![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
- irrationeel: anders zijn dan standaard firmawagens - rationeel: ruime wagens als alternatief voor monovol's - emotioneel: tis stoer - veiligheid: 4x4 is veilig op gevaarlijke wegen en tis een "tankgevoel" - functioneel:werven en ritjes op den buiten Ik zeg enkel dat dat de redenen zijn. Of ik ze allemaal ondersteun zeg ik niet he ![]() Maar ik kan wel zeggen dat in sommige situaties en op sommige werven ik zeker zo een 4X4 zou kunnen gebruiken (hebben).
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 10 februari 2011 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() De pickups zijn de monsters!
![]() Als ge getikt wordt door 'n pickup of door 'n personenauto, pech heb je sowieso...
![]() |
#24 |
Parlementslid
|
![]() De man die dat meisje doodgereden heeft, wist dat hij 'iets' geraakt had. Moest ik in een dure wagen rijden en 'iets' raken, dan zou ik toch minstens de moeite doen om te gaan zien wat het was en om de schade vast te stellen.
Het probleem is niet de wagen, het is de houding van de bestuurder. Met een minibus, een zware Mercedes of zelfs een goedkope Dacia kan je ook een kind aanrijden. |
![]() |
![]() |