![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er een moslim iets negatiefs zegt over homo's dan wordt het al wat tricky'er... Woorden toch maar wikken en wegen, want voor je't weet ben je een racist. Ik denk dus dat de aanname dat moslims de enige zijn die hierop beoordeeld worden behoorlijk fout is eigenlijk. Alleen kan je van mensen uit de ene groep gewoon zeggen wat je denkt, van mensen uit een andere groep wordt het iets moeilijker. Dat je dan op een forum net dié uitspraken ziet maken die je in een andere context niet kan maken, is ook niet zo raar eh. Daarnaast kan je ook niet ontkennen dat er vanuit een bepaalde groep (ja, allochtonen met islamitische achtergrond) meer (fysiek) geweld komt tav homo's dan vanuit andere groepen. Er is geen enkele goeie reden om dat te ontkennen, of zie jij er wel één soms? Een opmerking als "ze moesten u van 't hoogste gebouw smijten" heeft trouwens een veel grotere impact op een mens dan "ik vind dat vies wat jullie doen", wees daar maar zeker van.
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daar zat geen aanbeveling in om sexsueel anders geaarden te doden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Een verdoken argument, onze huidige politiek die op bijna nog enkel media gebonden is, is dus poppulisme. De echte belangrijke zaken worden verzwegen, de prutszaken waar geen mens iets aan heeft worden opgeblazen en verkocht als zoete broodjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Ik vind het bestaan van lieden die menen hun homohaat met daden kracht bij te moeten zetten, en die dat legitimeren aan de hand van één of ander middeleeuws boekske, bepaald geen prutszaak die wordt opgeblazen. U blijkbaar wel. Dat is dan genoteerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() De holebi kwestie is geen prutszaak voor mij, ik denk dat je me fout begrepen hebt. Of ik heb andere zenders, kranten ect. dan jij en stel vast dat jou zenders ect. de holebi kwestie wel naar voor schuiven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar liggen die meer van wakker dan van een begroting die niet klopt of van communotaire zaken. Laatst gewijzigd door daiwa : 26 februari 2011 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Doe je dit bewust? Ik bedoel, mij woorden in de mond leggen. Dat is geen manier van discussie voeren daiwa, ik doe dat toch ook niet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() Er is een eerste homo-imam ter wereld
hier artikeltje http://holebiplus.skynetblogs.be/arc...en-liefde.html
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waar ze wél van wakker liggen is dat ze in sommige steden niet velig meer op straat zijn omwille van hun geaardheid. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Met andere woorden... die reetnichten in Brussel kunnen nogal wat overdrijven en hebben veel fantasie. Als ze al last hebben ondervonden zal het toch maar van een zeer kleine minderheid zijn... in 99% van Brussel zijn homo's perfect veilig
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() *KNIP*
Gelieve het auteursrecht te respecteren. Laatst gewijzigd door Akira : 7 maart 2011 om 10:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() belachelijke bullshit verspreid door 2 trienen met joodse roots
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Akira : 7 maart 2011 om 10:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
From the desk of Marij Uijt den Bogaard on Sat, 2007-03-10 10:47 *KNIP* http://www.brusselsjournal.com/node/1961 Laatst gewijzigd door Akira : 7 maart 2011 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw minachting voor homo's spreekt boekdelen, en hoe weet jij hoe veilig Brussel voor homo's is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeer juist, ik vraag me af wat die man bezielde om die schandelijke onzin te schrijven. Al geloof ik wel dat er genoeg plaatsen in het Brusselse zijn waar deze mensen geen angst hoeven te hebben om zich te uiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Brussel is de stad waar anno 2010 een homokoppel is weggepest uit haar eigen woning. In hartje Europa (!). Gelijkaardige feiten in Utrecht (zie dit artikel in de Volkskrant) en Amsterdam (lesbisch stel weggepest). Amsterdam! Dit is de toekomst van holebi's in Europa. De demografische vooruitzichten zijn nefast, ons onderwijs staat machteloos en Links kijkt de andere kant op.
Ik benijd landen als Zuid-Korea, waar slechts 0,1% van de bevolking de 'religion of peace' aanhangt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De rotzakjes die dit veroorzaken dient men op te sluiten en herop te voeden. Ga hier een kijken http://www.coc.nl/dopage.pl?thema=an...lgemeen_id=319 |
|
![]() |
![]() |