![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Mogen katolieke scholen respekt voor hun regels vragen (wanneer er ook neutrale scholen bestaan)? | |||
JA, katolieke scholen moeten hun eigenheid ook in daden en dagelijkse praktijk kunnen bewaren |
![]() ![]() ![]() |
33 | 62,26% |
Neen; van zodra die eigenheid in botsing komt met individuele voorkeuren moet ze wijken |
![]() ![]() ![]() |
16 | 30,19% |
Geen mening, of twijfel nog, of verkies andere opties (gelieve deze dan toe te lichten) |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,55% |
Aantal stemmers: 53. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een historisch moment trouwens, Yann! We zijn het met elkaar eens! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Gelieve ook eens mijn vergelijking met andere groepen en beroepsgroepen te bekijken. Waarom zouden zij wel regels mogen opleggen aan hun leden en professionele medewerkers daar waar het katolieke onderwijs dat niet zou mogen. U blijft ook negeren dat die homofielen die willen huwen ondertussen nog steeds in het neutraal onderwijs kunnen lkesgeven. U geeft m;a.w. enkel zijdelings redenen waarom een homo die met zijn geaardheid wil kunnen inbreken t.a.v. de door hem vooraf gekende spelregels in het katolieke onderwijs dat niet mag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Is dat het officiële BUB-standpunt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
[size=2]Bub en Vlaams Blok: één ethische strijd ?[/size] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Wie kiest voor het katholieke vrij onderwijs, kiest voor een welbepaald opvoedingsproject. Het is niet aan de staat om daar regels te gaan opdringen om uiteindelijk het onderwijs te herleiden tot een grijze eenheidsworst.
In het katholieke onderwijs is mijns inziens dan ook geen plaats voor islam of zedenleer, evenmin voor linkse leerkrachten, homofielen, gescheiden leerkrachten,... |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Dan verkies ik liever om van mening te veranderen. ![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zonder diploma rechten kun je natuurlijk geen advocaat worden. Wat de relevantie tussen lesgeven en seksuele geaardheid is, blijft me een raadsel. Het gaat hier niet over het neutrale onderwijs, dus daar moet u dan ook niet over beginnen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De schade welke kernreactie teweegbrengt weet men nog niet. En het is niet omdat men denkt slimmer te zijn, dat de vernieuwing daarom het juiste is. Homo en lesbi, waren in de tijd van Rome ook toegelaten, en werden ook gepromoot. EVENALS pedofilie. Wanneer de stap naar pedofilie? Die is ook zo groot niet meer. Homofilie wordt nu aanzien als zijnde de normale gang van de wereld, en dat is niet zo. Het is afwijkent gedrag. En kom nu niet over den pinguin en de koe en de stier tateren. Het is en blijft afwijkent gedrag! Ik weet dat ik terug het etiketje van homofoob opgekleeft zal krijgen, maar men doet maar! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een homo mag voor mijn part op een katholieke school lesgeven. Dan behouden ze toch ook hun mening. Maar trouwen is een stap te ver.
![]() |
![]() |
#39 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |