![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
daar moet ge een gerechtelijk bevel voor hebben, ... of Als ge zelf eigenaar zijt van die site en ge wilt een lid van dat forum aanpakken voor strafbare feiten gepleegd op uw forum... dan pas mag je dergelijk informatie gaan gebruiken. De eerste beste advocaat maakt anders brandhout van uw op onwettige wijze verkregen bewijsmateriaal. Wij hebben hier ook telkens de politie voor over de vloer als ze iets nodig hebben. Telefoon gegevens mag ik ook maar verstrekken als er van de gebruiker zelf een vraag komt over hun eigen nummer. Of als het management, zware vermoedens heeft van misbruik of criminele feiten, geen hond die daar zijn vingers aan wil verbranden. Als we die gegevens zelf nodig hebben om statistieken op te trekken of facturen te controleren, maskeren we altijd de gebruikte nummers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en het recht is inderdaad niet absoluut, maar als prive instelling of persoon heb je daar niet over te oordelen. zelf mijn directeur gaat van mij niet zomaar een lijst krijgen met wat mensen allemaal uitsteken. Daar zal hij zelf achter mogen gaan zoeken, ... (maar dat gaat wel wat lastig zijn... ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stijnen is eruit gebluft ... niet meer niet minder juridisch had club geen poot om op te staan, meer zelfs naar alle waarschijnlijkheid is club juridisch op een paar plaatsen over de schreef gegaan. beetje dom dat Stijnen zich heeft laten overbluffen ... hij had Club kunnen melken. Laatst gewijzigd door Anna List : 23 februari 2011 om 09:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat dit reden is voor ontslag op staande voet. Ook bij andere werkgevers. Zijn familie neemt de schuld op zich waardoor club voldoende bewijs heeft van schuld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De eigenaar van dit forum en de beheerders hebben zeer zeker recht te weten wie op hun forum komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() Dat klopt, maar dat geeft ze niet het recht om deze gegevens openbaar te maken. En daar spant het schoentje.
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Wat maken ze openbaar? Als jij strafbare feiten pleegt hier op het forum, of de moderators van dit forum belast met laster en eerroof, dan mogen zij dit zeer zeker wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel me ten zeerste de vraag of dat niet onwettelijk is.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar is het echt wel laster en eerroof, niet elke kritiek is laster en eerroof hé wat schreef hij dat laster of eerroof was mss ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien heeft Stijnen insite informatie van de club geschreven op dat forum, die niemand anders dan Stijnen zelf kon weten. het zou een ander zaak zijn als de info voor commerciele doeleinden wordt gebruikt. maar hier hebben we werklijk over strafbare feiten. Laatst gewijzigd door giserke : 23 februari 2011 om 09:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het bijhouden van een aantal gegevens heeft al voor enorme heisa's gezorgd op het gebied van reclame, en dan spreken we erover of je tampax of chrysler reclames te zien krijgt. Als dit al privacy issues zijn, dan blijf je als forumbeheerder van een officieel forum best zoveel mogelijk uit alle gegevens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nu net wat ik wel eens zou willen weten. Mag een moderator van een forum privé informatie zomaar doorgeven aan derden? Excuseer me dat ik "het moet zijn dat dit mag" niet zomaar aanvaard.
Citaat:
Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat dacht ik al. Soit Stijnen zelf kon er moeilijk veel tegen beginnen hé. Hij zou waarschijnlijk wel winnen maar volgens mij hebben zijn advokaten hem aangeraden om niet te beginnen met een lange procedureslag. Nu kan hij tenminste snel weer ergens aan de slag. Die zal wel een relatief lucratief contract scoren in Rusland of zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Stijnen gaat Gilles De Bilde toer op
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat mag je dan wel eens uitleggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat lees ik net. Stijnen zou 1 miljoen euro gekregen hebben van Club Brugge. Ik denk dat ze zelf wel beseffen dat ze geen poot hebben om op te staan.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Brugge is goedkoper af dan hem uit te betalen tot 2015 en Stijnen hoeft niet tot 2015 bij de reserven te creperen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat geld krijgt hij gespreid over 2 jaar. Hij had nog een contract tot juni 2015 �* minstens 500.000 €/jaar bruto. http://www.clubbrugge.be/nl/nieuws/b...seizoenen-bij- Dus quasi 2 jaar van de bijna 4,5 jaar krijgt hij uitbetaald (bruto), nog niet eens halfweg de totale contractsom dus. In onderling overleg contract volledig opgeheven: Citaat:
Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 23 februari 2011 om 13:27. |
|||
![]() |
![]() |