![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zie daar geen tegenspraak in. Die mensen komen immers op straat tégen verandering, niet voor verandering.
Laatst gewijzigd door SDG : 3 maart 2011 om 18:13. |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ach zo , dat werkt maar in één richting...
Laatst gewijzigd door jogo : 3 maart 2011 om 18:44. |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat vind ik nog eens een verstandige reactie. Maar het is al prijs op 28 maart en 18 april. Ook dan wordt de schuld nog wat aangezwengeld.
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat staan zagen over ne Waalsen dopper is veel gemakkelijker uiteraard. |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Ik ook, maar dan moet het wel een rechtuit rechtaan mening zijn, niet een of ander geleuter over frieten of shame, terwijl het over België behouden staat.
Betogen omdat Vlaanderen niet mag toegeven? En dit duidelijk naar buiten brengen? Ja. Betogen voor het effectieve einde van België? Zonder dat het een klein marginaal nutcase-groepje skinheads is? Onmiddellijk.
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Iemand die het voortouw neemt die ook evenveel aandacht krijgt in de media, zodat je met een massa kan komen en ook de Vlaams gezinden eindelijk beseft dat men nu eens op straat móét komen.
Te vroeg op straat komen is ook de tak waarop je zit afzagen he
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 3 maart 2011 om 23:56. |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De tijd is al een half jaar overrijp. Wat zeg ik, drie jaar.
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() Citaat:
da's WEER file voor de hardwerkende zelfstandige die ook 's weekends werkt. kut linkse franstalige mongolen.
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik geef je een voorbeeldje. Mochten we nu écht in een impasse terecht komen, en meerdere Vlaamse partijen slaan de handen in elkaar, dán, dan is het tijd om op straat te komen en te tonen dat "het volk" hen steunt. Of toch een groot stuk ervan... Allez, alvast meer dan met de betoging om beschaamd over te zijn, ge weet wel e, de shame
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat je de mobilisatiekracht toch wel ferm overschat. Om te beginnen, degenen die de slagkracht wel hebben om zoiets op poten te zetten doen het niet. De vraag is waarom? Omdat zij misschien ook wel beseffen dat 'zoiets' wellicht een fiasco zou worden?
De meer cruciale vraag is echter: waarom zou er überhaupt 'zoiets' moeten georganiseerd worden? Wat zou 'zoiets' precies veranderen? Gaat 'zoiets' de verkiezingsuitslagen van juni '10 veranderen? Nee. En het enige dat nu telt, zijn die verkiezingsuitslagen. Dat zijn de machtsverhoudingen vandaag. Weet je wat eventueel zin zou kunnen hebben? Betogen met als eis nieuwe verkiezingen. Enfin, niet dat d�*t iets zou veranderen. |
![]() |
![]() |
#33 |
Burgemeester
|
![]() En het mag niemand van het VB zijn die het voortouw neemt, alhoewel die misschien wel willen, maar dan wordt de klemtoon weer verkeerd gegeven; Dan is weer heel Vlaanderen extreem-rechts
|
![]() |
![]() |
#34 |
Burgemeester
|
![]() Of men kan iemand inhuren om zichzelf in brand te steken. (nee ik niet)
|
![]() |
![]() |
#35 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nee, het werkt in geen enkele richting. Ik heb het hier overigens over een assertiviteit op politiek en mentaal vlak die enig concreet resultaat zou kunnen opleveren, zijnde die aan de onderhandelingstafel. Sedert de Witte Mars al is immers duidelijk geworden dat betogen om politieke veranderingen af te dwingen in België geen enkele zin heeft.
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Gewoon een betoging met een milkshake van alle Vlaamse partijen, met elk wel hun eigen visie over dingen, maar één gemeenschappelijke vraag: Meer Vlaanderen!
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En ik vrees dat het de volgende weken nog duidelijker gaat worden: ze zullen allemaal moeten duidelijk maken hoe Vlaams dat ze zijn! Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 4 maart 2011 om 10:13. |
|
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Jep, uit de kast zullen ze moeten komen!
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
(namelijk het tijdstip wanneer de vlaamsnationalistjes uit hun luie zetel moeten komen en gaan betogen) Wat zijn de tekenen van een échte impasse ? Wat houd dat handen inelkaar slaan der Vlaamse partijen in ? Laatst gewijzigd door jogo : 5 maart 2011 om 09:16. |
|
![]() |