![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ja, meester systeem.
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() U kunt me altijd tegenspreken. Maar blijkbaar lukt dit niet zo goed zo te zien.
Laatst gewijzigd door system : 11 februari 2011 om 11:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ieder mens wil in vrede sterven me dunkt. De dag dat Morel de politiek vaarwel gezegd heeft, was er niks meer om FDW tegen te houden om het verleden niet te laten vergeten, maar wel te vergeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Ik kan me voorstellen dat jouw stem gaat naar wat jij "goed politicus" vind. Zelf nooit op morel gestemd uiteraard, maar haar emancipatorische ambitie binnen de syndicale wereld heeft indruk gelaten.
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal mee eens. Toch gezien de reden waarom.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 11 februari 2011 om 11:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Maar toch. Er kunnen toch wel bepaalde criteria worden gesteld om uit te maken of iemand een goed politicus is. En één van de belangrijke criteria is te weten in hoeverre iemand gewogen heeft op het bestuur van het land. Heeft hij of zij wetsinitiatieven genomen? En hoeveel? Werden die initiatieven ook daadwerkelijk geïmplementeerd? Was hij/zij permanent aanwezig in de kamer of in de Vlaamse Raad, of in bestaande commissies waarvan hij/zij deel uitmaakte en kwam de persoon tussen in de commssiedebatten. Enz, enz. En dus,afgaande op deze criteria was Morel een goede middelmaat.
Laatst gewijzigd door system : 11 februari 2011 om 11:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dewinter gedraagt zich hier behoorlijk hypocriet maar de rest van de politici en media eveneens. Het overgrote deel van de media en politici zou zich beter diep schamen dan nu hun bewondering voor Morel te komen uitspreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 11 februari 2011 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Niets dan goed over de doden maar...heeft MRM FDW vergeven? Ik zeg niet neen, ik zeg niet ja...maar heeft u ook daarvan enige informatie? Ik vergeef die blunder aan FVH maar volgens hem mag FDW MRM niet postuum prijzen omdat hij haar geen topplaats op een lijst zou hebben aangeboden. ![]() Botom line: MRM was een schitterende ster aan het mediafirmament die fantastische dingen heeft gedaan voor de "moral" van de tienduizenden kankerslachtoffers.... Nu een selectie maken onder diegenen die haar ook als politiek talent mogen loven is niets meer en niets minder dan een macaber "cordon de deuil"....
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 11 februari 2011 om 11:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, MRM is zich nu aan het draaien in haar graf.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanhecke gaat te ver.
Dit is laag bij de grond. We zullen het maar steken op de emotie van het moment. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Daarom ook is het hem bij deze vergeven...veel sterkte Frank ouwe strijdmakker...
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanhecke is/was een van de allerbeste bij het Belang. Alleen kon hij met zijn liefde geen weg en dat heeft de partij geen deugd gedaan. Hoe een vrouw een man kan beïnvloeden. En hoe dat gevolgen kan hebben voor een politieke partij. Dat neem ik hem wel kwalijk. Liefde en werk moeten gescheiden blijven. Combineer het en dan krijg je deze drama's. Veel sterkte Frank. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is stil waar het nooit waait. De beste vrienden kunnen wel eens met elkaar overhoop liggen, en dat is heus niet alleen zo bij het VB. Alleen, wanneer er daar zo iets dergelijks afspeelt wordt er toch oh zo gretig en dankbaar gebruik van gemaakt om de partij zo goed als het maar enigszins kan, door het slijk te halen. Wanneer er donderwolken vanuit de Spa en/of SP opstijgen, en als het erbij bovendien dan nog eens knettert van fraude toestanden, zwijgt al de rest als de dood omdat ze goed genoeg weten dat ze allemaal zelf ook boter op het hoofd hebben.
Laatst gewijzigd door Garry : 11 februari 2011 om 18:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Lees de postings van Garry hierboven Jack...
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel erger vind ik dat onze Bert van Laken elders een jong heeft rondlopen van naast de pot gepist te hebben, dat hij niet eens wil erkennen. Nu kun je zeggen dat dit ook zijn privé leven behelst, alleen is dat niet het geval bij een Koning. Heel die rettemeteut daar wordt door ons onderhouden waardoor er geen sprake meer kan zijn van een privéleven. Bij de geboorte van een kind uit het koningsnest, moet grondwettelijk de eerste minister vaststellen om welk geslacht het gaat. Dan kun je onmogelijk in dat geval nog spreken van een privé leven. Wanneer die zijn privé leven wil herwinnen moet hij maar opkrassen. |
|
![]() |
![]() |