheid: verbied de partij en verbied de leden, hun familie en vrienden, ooit nog lid te worden van welke partij dan ook, en ook van deel te nemen aan welke verkiezingen dan ook, onder welke hoedanigheid dan ook. Probleem opgelost. |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Onze studentenkoter kan na dat advies gerust terug ne frit gaan pakken, zijn haar nog vettiger makend.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 17 januari 2011 om 16:02. |
![]() |
![]() |
#24 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]()
#26 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() Dat vind ik ook, maar ik vond Maddens wel niet zo sterk in deze uitzending. Uit Sinardets mond kwam weer niets dan onzin, het is blijkbaar allemaal de schuld van de amateuristische N-VA, de andere partijen en de 'redelijke Franstaligen' deden niets verkeerd.
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 17 januari 2011 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Dat de NVA nu eens eindelijk kleur bekent. En zegt dat ze geen akkoord wilt en nooit heeft gewild. Omdat ze niet bereid is tot een compromis, maar verlangt dat al haar eisen worden ingewilligd. Dan wordt er teminste klare wijn geschonken in plaats van dit schijnheilig NVA-gedoe. En dan kunnen we naar de verkiezingen gaan en ligt alles open. En dan zullen we zien of de Vlamingen dit standpunt van de NVA delen of niet
Wat niet wil zeggen dat di Rupo en de PS geen schuld treft natuurlijk. Evenveel als de NVA. Maar goed, daar zullen de Waalse landgenoten over oordelen dan. Laatst gewijzigd door system : 17 januari 2011 om 16:20. |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb na het behalen van mijn echte diploma nog een extra jaar gedaan en wat vakken gevolgd die de pol en soccers ook hadden en bestempelden als "moeilijk". Het niveau was bedroevend, tijdverlies eersteklas maar ik heb me wel heel goed geamuseerd dat jaar want de studies beperkten zich tot het lezen van een boekje voor elk examen. En troost u, die vodjes die ik behaald heb, hangen helemaal niet aan de muur. Ik heb er ooit wel eens een kopietje van genomen moest mijn werkgever er achter vragen, maar voor de rest interesseert me dat geen zier. Ik weet alleen zeer goed dat je daar even goed Jan met de pet kunt zetten in plaats van Dave Sinardet en consoorten.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 17 januari 2011 om 16:18. |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Omdat we nu in een padstelling zijn gekomen. Worden de NVA en de PS afgestraft bij eventuele verkiezingen, dan waren ze fout met hun strategie en kan er een aanvang worden gemaakt met serieuze onderhandelingen. En daar bedoel ik mee: onderhandelingen die tot iets leiden. Worden ze echter versterkt, dan zullen de twee antagonisten wel een compromis moeten vinden, want anders zullen de speculanten hen daartoe dwingen. En wel zeer snel.
Laatst gewijzigd door system : 17 januari 2011 om 16:32. |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er is dus maar één oplossing om tot een federale regering te komen. Met name de NVA buiten en de liberalen binnen. Nu dat CD&V vanuit haar middenveld zo onder druk wordt gezet om te stoppen met schoothondje van de NVA te spelen en voor een regering te zorgen wordt deze oplossing met de dag reëler. |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |