![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja daar zit wat in: een bewijs dat het niveau van jong Vlaams onderwijzend personeel met rasse schreden achteruit gaat. Laat ons hopen dat onze (klein-)kinderen gebruik makend van de hedendaagse mogelijkheden als internet, verder kijken dan hun kortzichtige leerkrachten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb zélf ook aan den lijve ondervonden hoezéér 'werkloosheid' kan knagen, en ik wens dat niemand toe.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die mensen bedriegen u, én zichzelf.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is best mogelijk dat ze daar erg succesvol in zijn, maar met 'zelfachting' heeft dat bitter weinig te maken, vind ik. Nu ja, misschien hou ik er een té romantische visie op na.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als die "zelfachting" het probleem is zullen ze heus wel aan een jobke geraken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denkt ge echt dat vloerhostessen of sommige arbeiders om de zelfachting gaan werken ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat komt niet uit de lucht vallen, hé, zoiets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou een slechte Waal zijn jij...
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Schepen
|
![]() Met dit weer? Ben je zeker dat hij niet dood is?
![]() |
![]() |
#33 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik dacht dat leerkrachten normaal hun politieke mening NIET mogen tonen, daarnaast vind ik dit wel geen aanklacht waart over het niveau van het onderwijs. Wat maakt je politieke overtuigen uit bij het goed doen van een job.
Volgens sommige hier doet een spa stemmer dus beter zijn werk dan een NVA (of VB) stemmer. Van vooroordelen gesproken
![]() |
#34 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En als je 1000 euro al weinig vindt dan is het logisch dat je stemt voor de PS die garandeert dat het niet zal zakken en dat je voor dat loon nooit zal moeten werken.
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het verklaart ook waarom dezelfde linkse waalse partijen absoluut géén verbetering willen. Voor de PS zou het een absolute ramp zijn als wallonië economisch beter zou presteren en de bevolking er niet afhankelijk is van een uitkering of politiek verkregen overheidsjobke. Het is volgens mij echt een complete illusie te denken dat linkse partijen willen dat het de bevolking goed gaat. Iemand met een goed inkomen in de privé-sector stemt niet op hen. An sich - hoewel ik het verschrikkelijk vind - begrijp ik de redenering van zowel de PS politicus als de PS kiezer om het zo te zeggen. Wat ik echter absoluut niet begrijp is de onverantwoordelijkheidszin. I.e. het is iedereen duidelijk dat dit systeem op zijn laatste benen loopt, zelfs al zou Vlaanderen het verder willen blijven subsidiëren - we hebben er simpelweg het geld niet voor. Dat de waalse bevolking dit niet in ziet kan ik in zekere zin nog begrijpen - wie hun media af en toe volgt weet dat zij absoluut niet geinformeerd worden over de onhoudbaarheid van dit model. Dat de politici die dit wel beseffen er tot de laatste snik mee door willen gaan vind ik echter van criminele aard getuigend. (Hetzelfde kan trouwens gezegd worden over de aan de gang zijnde massa-immigratie. Het is imo identiek hetzelfde fenomeen.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Die 1000 euro, samen met wat sociale tarieven, is meer als wat een werkend mens met normale rekeningen netto overhoudt, tenzij je met twee bent. Daarnaast zit je 30 dagen thuis, heb je problemen met je achting dan werk je maar ergens een paar dagen in het zwart en kan je nog sparen ook. Het zijn zotten die werken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |