![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 1 februari 2011 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Onze mannen zijn dan weer beter in (bijvoorbeeld) het bij klaarlichte dag en in bendes tegen Engelsen, Nieuw-Zeelanders, en Australiërs welhaast op leven of dood vechten om een eivormige bal, die je nochtans voor een habbekrats in elke sportwinkel kunt krijgen. In welke sportdiscipline uw belgophones mogelijks goed zijn, zou ik evenwel niet weten. Misschien houden ze om één of andere reden wel helemaal niet van sport …. |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het dan ook niet over Walen hé. Ik heb het over het fenomeen veldrijden zelf waarbij de wereldtitel in feite niets anders is dan het Vlaams kampioenschap + 1 of andere verloren hollander of Tjech die daarna toch het veldrijden links laten liggen wegens oninteressant.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zucht. |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze sport is hier meest populair; de andere landen die iets of wat meespelen zijn Nederland, Tsjechië, Baskenland, Frankrijk, Italië. Als een bepaalde sport ergens 'uitgevonden' wordt, dan zal het wel logisch zijn dat ze daar meer populair is dan elders. Als flamingant geef ik de francofonen groot gelijk dat ze zich uitsluitend bezig houden met sporten waarbij zij zich goed voelen. Voor mij is er slechts één conclusie: wij zijn twee landen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementslid
|
![]() Motorsport e.
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eens een Vlamen-hater, altijd een Vlamen-hater zeker?
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 2 februari 2011 om 20:37. |
![]() |
![]() |
#33 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De typische reactie komt van jou. Omdat ik er inderdaad een probleem mee heb dat het zuiden van het land een hangmatmentaliteit onderhoudt op de kap van het noorden, en omdat ik die mening durf ventileren, word ik door jou meteen ingedeeld bij de Flaminganten/separatisten/fachisten/racisten. Walgelijk is dat. Voor de duidelijkheid; 1) ik wil enkel dat het zuiden zijn verantwoordelijkheid neemt. 2) ik heb niks tegen Walen an sich. De vele (werkende) walen die ik ken geven me trouwens stuk voor stuk gelijk. Ook zij betalen immers mee voor dat kankergezwel genaamd PS. 3) voor mij hoeft België niet volledig op te lossen 4) En dat ik wordt gekoppeld aan de oorlog, daar kan ik helemaal niet me lachen. Mijn opa is in de concentratiekampen gestorven. Hij viel er van de wachttoren. OK, dat laatste is een grapje. Sue me! PP Laatst gewijzigd door pixelpower : 2 februari 2011 om 20:59. |
|
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Vreemdeling
|
![]() Schaduwpremier, het valt me op dat jiij mensen wel heel snel aanvalt. Zelfs als ze gewoon een grapje maken. Ik neem aan dat je De Wevers 'curieuzeneuzemosterdpot' dan ook smakeloos vond?
Ik hoor langs alle kanten spreken over het bashen door N-VA-aanhangers en flaminganten, maar het gebeurt precies wel langs twee kanten. Leer ergens mee lachen. |
![]() |