![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vind via een pc werken gemakkelijken overzichtelijker. Zeker als je je samenvattingen uitprint. Voor mij is het gemakkelijker studeren. En een digitale geheugensteun is toch gemakkelijker dan een papieren versie. Daarbij krijgen wij de lesssen van de docenten toegstuurd via émail en de belangerijkste handboek die we hebben staat ook digitaal op het internet.
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() De basisprijs van de laptop is 799 dollar en een adapter kost 25 euro.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oh, is dat alles? koop er mij ineens drie, kom.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind de prijs nog vrij redelijk voor hetgeen wat je krijgt.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, anatomie & fysiologie.
![]()
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bron: Laptop Mag Engelse EN→NL Even if the iPad didn’t exist, we wouldn’t recommend the HP TouchSmart tm2. Its touchpad is one of the worst we’ve used. But the fact that Apple’s slate is now available to the masses makes this convertible an even tougher sell. Consumers who know better will no longer tolerate a tablet that doesn’t change screen orientation automatically based on how you’re holding the device, and they’ll scratch their heads wondering why it takes so long for TouchSmart’s apps to load when there’s a Core i3 processor under the hood. And although we give HP credit for trying to build on top of Windows 7, the OS simply can’t compete with the iPad when it comes to touch-enabled apps. We still like the idea of a tablet with a full-size keyboard--and see the merit of stylus-based input for some--but this product disappoints.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het nieuwe model heeft een I5 processor en een vernieuwde touchpad. Daar zijn recencies wel positief in. http://www.laptopmag.com/review/lapt...mart-tm2t.aspx http://blog.laptopmag.com/hp-touchsm...er-star-rating En was blijkbaar de enigste die een negatieve advies gafom het daarna toch wat positief te houden. De anderen waren een pak positiever http://www.engadget.com/2010/06/27/h...rt-tm2-review/ http://www.notebookcheck.nl/HP-Touch...e.28611.0.html Maar een touchpad echter is niet het belangerijkste voor mij.
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb hem in Italie ook nog niet in de winkel gevonden mijn collega heeft hem ook online gekocht, en ik weet dat hij ook verdeeld wordt door grote hardware distributeurs, maar daar kunt ge als particulier ook niet kopen. Nu geen nood, die HP zal ongetwijfeld goed zijn,heb zelf nu ook een HP laptop en die zijn OK. Is een netbook trouwens geen oplossing, natuurlijk heb je dat touchscreen dan niet maar het toestel zal wel een tikkeltje goedkoper zijn en is in wezen even mobiel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() Dacht ik ook aan. De combinatie netbook (of goedkope laptop) + tablet lijkt me een stuk handiger. De typische voordelen van een tablet (goed leesbaar, mobiel, handig, lange batterijduur,... ) lijken mij in deze combi niet of minder aanwezig. Een tablet kan je even snel uit je tas halen om er een paar minuten op te werken, met een laptop kan je dat niet doen.
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een Laptop - Netbook is voor iemand die mobiel moet kunnen werken, en die gewoon een mobiele computer nodig heeft, consultants, journalisten, ingenieurs, installateurs , verkopers, pre-sale mensen etc, die de tijd hebben hun ergens neer te zetten en te installeren, en die vervolgens een rapport moeten schrijven, of uit verschillende bronnen dingen moeten kunnen opzoeken, hun data lokaal moeten kunnen opslaan, zonder internet kunnen of zelf moeten werken. En dan bestaan er allerlei mengvormen natuurlijk een student die zoiets meesleurt in een aula om nota`s op te maken, ... ja die is goed met een tablet als hij daar notes op kan maken,... Maar hij zal die notes dan weer wel op zijn PC willen zetten ook, dat zijn dan 2 devices, ... en dat wordt een duur grapje, zelf ben ik daar meer voor de old school aanpak, ik heb een notablok, en de belangrijke dingen komen dan wel in die computer te zitten, maar heel veel dingen staan in mijn boekske of in mijn geheugen, ... Mijne filofax met papierkes in , die kan niet crashen, en als ik een systeem moet reanimeren dat op zijn gat ligt, heb ik wel nood aan mijn papierkes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik gebruik nu al 2 maand een tablet. Ik moet zeggen, als het nu onder Windows 7 zou draaien, en daardoor compatibel zou zijn met mijn huisnetwerkje, had het een pak interesanter geweest dan de huidige variante, die onder Androïd 2.2 loopt.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die dingen zijn gebouwd volgens een volledig andere filosofie, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat er een toetsenbord op zit vind ik trouwens ook niet echt een meerwaarde aan zo een ding. Bij de Ipad kan je bijvoorbeeld ook een docking met toetsenbord kopen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik wil geen extra gewicht meesleuren. Daarbij is mijn kabbas niet zo groot.
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Haalt zijn macbook boven, klapt zo ne stand uit mekaar,zet macbook daarop, haalt zo een chique muis boven, ... een apple wireless keyboard , ... en ik had echt zo iets, van kom,... waar zit die cinema display nu nog,... ![]() |
|
![]() |
![]() |