![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben het met de Hollander eens. Gebeurd niet vaak. De straat op met militante Leeuwen en het nodige tromgeroffel ! De IJzerwake moet naar Brussel komen !
Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 24 januari 2011 om 22:13. |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Doe maar gerust. Ik vond de betoging van gisteren al beschamend, als je die term "schaamte" een nieuwe inhoud wil geven, moet je dat maar doen.
|
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementslid
|
![]() In Vlaanderen laat men zijn ongenoegen uiten in het stemlokaal, niet via manifestaties me dunkt.
Om eerlijk te zijn, ik ken niemand in mijn vriendenkring die te mobiliseren is voor zo een betoging (eender welke betoging, Vlaams of Belgisch)... Een wielerwedstrijd daarentegen...
#24 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou het ook liever tot herverkiezing zien komen. De cijfertjes daar, dat is onze betoging. Bartje nog zo een goede 10 % extra er bij en ze kunnen inpakken, tenminste, als hij niet overoop geschoten wordt zoals Pim Fortuyn, want van het crapuul onder de Belgicisten, die zogenaamde vaderlandslievende gestoorde, kunt ge ook wel zoiets verwachten.
Laatst gewijzigd door Garry : 24 januari 2011 om 22:19. |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Het blijft ergens wel zielig, desondanks, de rebellen met hun rode potlood. Nederlanders, Fransen, Duitsers, Britten, Ieren, enz ... zijn toch wel anders wat dat betreft. Op dit forum zitten mensen die voorstander zijn van een aanhechting van België bij Frankrijk of Duitsland. Ge zoudt hen nog gelijk gaan geven ook.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 24 januari 2011 om 22:22. |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Zou overal in de media komen. |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze manifestatie is schieten in eigen voet. |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zijn namelijk zowel Belgique als Vlaenderen failliet en kunnen we over tot de echte strijd: het herstel van de soevereiniteit van het volk. De Europese Centrale Bank kapot krijgen beschouw ik op dit moment trouwens prioritair boven alle communautair gezever. Daar zit namelijk de echte macht. |
|
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() De Belgen gebruikten de opera voor hun opstand, misschien kunnen we de koers of het voetbal hiervoor gebruiken. Het is maar een idee...
|
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is misschien nu nog eens een goed initiatief. Daar ben ik wel voor te vinden. En zij die om een of andere reden het huis niet uit kunnen, kunnen dan hun Vlaamse leeuw aan hun gevel hangen.
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch eens even nadenken:
Citaat:
http://trends.rnews.be/nl/economie/o...4930577327.htm
![]() |
#35 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat moet de boodschap zijn, desnoods betogen we in Laken voor het paleis en geven we Bert Bibber zijn C4. En van sommigen met hun vlaamse onderdanige slavenmentaliteit krijg ik het van. Wel vlamingske spelen maar ervoor vechten dat ga niet. Sorry maar ga dan het gat van de belzieken maar kussen. Dan verdiend ge niet beter dan dat. |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uit angst voor de veiligheid die in gedrang kan komen door tegenbetogingen. Zie de betoging tegen de islamisering die niet mocht doorgaan
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laat de luikse geweldplegers maar komen, dan kan de wereld zien hoe België omgaat met de meerderheid van het land. |
|
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad. Vlamingen zijn met 6 miljoen (uiteraard niet allemaal Vlaams-nationalistisch). In feite kan een sterke politieke beweging verboden gewoon aan hun laars lappen. Veel te gezagsgetrouw is men hier.
Verder zou zo'n beweging ook verder moeten durven gaan dan landjesfetisjisme.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 24 januari 2011 om 22:42. |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() ik zal er alvast niet zijn wegens persoonlijke redenen.
|
![]() |