![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik weet het.
Laatst gewijzigd door QuasiX : 10 februari 2011 om 00:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is het niet mogelijk om te discussiëren over integratie en immigratie. Het enige wat men daar kan, is moslim-bashen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je mag er zelfs niet praten over onze migranten die naar het buitenland trekken. Dat moet onder internationaal. Laatst gewijzigd door artisjok : 10 februari 2011 om 08:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aan de basisinhoud was er toch nog al niet veel soeps. Laatst gewijzigd door eno2 : 10 februari 2011 om 09:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Staatssecretaris
|
![]() Het is inderdaad moeilijk om te begrijpen.
![]() Het is eigenlijk een moeilijke kwestie. En niet iedereen begrijpt het precies. Ik zie dat u moeilijke posten toch begrijpt en ik kan het alleen maar verwelkomen en u bedanken voor uw correctie. Laatst gewijzigd door QuasiX : 10 februari 2011 om 10:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Geen dank, ik heb moderatie al laten weten dat jij alleen maar spamt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Want dit is een voorstel en geen spam; zeer duidelijk opgesteld! Spam is wat men onder I&I doet. Copy-Pasten van krantenartikellen,aanzetten tot geweld en constant vervuilen, vervuilen en vervuilen, thema's constant afwijken, privé (persoonlijke) gespreken negeren per privé berichten te voeren; en geforceerd in een thema erover praten enz.; dat zijn wel voorbeelden van spam. Laatst gewijzigd door QuasiX : 10 februari 2011 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat is spam. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Daar zeg ik alleen dat ik weet dat ze het niet begrijpt, want ze zegt het zelf. Ik baseer me op jullie beoordelingen (post #21 en post #25). Trouwens, jij beweert in je post #25, dat je mijn voorstel moeilijk maar toch begrijpt, en nu beweer je dat het een spam is? Ben jij niet aan het spammen nu? Laatst gewijzigd door QuasiX : 10 februari 2011 om 11:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mij hebben ze eens een vijfpunter gegeven voor spam, mijn post bevatte alleen maar deze drie woorden: "Gij moogt dat" Later hebben ze de reden voor de strafpunten veranderd in "reclame". Laatst gewijzigd door eno2 : 10 februari 2011 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Want - ik herhaal; hetgeen wat jij over mijn post zegt is ongegrond en zonder argumenten. Jij probeert mijn voorstel zonder enige argumenten als spam te beschouwen.. OK! Ik wacht ook op de beslissing van de moderatoren. En ik zal in IEDER GEVAL akkoord gaan met hun beslissing (sowieso). Laatst gewijzigd door QuasiX : 10 februari 2011 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Dat is uw persoonlijke mening..en daar is alles mee gezegd..het is nu eenmaal een verhit onderwerp met scherpe tegenstellingen in onze maatschappij..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Nederlandse pedo's die uit Brazilie gevlucht zijn, hebben nu éénmaal geen zak te maken met belgische I&I..het onderwerp was ook alleen maar in I&I gepost om te 'provoceren'..een zwakke poging om een autochtone (irrelevante) kwestie te plaatsen tussen de stortvloed van allochtoonse delicten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat het over een ander land gaat dat het daar geen vreemdelingen zijn. Onderwijl geef je toe dat I&I misbruikt wordt voor een stortvloed aan allochtone delicten. Wat volgt er dan binnen de eerste pagina? Een discussie? Neen, moslim-bashen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er een deftig en rechtvaardig I&I beleid was in dit land en bij uitbreiding Europa dan was deze rubriek niet eens nodig..maar daar wringt het schoentje.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Staatssecretaris
|
![]() Je bent perfect vrij positieve artikels te posten in een eigen draad. Of je deze kan vinden is echter een andere zaak. Ik wacht bv ook nog steeds op de naam van eender welke vereniging van "nieuwe" belgen die hun nieuwe woonst en omgeving met positiviteit en trots uitdragen en verwoestende acties zoals van het S4B massaal en luidkeels veroordelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is niet bedoeld om negatieve of positieve artikels bij te houden. Het is ook niet bedoeld om haat te spuiten. Het is bedoeld om te discussiëren over bepaalde thema's. Laatst gewijzigd door artisjok : 10 februari 2011 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Zever...zowel voor- als nadelen, positieve als negatieve ervaringen met een onderwerp zijn belangrijke bijdragen om een thema te kunnen bespreken.
|
![]() |
![]() |