![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Zie ook: http://jlwertz.be/you/ulg-portrait/ foto 8/12: ![]() 8/12 - Fatima Zibouh, Membre du Cedem �* L'ULg Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 1 maart 2011 om 15:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo werkt het niet, ook de sexueel gefrustreerden onder ons denken dat zij de normalen zijn, de standaard om zaken aan af te meten.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Staatssecretaris
|
![]() Hoe kan je op zich al je humaniora "overleven" zonder enig besef te hebben van de gangbare normen? Die had al nooit mogen toegelaten worden in de eerste plaats.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb daar een zeer duidelijke mening over:
Ik geloof dat bepaalde landen klaar zijn voor een “multiculturele” samenleving. Landen die al een tijd democratisch leven, met dezelfde welvaart en waar de bevolking het juk van eender welke godsdienst van zich afgeworpen heeft m.a.w. waar de cultuurverschillen niet te groot zijn. Tussen die landen de grenzen opensmijten lijkt me een logische en haalbare stap. Een land moet ook zijn grenzen voor iedereen kunnen sluiten als overbevolking de leefbaarheid drastisch vermindert. De rest kan je lezen in de volgende draad: http://forum.politics.be/showthread.php?t=148321 Als je opmerkingen hebt over die mening en mijn verdere bedenkingen in die draad, dan lees ik die graag daar.
The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! Laatst gewijzigd door bf62 : 1 maart 2011 om 16:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan dus niet vind ik persoonlijk maar haar werkgever lijkt te denken van wel! Niet te rijmen met de "bedrijfsvisie" die toch voor gelijkheid van mannen en vrouwen hoort te staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Burger
|
![]() bf62, bedankt voor de link naar dit forum, heb al goed gelachen
![]() http://www.ontdekislam.nl/forum/view...hp?f=2&t=65732 |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Misschien iets voor artisjok. ![]() Laatst gewijzigd door Pilleke : 1 maart 2011 om 22:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Gouverneur
|
![]() In de commentaren staat inderdaad “eigen volk eerst commentaar”, maar dit is een verschijnsel voor alle volkeren. Natuurlijk niet voor onze mensen, volgens de linkiewinkies is onze “eigen volk eerst taal” racistisch. En het “eigen volk eerst taal” van de andere volkeren is onze schuld omdat wij te veel aan ons denken. We zijn de onverdraagzamen, de rijke burgerij en zij zijn de arme arbeidsklasse, de onderdrukten. Kortom,het is allemaal onze schuld. Ondertussen krijgen we hier in België vele parallelle maatschappijen die enorm ver uit elkaar liggen. Iedereen weet dat dit vroeg of laat verkeerd afloopt. Alleen zij zien dat niet.
The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! Laatst gewijzigd door bf62 : 9 maart 2011 om 22:09. |
![]() |
![]() |