![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar zoals hierboven gezegd, hij bekritiseert BDW omdat hij de verschillen tussen Wallonie en Vlaanderen, ipv de gelijkenissen.. toch normaal voor een separatist. Maar ipv te zeggen 'ik ben tegen separatisme' doet hij sluikse aanvallen die op geen enkele logica (buiten het eigen groot gelijk) gebaseerd is. Dat is populistisch nonsens, en onze pers zou daar niet aan moeten toegeven...
![]() |
#23 |
Burgemeester
|
![]() Tommeke, tommeke, ga in een kartonnen doos wonen.
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat professoren, economisten en non-fictie auteurs commentaar geven is hun job. Dat sommige bewogen schrijvers uiting geven van bezorgdheid is ook normaal. Maar waarom zouden wij niet mogen zeggen dat sommigen onder hen bullshit verkopen? het is hier al geschreven: waar gaat het over? de persoon of je politieke ideeën? Enkel komen zeggen dat den diene en den diene niet goed is of wel goed is ronduit belachelijk.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 1 februari 2011 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In wat voor een democratie krijgt een scchrijver die in het buitenland woont meer media aandacht dan een grote politieke partij? Het is toch niet normaal dat Tom Lanoye meer zendtijd krijgt dan het VB???????
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Hij heeft traumatische ervaringen opgedaan in zijn verleden doordat iemand van CD&V kritiek gegeven heeft op één van zijn boeken
![]() http://www.cuttingedge.be/books/revi...alles-moet-weg het is dus zuiver haat tegenover zijn medemens die hem drijft ![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Vreemdeling
|
![]() Iedereen mag toch zijn gedacht zeggen?
Als een Vlaamse romanschrijver zich geroepen voelt, dat hij maar doet. Hij overtuigt niemand met zijn discours, bevestigt alleen gelijkgestemden in hun grote gelijk. Is dat ook niet een beetje wat ik hier elke dag zie (ik moet wel bekennen dat ik nog maar relatief recent actief lezer van het forum ben)? |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vandaag in de Standaard (opinie, 'Waarom CD&V niet meer staatsdragend is'): "Anders dan Lanoye schrijft, is het probleem niet dat CD&V geen stuurlui heeft. Kris Peeters en co. hebben net wel voor een 'Copernicaanse' richting gekozen. Alleen is dat een andere dan Lanoye en co. zouden willen." Met andere worden probeert Lanoye de zaken te verdraaien om zijn wil te kunnen opleggen aan mensen waar hij het niet eens met is. Zo werkt links in dit land, zo werken de Belgicysten in dit land. Zie, ook in de Standaard, hoe Luc Huyse (ooit een prof van mij - ik wou dat ik hem toen iets gelapt had nu grrr) uitlegt dat de N-VA kiezers niet voor het N-VA programma gestemd hebben (zo 'n dingen worden toevallig nooit over niet-V-partijen beweerd, eigenaardig genoeg). Scchamteloos die mensen; democratie is heilig, behalve als ze hun goesting niet krijgen (onder Goebbels was er ook vrijheid van meningsuiting, zolang ge de 'juiste' mening had).
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 1 februari 2011 om 18:47. |
|
![]() |