![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waar sta je als die firma binnen twee jaar de boeken sluit? Waar het om gaat is hoeveel is de zuivere kostprijs voor uwe elektriciteit (zonder subsidie) in verhouding tot elektriciteit van andere' bronnen (zonder de opgelegde taksen enz.) Jouw kan dat nu weinig schelen, omdat ik heden jouw zonnepanelen (verplicht) subsidieer. Laatst gewijzigd door pajoske : 8 maart 2011 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kijk ik geef u gelijk he dat ge ze plaatst de staat moet maar zo stom niet zijn, mijn vader profiteert er ten andere ook van... maar het is dus wel degelijk ene grote show van de groenen he, ... dikken BS dus, gewoon omdat het over gesubsidieerd wordt. Zoals ik al zei, ik heb er eens aan gedacht zo, van tsjien ik heb hier maar 1 circuit van 16 A en voor mijn airco, ... zo een paar paneeltjes, ... de zon schijnt dus is het warm dus heb ik mijn airco van doen,... maar dat kost geld, ... zo een installatie, ... op een dak dat niet van mij is, waar ik elvendertig toelatingen voor moet vragen, ... en eer ik dat heb terugverdiend, ... dus laat maar zo, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Ik denk toch dat de investering vooral terecht komt op de nek van de burger nietwaar.
Isoleren van muren,daken,panelen,dubbel of triple glas dat kost ne serieuze cent,vooraleer ik dat terugverdiend heb groeit er al lang gras op mijnen buik. Maar het zal van moetes zijn nietwaar,eerst een flinke crisis die zogezegt de geesten wakker maken dat we anders moeten gaan leven,en dan de burger verplichten om de kosten te maken en er miljarden op te verdienen met hun btw op alles. Als de overheid dan nog zo eerlijk zouden zijn om de btw te verlagen of zelfs af te schaffen op energie,maar neen komen zagen dat energie teveel kost en er dan via de overheid nog een schep btwsaus bovenop te gooien en dan alles op de leverancier te steken is redelijk hypocriet vind ik.
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Opslagen van stroom is nog steeds een probleem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar is het een slechte maatregel van de overheid om op verschillende paarden te wedden ? Waarschijnlijk niet. Er zit wel een visie achter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mocht het u verbazen, onze leverancier geeft ons eveneens een garantie van 20 jaar (10 jaar op de omvormers) en een vermogen van nog steeds 80% na 20jaar....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Rendement van 80% betekenen dat 80% van de invallende energie omgezet zou worden in elektriciteit, en dat type cellen bestaat zelfs experimenteel nog niet. De cellen die op jullie daken liggen, halen zowat 15%, misschien zelfs een kleine 20% als je duurdere types aangekocht hebt, but that's it. Jij bedoelt dat ze na 20 jaar nog op 80% van hun oorspronkelijke output liggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is een primaire behoefte voor de burger. Ook daarom houdt men dit beter uit handen van de privé die enkel winsten wil maximaliseren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voldoende ademlucht, drinkbaar water en eten. Al de rest zijn comfortmaatregelen. Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus waar zit het probleem ? Geloof trouwens nooit, dat de overheid, moest ze alles in handen nemen, het beter en goedkoper zou doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar deelt de overheid haar "winst" niet uit aan de hoofdaandeelhouders, de politici?
En ik vraag weerom, geef 1 voorbeeld van een goed geleide organisatie zonder winstoogmerk geleid door een overheidsinstelling. Neen, een coörperatieve (volgens de Belgische bedrijfsvormgeving dus) ,waar de statuten duidelijk aangeven waar de winst naartoe moet gaan, is een betere optie dan.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 9 maart 2011 om 18:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Het land kreunt. Nu ook onder de olieprijzen.
Wat doet NVA en MR ? Zeveren over hoofddoeken in het parlement. Come to the point, zeveraars ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het principe van een cooperatieve is wel dat iedere deelnemer een gedeelte van het kapitaal inbrengt. En denk niet dat elke energieverbruiker dit wel wil, laat staan de mogelijkheden heeft. Ik vrees dat men dan automatisch zal terugvallen op de overheid. |
|
![]() |
![]() |