![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Afgestudeerd A1 vliegtuigtechnieker
- hydraulica - statica - pneumatica - straalmotoren - proppeller Studies gevolgd in: - HR - Managment - Conflict managment - EHBO - Quality Control - Logistics en customs - IATA - ADR Alles door middel van permanente bijscholing dit tot mijn 42 jaar. Kom er maar achter.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eenmaal Marokkaanse nationaliteit geraakt je er nooit meer van af. De Turkse kan je afkopen. Belgen met "roots" in Duitsland of elders geven hun kinderen niet telkens aan aan de Belgische ambassade om ze blijvend Belgskes te maken. Bovendien was het zo dat "belgen" slechts één nationaliteit mochten hebben. Dit is veranderd omwille van de toevloed aan turken en marokkanen. Toen Kim Clijsters nog met Hewitt wou huwen had ZIJ nog moeten kiezen of ze Belg bleef dan wel Australische zou worden. Mohammed en Mehmet moesten toen al niet kiezen. |
|
![]() |
![]() |