Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 maart 2011, 18:06   #21
Selene
Vreemdeling

Selene's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
De draad is niet verwijderd, maar tijdelijk gesloten om op te kuisen, posts te verwijderen, bewijsmateriaal van persoonlijke aanvallen en beledigingen te verdoezelen!
Is dat zo de gewoonte, de 'policy'?
Selene is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2011, 18:16   #22
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Selene Bekijk bericht
Is dat zo de gewoonte, de 'policy'?
Niet echt bij mijn weten. Normaal worden er bij persoonlijke aanvallen en beledigingen stukken tekst geknipt en de "aanvaller" gewaarschuwd en bedankt met strafpunten, tot een tijdelijke verbanning ingesteld word.

Maar in de "toch wel verwijderde" topic waren er zoveel off topic posts, en aanvallen (raar maar waar vooral uit de hoek van de multicullers) dat het opkuisen een moeilijke zaak werd.

Misschien dat die draad, verwijderd na een wijze beslissing van een moderator, terug verschijnt in politiek correcte vorm. Maar daar heb ik niks over te zeggen.

Maar mijn "basisvraag".
Mag een zeer duidelijke uiting van religie gebracht worden tegen de voorwaarden van de werkgever in?

Volgens ministe van agitatie wel, want het is voorzien in de grondwet, vrijheid van godsdienstbeleving.
Oud 10 maart 2011, 18:26   #23
koolvis
Lokaal Raadslid

koolvis's schermafbeelding

Standaard

Gister heb me weer eens ge-ergerd aan Canvas/Terzake.
Een zogezegd debat over de hoofddoek in het parlement werd bijna propaganda ervoor.
Rudi Kennes die wil bediend worden door iemand die vol hangt met ringen en piercings
maar zich ergert aan het "te deum" op de nationale feestdag.
Dat mag hij, één keer per jaar. Maar hoe vaak per week horen we niet de oorlogskreet Allahu Akbar schreeeuwen?

De vrt is antiklericaal vermoed ik. Daarom staan ze aan de kant van een ons (christenen) vijandig geloof.
"De vijand van mijn vijand is mijn vriend."
We zijn allemaal tegen kanker. Zijn we dan ook VOOR de dood, die een einde maakt aan de kanker??!
De DOOD is de vijand van de kanker.

Het is heel bedroevend als jonge mensen vanuit niet geloven of vanuit christenzijn zich naar de islam bekeren. Maar ja, zelfs op de katholike scholen krijgen ze geen treffelijk godsdienstonderwijs meer. Het is meer "godsdienstwetenschap", een probaat middel om mensen van hun geloof af te helpen.
Aan "Jezus", het boek van Joseph Ratzinger heb ik veel steun. Dat zouden al onze jongeren moeten lezen. EN de bijbel, want er staan veel bijbelcitaten en -verwijzingen in.
http://weeswaakzaam.punt.nl/index.ph...chief=0#266005
Ik ben het niet met alles eens van die site, vooral de letterlijke interpretatie; maar met die pagina wel

Google naar "het interview met Wafa Sultan:" Ik geloof dat onverdraagzame mensen het interview hebben laten verwijderen.
koolvis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2011, 18:27   #24
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Niet echt bij mijn weten. Normaal worden er bij persoonlijke aanvallen en beledigingen stukken tekst geknipt en de "aanvaller" gewaarschuwd en bedankt met strafpunten, tot een tijdelijke verbanning ingesteld word.

Maar in de "toch wel verwijderde" topic waren er zoveel off topic posts, en aanvallen (raar maar waar vooral uit de hoek van de multicullers) dat het opkuisen een moeilijke zaak werd.

Misschien dat die draad, verwijderd na een wijze beslissing van een moderator, terug verschijnt in politiek correcte vorm. Maar daar heb ik niks over te zeggen.

Maar mijn "basisvraag".
Mag een zeer duidelijke uiting van religie gebracht worden tegen de voorwaarden van de werkgever in?

