![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Veel meer dan een reputatie voor wafels, hoge belastingen, enorme bureaucratie, politiek gekrakeel en pedofielen heeft België bij mijn weten niet echt. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 21 januari 2011 om 15:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik ben ook tegen België in zijn huidige vorm omdat het niet werkt. Maar ik denk dat we pragmatisch moeten blijven. België als confederatie of zelfs als internationaal samenwerkingsverband kan wel degelijk zijn nut hebben. Je kan je kan wel je onafhankelijkheid uitroepen, maar de walen blijven altijd onze buren, en we zullen er dus altijd deals mee moeten sluiten, net zoals we met Nederland moeten onderhandelen zullen we altijd met Wallonië moeten onderhandelen. Brussel is ook een problematisch geval dat nog veel meer overleg vraagt en daarom is het volgens mij niet slecht om een overkoepelend orgaan te behouden.
![]() |
#23 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En ik stel de vraag niet omdat ik ervan uitga dat België een sterk merk is. Ik ben geïnteresseerd naar wat jullie ervaring daarmee is. Ik vind het zelf altijd heel interessant om te weten hoe buitenlanders België zien. Ik las ook een artikel in de Knack met Paul Buysse. Hij vond dat België een sterk merk was dat z'n waarde nog kan hebben. Nu wou ik weten wat men hier op het forum ervan dacht. Uiteraard ben ik vooral geïnteresseerd naar de Vlaams gezinden hun mening, die van de Belgisch gezinde weet ik al.
![]() |
![]() |
#24 |
Vreemdeling
|
![]() In het filmpje ligt het zwaartepunt in vlaanderen, waarom ligt dat niet zo in Belgie?
Niet als vraag bedoeld |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |