![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het droomscenario van de BUBers: Politieke tegenstanders worden, omdat ze "van slechte wil zijn", naar heropvoedingskampen gestuurd om hen "wederzijds begrip" en loyaliteit aan de Belgische unionistische staat aan te leren. ![]()
![]() |
![]() |
#22 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Burger
|
![]() Het pro-deopuntensysteem is idd een belachelijk systeem. Wie gaat er nu immers zich honder procent inzetten voor een zaak als hij niet weet hoe hij daar financieel voor gecompenseerd zal worden.
Daarenboven duurt het dan nog eens lange tijd tegen dat de vergoedingen worden uitgekeerd. Een stom systeem dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken wel meer advocaten, slimme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() * Er hoorde een
![]() VERDER: Gelezen op forum van architecten ErwinPERSOONS Geregistreerd op: 03-jun-2004 Berichten: 1 Geplaatst: 03 jun 2004 - 13:16 -------------------------------------------------------------------- Er zullen steeds tegenstellingen zijn. Indien deze bestaan tussen nederlandstalige en franstalinge architecten (bewijzen en argumentatie zijn ons totaal onbekend) is dit geen reden om te gaan splitsen. De architecten die in steden werken hebben ook een andere benadering dan deze op het platteland. Moeten we daarom splitsen? Diegenen die voor de industrie of overheid of particulieren of bouwpromotoren werken kijken allemaal op een andere manier tenopzichte van de uitoefening van het beroep. De Belgische ziekte legt niet alleen reeds geruime tijd ons politiek bestuur lam maar besmet ook de orde. Dit is een zeer spijtige vaststelling. Op het ogenblik dat voor omvangrijke projecten meer en meer buitenlandse kantoren de opdrachten toegewezen krijgen zijn wij een taalstrijd aan het voeren in plaats van kwalitatieve architectuur te maken en te promoten, arm Vlaanderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jaja slimmerik. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overigens is Guy Verhofstadt ook een nepprofiel van mr. Y. Net als Philippe Dewinter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik dacht er nog aan toen ik de link van dat architectenforum hier plaatste: De BUBers gaan zich weer uitleven in hun favoriete bezigheid, nl. forumbashen
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dát zal de splitsing vooruithelpen ![]() ![]() Die splitsing komt er niet. Aan de moedige weerstanders bij de architecten: hou vol!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral die ene "Cicero" is schitterend... vooral daar hij zichzelf ontmaskerd met een e-mailadres waarin de naam "Bruno" prijkt. Jajaja, mr. Y. is er weer met z'n nepprofielen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onnozelaar, Bruno verbergt zich helemaal niet op dat forum ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()