![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is Amerika niet hoor jongen. Trouwens, met die "papzakken" in Amerika sol je best niet, ik zeg het er maar even bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, die boetes heeft geen zin, het OCMW betaalt wel, komt dus gewoon rechtstreeks uit diezelfde staatskas waar ze nooit aan bijdragen!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() De meesten. Hoe verklaar je het anders dat ze weinig durven, niet op tijd komen bij problemen, en Anderlecht enzo niet durven betreden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Criminelen komen na enkele uren vrij. Zonder straf. Waarom zou de politie zich inspannen? Verloren moeite. Het moest eerst grondig escaleren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij, de autochtonen zijn nog steeds in de meerderheid en velen worden 't allemaal stilaan zat. BTW; over papzakkerij gesproken, dat mens zou zich beter ook 'n paar gympies en 'n loopband aanschaffen ,misschien is er nog hoop voor die dikke, bolle kop van d'r. Als ze da karanvalsvod al eens zou afetten...misschien heeft ze ook wel van die dikke blubberpoten die knellen in dr schoenen en de blubber er overheen puilt...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want indien ik je goed begrijp moeten we dus hoofddoeken goedvinden, steeds en overal anders komen die aardige moslims van de vrede wel even rel schoppen om ons te leren wat wel of niet mag? Want we zijn te laf om tegen dit soort van verbale agressie( en andere vormen) op te treden? Ik denk dat je jezelf nu toch wat vergist, natuurlijk zijn er figuren zoals Wisord, Arti en Alboreto die te bang of te onwetend zijn om in te zien wat u nu doet, anderen het zwijgen opleggen met de dreiging van geweld. Maar daarom zijn de meeste Vlamingen nog niet zo, en ja; ik bekijk de politie regelmatig, veel meer man dan die Marokkaanse relschoppertjes die denken de dienst te kunnen uitmaken. Nu naar het onderwerp ; van mij mag die mevrouw actie voeren, da's het goed recht van iedere burger en dat ze een dergelijke boodschap kreeg ben ik het niet mee eens. De keuze ligt bij die mevrouw namelijk zelf, in tegenstelling tot veel moslimlanden heb je inderdaad hier de vrije keuze om die guillotine van vrouwenrechten te dragen of niet, maar daarom niet steeds en overal, daar zal ze zich dus net zoals anderen bij moeten neerleggen, Allah staat niet boven wat de wet zegt. Indien dit tot meer " verzet" leidt is dat jammer maar niemand kan je verbieden jezelf van kansen te beroven, zullen we dan wel afspreken dat ook de uitkering stopt? Want geld accepteren zonder arbeid te verrichten mag ook niet, gaat heel wat schelen bij de sociale zekerheid! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet wat non sequitur betekent. Misschien wilt u zo beleefd zijn het even te vertalen voor diegenen onder ons die niet de gelegenheid hadden Latijn-Griekse te volgen.
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=Cw2EryjdBxM Verder wil ik ulieden nog een voorbeeld van barbaars politiegeweld niet onthouden: http://www.youtube.com/watch?v=zjv-jma8ECk (politieman schiet dove houtsnijder dood, enkel omdat hij een mes vast had op straat)
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *knip*
Zo is 't. Laatst gewijzigd door The Quibbler : 9 februari 2011 om 11:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wahahahahaha ![]() Ze moeten van de "broeders". Straks ga je nog zeggen dat de vrouw veel te zeggen heeft in de islam? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Velen hier denken dat multikul en islam kritische mensen een kleine minderheid zijn. Ik hoor andere dingen in mijn omgeving, ik hoor zelfs de grootste xenofobe praat van CD&V jongeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U bent toch ook voor de vrije keuze voor vrouwen? Of niet? Of alleen als ze een keuze maken die u ook voor hen zou maken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het beleid zou in Molenbeek en dergelijke best die kant op mogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Keuzevrijheid? Hahahahahahahahahahahahahaha! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar heb jij het toch over? Weet jij wel wat de islam is en hoe die werkt? Nee, ik ga de schrijver van die brief zeker niet veroordelen. Het is geen bedreiging die hij stuurde, enkel een advies. De actie van mevrouw Naïma Ajouaau is laag bij de grond aangezien zij zelf geen hoofddoek draagt in het dagelijks leven, en gelijk heeft ze. Ze wil enkel moslimzieltjes winnen die op haar stemmen. Ze doet het enkel en alleen voor het geld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is wel degelijk sprake van druk, en ouders die dit niet deden zien hoe hun dochters buiten het gezin onder druk worden gezet in "jongerenverenigingen " of via meisjes die daar leerden dat een " goede " moslima de hoofddoek draagt. Het zijn vooral mannen die dit opleggen omdat het gedrag van vrouwen en dochters hun " eer" aantast, werkelijk vrije keuze komt voor; maar is eerder ene uitzondering. Die mevrouw zou dus beter met moslims de discussie aangaan en erop wijzen hoe weinig " vrijheid" er is om bewust een keuze te maken,maar indien ze politieke ambities heeft kweekt ze nu wel een achterban, ga me niet zeggen dat u dat vreemd is! |
|
![]() |
![]() |