Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 maart 2011, 15:43   #21
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
Wat voor leugens probeert gij te verkopen? Was het het VB die Cools liet afmaken? Was het niet Elio die genoemd werd ivm minderjarige jongens (ok dit is Belgie, dus er kwam niets van, maar net omdat dit Belgie is mag men daarom niet concluderen dat er geen vuur bij de rook hoorde), en Mitterand junior heeft openlijk toegegeven met Thaise jongens aan sextoerisme gedaan te hebben, verschillende sp.aers die veroordeeld werden ivm de agusta corruptie-zaak, waarom is Daerden junior nog niet aangeklaagd wegens zijn louche contracten met het Waalse gewest?

Doe mij niet lachen. In dit land is het belgiciystisch links die systematisch misdadig zijn. Bij het VB hebt ge wat louche mensen, dat zeker, maar bij geen enkel van de door u genoemde gevallen was de partij betrokken. In mijn voorbeelden is dat wel het geval (of zijn er ten minste sterke vermoedens).

Nu in Wallonie is corruptie de normaalste zaak van de wereld, dat moeten zij maar weten, ik ben geen imperialist/fascist die een ander volk ga zeggen hoe ze moeten zijn (de FRs doen hebben heel het Belgische quota al op gedaan trouwens), maar het is een reden te meer om dit misbaksel van een onland zo vlug mogelijk te splitsen.
Dit is een originele reden om staten te liquideren door ze te splitsen ;
de politiek en het streven naar machtsposities dat ermee gepaard gaat is evenals het "ondernemerschap" een weg naar persoonlijke verrijking op een nogal aangename wijze (ik zeg niet dat suksesvolle politiekers en ondernemers
niet werken, maar machtsuitoefening is een aangenamere wijze van werken).

Vermits grote staten en grote bedrijven meer aanleiding geven tot machtsmisbruik is het een goed idee ze te splitsen (?) De lichtheid van het bestaan als onderdaan van een kleine dictator en als wernemer van een kleine kapitalist ?

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2011, 18:09   #22
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Ok, het is niet het volledige VB dat de moslims wil vergiftigen, maar dit schandaal is zonder twijfel goed voor heel wat grappen binnen het VB en het zal hun Parlementslid heel wat sympathie opleveren.

Zitten er in het VB eigenlijk nog mensen die geen strafbare feiten begaan?

http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...4968775905.htm
Is dat strafbaar rot vlees kopen? En als ge dat wat ge koopt, verkoopt en direct bij de klant laat leveren, hoe weet ge dan dat dat rot was?

Mijn Overgrootvader was zowat de grootste graaninvoerden van België. Ik betwijfel of de vent ooit dat graan zelf gezien heeft. Papieren wel ja, met de vleet, maar graan? Dat is handel hé jong, kopen en verkopen.

Laatst gewijzigd door Garry : 16 maart 2011 om 18:11.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2011, 18:18   #23
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Ik had eerder verwacht dat ze in de supermarkt extra spekkig varkensvlees van halalstickers voorzagen, of een dergelijke actie.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2011, 18:19   #24
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Om de lange lijst misdaden van VB-leden en -mandatarissen goed te praten, gaat u hen vergelijken met corrupte sociaal-democraten en Walen?

Wat gaan we nog krijgen? Dat u ze gaat vergelijken met criminele migranten en dan gaat stellen 'het valt nogal mee?'
Ik stel vooral vast dat de misdaden van psers en spaers een partijgebonden zaak zijn, terwijl die van de vbers persoonlijke misdaden waren die niets met de partij te maken had. Het eerste vind ik veel gevaarlijker voor de democratie dan het tweede. Samenzweringen binnen regeringspartijen? Nee dan liever een zot of een stomme oen die een gewone misdaad pleegt, aub.

Trouwens, zou ge u niet verontschuldigen voor uw racistische uitspraak? Of is racisme toelaatbaar zolang het maar linkse racisme is?

Laatst gewijzigd door Salvadorii : 16 maart 2011 om 18:20.
Salvadorii is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2011, 18:21   #25
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Is dat strafbaar rot vlees kopen? En als ge dat wat ge koopt, verkoopt en direct bij de klant laat leveren, hoe weet ge dan dat dat rot was?

Mijn Overgrootvader was zowat de grootste graaninvoerden van België. Ik betwijfel of de vent ooit dat graan zelf gezien heeft. Papieren wel ja, met de vleet, maar graan? Dat is handel hé jong, kopen en verkopen.
Ze weten met hun houding niet echt goed blijf meer heb ik de indruk over de jihadi's tegen het VB.

Iedereen weet dat in de realiteit het VB geen echte rol meer speelt tegenwoordig in het bedreigen van de Belgische staat. Dat is een rol die weggelegd is voor de N-VA vandaag de dag.

En de jihadi's komen af met een zelfstandige die de boel bedriegt, wat een schok zeg, een zelfstandige die de boel bedriegt...
Oud 16 maart 2011, 18:26   #26
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Ok, het is niet het volledige VB dat de moslims wil vergiftigen, maar dit schandaal is zonder twijfel goed voor heel wat grappen binnen het VB en het zal hun Parlementslid heel wat sympathie opleveren.

Over misleiding gesproken. U had allicht veel liever gehad dat er effectief een V.B.'er Moslims zou vergiftigen, zodat u en anderen met een bijzondere affiniteit tav niet-westerse culturen en criminelen naar hartenlust moord en brand zouden kunnen roepen in deze draad.

Voor mijn part mag men strafpunten zetten op dit soort van volksjennerij.

OT:
spreek eens met iemand die uit de vleesverwerkingsindustrie komt. Rotte(nde) stukken vlees worden in bepaalde baden (pekel) gelegd zodat het rotte vlees zichzelf wegvreet tot er weer een mooi stukje "vers" vlees overblijft.
Er valt nog veel meer over die industrie te vertellen wat u allicht liever niet weet.

Maar allicht was het Duits schandaal met dioxine in varkensvlees was afkomstig van Moslimgroeperingen of extreemlinksen (bij wijze van aanpassing eten die allicht ook geen varkensvlees meer, als ik Filosoof mag geloven), die een aanslag wilden plegen op de gezondheid van de autochtone West-Europeanen.

Het schandaal met rotte kaas van een tijdje terug dat in Italië en Duitsland te voor schijn kwam, was allicht een aanslag tegen de Nederlanders, of tegen Italiaanse migranten misschien?

Btw, mijn ervaring is dat de grootste afnemers van pita en kebab, absoluut geen Moslims zijn. De uitbaters van die zaken zijn dat steevast wel. Sommigen hebben zich overigens al zodanig geïntegreerd en aangepast aan hun voornamelijk westers personeel, dat ze varkensvlees tussen hun broodjes doen.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 16 maart 2011 om 18:32.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2011, 18:28   #27
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Een onderneming telt 301 bedienden en legt in 2004 volgende statistieken voor;

17 van deze bedienden zijn beschuldigd van huislijk geweld,

9 gearresteerd voor fraude,

11 beschuldigd voor uitschrijven van ongedekte cheques,

35 betrokken bij commercieel- of bedrieglijk bankroet,

4 gevangengenomen wegens slagen en verwondingen ,

22 hebben geen recht meer op kredietkaart wegens slechte financiële antecedenten en onvermogen om schulden af te betalen,

9 zijn aangehouden wegens drugsdelicten,

4 zijn aangehouden wegens winkeldiefstallen,

16 gedaagd voor misdrijven/delicten in verband met het burgerlijk wetboek,

32 gearresteerd wegens rijden onder invloed of ander zwaar overtreding.

U weet toch over welke onderneming het hier gaat?

De Volksvertegenwoordigers van het WAALS Parlement.

Tekst en cijfers gepubliceerd in de Canadese krant OTTAWA CITIZEN welke nooit werden weerlegd van Waalse zijde.

Lang leve België, zeker?
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2011, 18:29   #28
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Dit is een originele reden om staten te liquideren door ze te splitsen ;
de politiek en het streven naar machtsposities dat ermee gepaard gaat is evenals het "ondernemerschap" een weg naar persoonlijke verrijking op een nogal aangename wijze (ik zeg niet dat suksesvolle politiekers en ondernemers
niet werken, maar machtsuitoefening is een aangenamere wijze van werken).

Vermits grote staten en grote bedrijven meer aanleiding geven tot machtsmisbruik is het een goed idee ze te splitsen (?) De lichtheid van het bestaan als onderdaan van een kleine dictator en als wernemer van een kleine kapitalist ?
Vraag aan een willekeurige ondernemer die in beide landsdelen actief is, en die toelatingen etc van de overheid moet krijgen, bvb een architect, hoe het zit. Die zal uw vlug vertellen dat de juiste onderaanemer in dienst nemen of 500 euro aan de juiste persoon geven in Wallonie veel oplost, en in Vlaanderen niet. Het is mijn fout niet dat de ps door en door verrot is he. In Vlaanderen hebben we dat niet (misschien omdat de sp.a te klein is geworden, misschien omdat wij eerder germaans zijn dan romaans). Hoe dan ook die corruptie in Walenland zal er de komende decennia er nog wel zijn. Ik beweer dus nergens dat een kleinere staat a priori minder corrupt zou zijn, hoewel er studies zijn die dat lijken te bevestigen. Ik zeg gewoon dat die PS-profitariaat daar aan de andere kant van de taalgrens corrupt is en zal blijven. En als de walen die maffia-dienstbetoon staatje willen, goed maar zonder ons en zonder ons geld. Maar ja de waal is blijkbaar te dom of te kortzichtig om niet op de ps te stemmen - dat is hun recht, maar dan moeten ze ook de gevolgen van hun keuzes dragen.

Laatst gewijzigd door Salvadorii : 16 maart 2011 om 18:38.
Salvadorii is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2011, 18:30   #29
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Ik verkoop geen rot vlees, ik zit niet aan de minderjarige dochters van mijn partijleden, ik steek mijn eigen café niet in brand, ik schiet geen mensen neer. Dat is eigen aan VB-ers.
Wel wel wel,

en dat moet komen van één van de mensen die drie meter hoog springt en voor het snoeren van de vrijheid van meningsuiting pleit indien er volgens hun onterechte veralgemeningen worden gemaakt over bepaalde groeperingen.

Ik ben thans eens benieuwd of het werkelijk zo is dat er procentueel gezien meer VB'ers een strafblad hebben, dan migranten er één hebben.
Oud 16 maart 2011, 18:32   #30
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
__________________________________________________ ___________
Gerechtelijk onderzoek naar Vlaams Belang-lid in pitaschandaal

Het parket van Brugge vraagt aan het Vlaams Parlement de opheffing van de onschendbaardheid van volksvertegenwoordiger Agnes Bruyninckx-Vandenhoudt van het Vlaams Belang. Het gerecht wil Bruyninckx vervolgen in een Duits pitaschandaal met rot vlees.

Agnes Bruyninckx-Vandenhoudt is zaakvoerder van de firma Madigro uit Brugge. De firma is eigendom van haar en haar echtgenoot. Madigro kwam in september 2007 in het nieuws als spil in een fraudezaak rond 150 ton rot vlees uit Duitsland.

Een groot deel van het bedorven vlees, dat verwerkt werd in pita döner, werd volgens het Duitse weekblad Stern doorverkocht aan Madigro. De firma van de Vlaams Belang volksvertegenwoordiger verkocht het rotte vlees weer door aan een Duits bedrijf waarna het terecht kwam in talloze pitazaken in Berlijn.
__________________________________________________ _____________

Weer op die sukkelaars van 't blok kappen, hé?

Laatst gewijzigd door filosoof : 16 maart 2011 om 18:33.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2011, 18:35   #31
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Deckers Bekijk bericht
Ik krijg zin in een goeie pita!
Zie dan maar dat 't vlees niet door een blokker geleverd werd!
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2011, 18:40   #32
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Weer op die sukkelaars van 't blok kappen, hé?
Laat diene jong toch doen...ik zie ook graag eens een linkse pater zich bezondigen aan wat discriminaties en platte vooroordelen.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2011, 11:20   #33
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Is dat strafbaar rot vlees kopen? En als ge dat wat ge koopt, verkoopt en direct bij de klant laat leveren, hoe weet ge dan dat dat rot was
Voila, het VB-wijf heeft een advocaat en die heeft zelfs zijn pleidooi al klaar!
Overigens, 150 ton rot vlees... heeft iemand Francis Van den Eynde onlangs nog gezien?
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2011, 11:21   #34
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

ok, merci, nu eet ik nooit pitta meer
Oud 17 maart 2011, 13:45   #35
Bert Deckers
Parlementsvoorzitter

Bert Deckers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
De gevangenissen zitten vol leden van minderheden; het vlaams belang is een minderheid..dus...
En dan hebben we nog niet over Groen! gesproken of de Open-vld, of LDD, of de PVDA, of ...
Oud 17 maart 2011, 13:49   #36
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ja, alleen moslims eten een pita hé.
De kebabzaken kunnen sluiten als de niet-moslims er geen meer eten.
Oud 17 maart 2011, 13:50   #37
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Deckers Bekijk bericht
En dan hebben we nog niet over Groen! gesproken of de Open-vld, of LDD, of de PVDA, of ...
Ah, maar de anderen doen dat ook! En ook nog: zij zijn begonnen!

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2011, 13:59   #38
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Wat een geweldige draad is dit. Julius Streicher zou trots geweest zijn op zulke mooie agitprop.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2011, 14:06   #39
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Ja, alleen moslims eten een pita hé.
De kebabzaken kunnen sluiten als de niet-moslims er geen meer eten.
Als men nog veel onder aandacht brengt dat pitazaken rot vlees verkopen zullen er een pak minder mensen over de vloer komen ...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2011, 14:16   #40
Bert Deckers
Parlementsvoorzitter

Bert Deckers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ah, maar de anderen doen dat ook! En ook nog: zij zijn begonnen!
Lol. Het ging over het feit dat Roger begon over 'kleine' partijen 'minderheden' te noemen. Deze discussie boeit me helemaal niet hoor, anders had ik wel iets anders gepost dan dat ik zin had in een pita.

En "de andere zijn begonnen". Ik, of mijn partij is niet heiliger dan de paus hoor en wil dat ook niet laten uitschijnen. Dat maakt u ervan.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be