Volgens ministe van agitatie wel, want het is voorzien in de grondwet, vrijheid van godsdienstbeleving.
De draad is tijdelijk gesloten om http://forum.politics.be/showthread....152318&page=50 te worden.

U kan Uw vraag misschien alsnog stellen eens de beledigingen en persoonlijke aanvallen, die vanzelfsprekend ge*KNIP*t zullen worden en beboet met strafpunten; niet dus, gewoon verwijderd alsof ze er nooit gestaan hebben.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2011, 18:46   #25
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Hierbij mijn excuses voor mijn vergissing.
De "moederdraad" is dus alleen maar gesloten voor renovatie.

Toch blijft mijn vraag staan.
Oud 10 maart 2011, 18:52   #26
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Hierbij mijn excuses voor mijn vergissing.
De "moederdraad" is dus alleen maar gesloten voor renovatie.

Toch blijft mijn vraag staan.
Een 50-tal berichten is al wel helemaal gewist, de draad naar een ander subforum geplaatst, maar de draad is nog steeds op slot en ik kan niet zien dat er de laatste uren nog iets aan gebeurd is.

Ik begrijp dat enige tijd vergt om een draad met meer dan 1000 berichten helemaal door te lezen, maar die 'renovatie' duurt inmiddels al wel meer dan 8 uur...
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2011, 20:02   #27
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
In de draad die gesloten werd door die overijverige linkiewinkie mod, zoals u hem noemt, waren nogal veel persoonlijke aanvallen. off topic berichten en ander getrol te lezen, allemaal in navolging van/verder bordurend op dit bericht:

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=395

Waarvan meldingen gedaan werden.

De draad is gesloten om op te kuisen maw de berichten te verwijderen, zonder waarschuwingen uit te delen, strafpunten te geven of knipjes te plaatsen.

Er kan hier dus geen sprake zijn van onpartijdigheid, daar aanvallen en beledigingen niet altijd bestraft worden, dit is een zichzelf respecterend forum onwaardig.

Dit was even off topic, verontschuldigingen, maar het moest er uit, het ging namelijk om mijn zus en vind het van een onwaarschijnlijk laag gehalte en overmaatse onbeschoftheid dat er in zulke termen geschreven wordt over medeforummers.

Dit getuigt van het allerlaagste allooi, waar blijkbaar steeds 1 en dezelfde moderator de hand boven het hoofd houdt van dat allerlaagste allooi!
Ik val compleet uit de lucht. Ik heb de thread vrij intensief gevolgd (toch eenmaal per dag, helaas vaak wel lang achter mekaar ) en er gepost, maar dat soort berichten zijn me ontgaan.

Ik weet dan ook niet op wie u doelt of op wie de mod doelt.
Oud 10 maart 2011, 20:04   #28
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Een 50-tal berichten is al wel helemaal gewist, de draad naar een ander subforum geplaatst, maar de draad is nog steeds op slot en ik kan niet zien dat er de laatste uren nog iets aan gebeurd is.

Ik begrijp dat enige tijd vergt om een draad met meer dan 1000 berichten helemaal door te lezen, maar die 'renovatie' duurt inmiddels al wel meer dan 8 uur...
Pardon?!

Ik kan me niet voorstellen dat er zoveel aanvallen waren!
Oud 10 maart 2011, 20:09   #29
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Pardon?!

Het begon allemaal hier mee, waarop verder geborduurd werd en steeds herhaald, meerdere 'beledigingen' kwamen, ook naar anderen toe.

Sus Iratus heeft screenshots gemaakt en zal ze je misschien graag ter beschikking willen stellen, er werd zelfs speciaal 'n andere draad voor opgericht die nu wel degelijk verwijderd is en waar opnieuw naar die woorden die in de *KNIP*post stonden werd gerefereerd:

Laatst gewijzigd door SDX : 10 maart 2011 om 20:10.
Oud 10 maart 2011, 20:11   #30
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Pardon?!

Zoveel waren er ook niet volgens mij, tenzij men op werkelijk elke slak zout is gaan leggen. Maar het waren er wel veel.
Nu ja, toen ik eerder vandaag inlogde, stond de berichtenteller voor die draad al op meer dan 1040 berichten.

Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 10 maart 2011 om 20:12.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2011, 20:57   #31
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Het begon allemaal hier mee, waarop verder geborduurd werd en steeds herhaald, meerdere 'beledigingen' kwamen, ook naar anderen toe.

Sus Iratus heeft screenshots gemaakt en zal ze je misschien graag ter beschikking willen stellen, er werd zelfs speciaal 'n andere draad voor opgericht die nu wel degelijk verwijderd is en waar opnieuw naar die woorden die in de *KNIP*post stonden werd gerefereerd:
Op de plaats van dat bericht, heb ik enkel de 'knip' zien staan.

Ik heb de multicullers wel zien oproepen om te verdwijnen uit het land, maar dat moet op een post van Uh-huh over stikken in speknekken na, zowat het meest schofferende zijn dat ik las.
Oud 10 maart 2011, 21:16   #32
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In de draad die gesloten werd door die overijverige linkiewinkie mod, zoals u hem noemt, waren nogal veel persoonlijke aanvallen. off topic berichten en ander getrol te lezen, allemaal in navolging van/verder bordurend op dit bericht:

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=395

Waarvan meldingen gedaan werden.

De draad is gesloten om op te kuisen maw de berichten te verwijderen, zonder waarschuwingen uit te delen, strafpunten te geven of knipjes te plaatsen.

Er kan hier dus geen sprake zijn van onpartijdigheid, daar aanvallen en beledigingen niet altijd bestraft worden, dit is een zichzelf respecterend forum onwaardig.Selene

Dit was even off topic, verontschuldigingen, maar het moest er uit, het ging namelijk om mijn zus en vind het van een onwaarschijnlijk laag gehalte en overmaatse onbeschoftheid dat er in zulke termen geschreven wordt over medeforummers.

Dit getuigt van het allerlaagste allooi, waar blijkbaar steeds 1 en dezelfde moderator de hand boven het hoofd houdt van dat allerlaagste allooi!
Citaat:
Selene

en kent op 10 maart de politieke opinies van de mods, weet al alles over wat achter de schermen zou gebeuren.

Welk was (waren) je vorige nick(s)?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2011, 21:18   #33
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
en kent op 10 maart de politieke opinies van de mods, weet al alles over wat achter de schermen zou gebeuren.

Mijn zus weet er alles van filo

Laatst gewijzigd door SDX : 10 maart 2011 om 21:19.
Oud 10 maart 2011, 21:21   #34
Selene
Vreemdeling

Standaard

Citaat:

De hetze ging over mijn zus, denkt u dat ik dat zomaar over mijn kant laat gaan?

De politieke ideologie van de moderatoren ken ik zeker niet, ik citeer uit bovenstaand bericht, mocht u goed gekeken hebben.
Oud 10 maart 2011, 21:41   #35
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
De hetze ging over mijn zus, denkt u dat ik dat zomaar over mijn kant laat gaan?

De politieke ideologie van de moderatoren ken ik zeker niet, ik citeer uit bovenstaand bericht, mocht u goed gekeken hebben.
H�*, jouw zus is Joyce Van Op den bosch ?

Laatst gewijzigd door filosoof : 10 maart 2011 om 21:44.
Oud 10 maart 2011, 21:42   #36
Selene
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Die ken ik niet, kennis van u?
Oud 10 maart 2011, 21:44   #37
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee ik slimme, denkde dat wij zoiets in de familie hebben.
Oud 10 maart 2011, 21:45   #38
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Kan er geen tijdelijke volwassen voogd aangesteld worden, want dat kind is duidelijk niet in staat om zelfstandig en volwassen te redeneren...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2011, 21:46   #39
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Mijn zus weet er alles van filo
Je 'zus' en je Nederlandse 'neef'? Een familiebedrijf?
Oud 10 maart 2011, 21:47   #40
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee ik slimme, denkde dat wij zoiets in de familie hebben.
Uiteraard. Daar in Genk.

Laatst gewijzigd door filosoof : 10 maart 2011 om 21:48.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be