![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet echt bij mijn weten. Normaal worden er bij persoonlijke aanvallen en beledigingen stukken tekst geknipt en de "aanvaller" gewaarschuwd en bedankt met strafpunten, tot een tijdelijke verbanning ingesteld word.
Maar in de "toch wel verwijderde" topic waren er zoveel off topic posts, en aanvallen (raar maar waar vooral uit de hoek van de multicullers) dat het opkuisen een moeilijke zaak werd. Misschien dat die draad, verwijderd na een wijze beslissing van een moderator, terug verschijnt in politiek correcte vorm. Maar daar heb ik niks over te zeggen. Maar mijn "basisvraag". Mag een zeer duidelijke uiting van religie gebracht worden tegen de voorwaarden van de werkgever in? Volgens ministe van agitatie wel, want het is voorzien in de grondwet, vrijheid van godsdienstbeleving.
![]() |
#23 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Gister heb me weer eens ge-ergerd aan Canvas/Terzake.
Een zogezegd debat over de hoofddoek in het parlement werd bijna propaganda ervoor. Rudi Kennes die wil bediend worden door iemand die vol hangt met ringen en piercings maar zich ergert aan het "te deum" op de nationale feestdag. Dat mag hij, één keer per jaar. Maar hoe vaak per week horen we niet de oorlogskreet Allahu Akbar schreeeuwen? De vrt is antiklericaal vermoed ik. Daarom staan ze aan de kant van een ons (christenen) vijandig geloof. "De vijand van mijn vijand is mijn vriend." We zijn allemaal tegen kanker. Zijn we dan ook VOOR de dood, die een einde maakt aan de kanker??! De DOOD is de vijand van de kanker. Het is heel bedroevend als jonge mensen vanuit niet geloven of vanuit christenzijn zich naar de islam bekeren. Maar ja, zelfs op de katholike scholen krijgen ze geen treffelijk godsdienstonderwijs meer. Het is meer "godsdienstwetenschap", een probaat middel om mensen van hun geloof af te helpen. Aan "Jezus", het boek van Joseph Ratzinger heb ik veel steun. Dat zouden al onze jongeren moeten lezen. EN de bijbel, want er staan veel bijbelcitaten en -verwijzingen in.
________________________________________ http://weeswaakzaam.punt.nl/index.ph...chief=0#266005 Ik ben het niet met alles eens van die site, vooral de letterlijke interpretatie; maar met die pagina wel Google naar "het interview met Wafa Sultan:" Ik geloof dat onverdraagzame mensen het interview hebben laten verwijderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U kan Uw vraag misschien alsnog stellen eens de beledigingen en persoonlijke aanvallen, die vanzelfsprekend ge*KNIP*t zullen worden en beboet met strafpunten; niet dus, gewoon verwijderd alsof ze er nooit gestaan hebben.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hierbij mijn excuses voor mijn vergissing.
De "moederdraad" is dus alleen maar gesloten voor renovatie. Toch blijft mijn vraag staan.
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik begrijp dat enige tijd vergt om een draad met meer dan 1000 berichten helemaal door te lezen, maar die 'renovatie' duurt inmiddels al wel meer dan 8 uur... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik weet dan ook niet op wie u doelt of op wie de mod doelt.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Ik kan me niet voorstellen dat er zoveel aanvallen waren! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sus Iratus heeft screenshots gemaakt en zal ze je misschien graag ter beschikking willen stellen, er werd zelfs speciaal 'n andere draad voor opgericht die nu wel degelijk verwijderd is en waar opnieuw naar die woorden die in de *KNIP*post stonden werd gerefereerd:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 10 maart 2011 om 20:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu ja, toen ik eerder vandaag inlogde, stond de berichtenteller voor die draad al op meer dan 1040 berichten. Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 10 maart 2011 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb de multicullers wel zien oproepen om te verdwijnen uit het land, maar dat moet op een post van Uh-huh over stikken in speknekken na, zowat het meest schofferende zijn dat ik las.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Welk was (waren) je vorige nick(s)? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn zus weet er alles van filo
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 10 maart 2011 om 21:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
De politieke ideologie van de moderatoren ken ik zeker niet, ik citeer uit bovenstaand bericht, mocht u goed gekeken hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 10 maart 2011 om 21:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |