![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Goh, ik ben iets te zeer gehecht aan "democratie" en "democratische besluitvorming" om u daarin bij te treden.
Al vlug zal nu waarschijnlijk blijken dat welkdanige formule dan ook tot mislukken gedoemd is, gewoon omdat deze twee democratieën niet meer kunnen/willen samenleven in één staatsbestel. Trouwens, iedereen is eigenlijk toch al maanden alleen maar bezig met de volgende verkiezingen. Laat die dan ook maar komen, een "overdosis" democratie lijkt mij niet meteen dodelijk. Of toch? |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Nee ik wil Heel Nederland. Anders kan ik niet meer naar de Ardennen, want dan zit ik in Frankrijk. Das ferm tegen mijn goesting se.
En WillemI had ook heel Nederland. Groot Nederland ![]() ![]() ![]() ![]() En van Limburg ...aaafblieve ![]()
#25 |
Minister-President
|
![]() Mee een strikske erom in Prinsevlagkleuren...
![]() Wanneer zijde jarig en hoe laat is de party? ![]() ![]()
#26 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Maar de emmer is bij mij aan het overlopen. |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() waarom dadde? Ik ga ook elk jaar naar La Suisse
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Plus Juniorke zit daar ook niet op te wachten ze; 't is al erg genoeg dat hij 'fils a papa' speelt, en dat Van Hengel die constant tegenspreekt. Nu nog is met Den Bever geassocieerd worden? Dan lijkt die nog meer de neophiet die uit zijn diepte is...
#31 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
2) De groene partijen maken met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid geen deel uit van de volgende regering. Zeggen dat ze onderhandelen voor de postjes slaat dus nergens op. Men zou beter beseffen dat er een groot probleem is als de groenen vertrekken, waar gaat men dan een 2/3 meerderheid vinden? (Dat geldt inderdaad voor alle partijen, maar die zullen dan wel tot de volgende regering toetreden.)
![]() |
#32 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |