![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
de politiek en het streven naar machtsposities dat ermee gepaard gaat is evenals het "ondernemerschap" een weg naar persoonlijke verrijking op een nogal aangename wijze (ik zeg niet dat suksesvolle politiekers en ondernemers niet werken, maar machtsuitoefening is een aangenamere wijze van werken). Vermits grote staten en grote bedrijven meer aanleiding geven tot machtsmisbruik is het een goed idee ze te splitsen (?) De lichtheid van het bestaan als onderdaan van een kleine dictator en als wernemer van een kleine kapitalist ?
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn Overgrootvader was zowat de grootste graaninvoerden van België. Ik betwijfel of de vent ooit dat graan zelf gezien heeft. Papieren wel ja, met de vleet, maar graan? Dat is handel hé jong, kopen en verkopen. Laatst gewijzigd door Garry : 16 maart 2011 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik had eerder verwacht dat ze in de supermarkt extra spekkig varkensvlees van halalstickers voorzagen, of een dergelijke actie.
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Trouwens, zou ge u niet verontschuldigen voor uw racistische uitspraak? Of is racisme toelaatbaar zolang het maar linkse racisme is? ![]()
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 16 maart 2011 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen weet dat in de realiteit het VB geen echte rol meer speelt tegenwoordig in het bedreigen van de Belgische staat. Dat is een rol die weggelegd is voor de N-VA vandaag de dag. En de jihadi's komen af met een zelfstandige die de boel bedriegt, wat een schok zeg, een zelfstandige die de boel bedriegt... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor mijn part mag men strafpunten zetten op dit soort van volksjennerij. OT: spreek eens met iemand die uit de vleesverwerkingsindustrie komt. Rotte(nde) stukken vlees worden in bepaalde baden (pekel) gelegd zodat het rotte vlees zichzelf wegvreet tot er weer een mooi stukje "vers" vlees overblijft. Er valt nog veel meer over die industrie te vertellen wat u allicht liever niet weet. Maar allicht was het Duits schandaal met dioxine in varkensvlees was afkomstig van Moslimgroeperingen of extreemlinksen (bij wijze van aanpassing eten die allicht ook geen varkensvlees meer, als ik Filosoof mag geloven), die een aanslag wilden plegen op de gezondheid van de autochtone West-Europeanen. Het schandaal met rotte kaas van een tijdje terug dat in Italië en Duitsland te voor schijn kwam, was allicht een aanslag tegen de Nederlanders, of tegen Italiaanse migranten misschien? ![]() Btw, mijn ervaring is dat de grootste afnemers van pita en kebab, absoluut geen Moslims zijn. De uitbaters van die zaken zijn dat steevast wel. Sommigen hebben zich overigens al zodanig geïntegreerd en aangepast aan hun voornamelijk westers personeel, dat ze varkensvlees tussen hun broodjes doen.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 16 maart 2011 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
17 van deze bedienden zijn beschuldigd van huislijk geweld, 9 gearresteerd voor fraude, 11 beschuldigd voor uitschrijven van ongedekte cheques, 35 betrokken bij commercieel- of bedrieglijk bankroet, 4 gevangengenomen wegens slagen en verwondingen , 22 hebben geen recht meer op kredietkaart wegens slechte financiële antecedenten en onvermogen om schulden af te betalen, 9 zijn aangehouden wegens drugsdelicten, 4 zijn aangehouden wegens winkeldiefstallen, 16 gedaagd voor misdrijven/delicten in verband met het burgerlijk wetboek, 32 gearresteerd wegens rijden onder invloed of ander zwaar overtreding. U weet toch over welke onderneming het hier gaat? De Volksvertegenwoordigers van het WAALS Parlement. Tekst en cijfers gepubliceerd in de Canadese krant OTTAWA CITIZEN welke nooit werden weerlegd van Waalse zijde. Lang leve België, zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 16 maart 2011 om 18:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
en dat moet komen van één van de mensen die drie meter hoog springt en voor het snoeren van de vrijheid van meningsuiting pleit indien er volgens hun onterechte veralgemeningen worden gemaakt over bepaalde groeperingen. Ik ben thans eens benieuwd of het werkelijk zo is dat er procentueel gezien meer VB'ers een strafblad hebben, dan migranten er één hebben. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 16 maart 2011 om 18:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Overigens, 150 ton rot vlees... heeft iemand Francis Van den Eynde onlangs nog gezien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ok, merci, nu eet ik nooit pitta meer
![]()
![]() |
#35 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En dan hebben we nog niet over Groen! gesproken of de Open-vld, of LDD, of de PVDA, of ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kebabzaken kunnen sluiten als de niet-moslims er geen meer eten.
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ah, maar de anderen doen dat ook! En ook nog: zij zijn begonnen!
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Wat een geweldige draad is dit. Julius Streicher zou trots geweest zijn op zulke mooie agitprop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En "de andere zijn begonnen". Ik, of mijn partij is niet heiliger dan de paus hoor en wil dat ook niet laten uitschijnen. Dat maakt u ervan. |
|
![]() |
![]() |