![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Zijn ze bij de Boerenbond zeker dat het wel rundsbiefstuk is ? Hond is ginder naar het schijnt ook wel populair ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel nu dat ze die korting van 25% niet zouden geven maar zouden uitpakken met beefsteak friet aan 2,5€, wat is dan het probleem? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat het brol is betwist ik niet maar goedkoop? Ik denk dat je niet wil weten hoe groot hun winstcoëfficiënt wel is.
Laatst gewijzigd door Garry : 17 maart 2011 om 20:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toch niet die rommel van in G&T?
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Als ik dit hier allemaal zo lees,begrijp ik de meesten niet dat ze kritiek hebben op deze goedkope prijzen.
Massas mensen zullen dit wel goedkeuren omdat ze elke euro moeten omdraaien vooraleer ze hem kunnen uitgeven. Vele Vlaamse families eten de dag van heden slechts 1x beefsteak om de 2 weken omdat ze het niet kunnen betalen. Wel voor deze families doet IKEA een goed werk. Ouders kunnen MET KINDEREN ook eens beefsteak op restaurant gaan eten. Gaan jullie soms tanken bij het duurste tankstation ??? Hier liggen de prijzen ook veel uit mekaar - waarom wordt hierover niet gemopperd dat het valse concurrentie is ? Neen, want dit past in jullie ....... Het enige wat wij hier in Vlaanderen nog doen is zagen, mopperen en anderen het leven zuur maken. Vergeet niet dat de gezinnen die daar staan aan te schuiven, hier ook niet op het net zitten omdat dat voor hun een luxe is die ze ook niet maandelijks kunnen betalen. Dat er problemen zijn bij de veehouders is al jaren en jaren - maar geef ze even wat subsidies en een jaar later zijn ze terug aan het mopperen. We moeten durven toegeven dat ons torenhoge belastingsparadijs nietmeer geschikt is voor bepaalde beroepen ( en er zullen er meer en meer komen) Is dat de schuld van IKEA? Is het onze schuld dat Europa, Polen toelaat tot het mislukt Europees model van de toekomst ? Het terug sluiten van de grenzen zou een verstandige beslissing zijn. Open even je ogen, Duitsland en Frankrijk zijn alle andere landen aan het uitmelken EN VOOR DEZE REDEN, BEN IK VOOR EEN ONAFHANKELIJK VLAANDEREN EEN VLAMING LAAT ZICH NIET COMMANDEREN OF BEMOEIEN IN ZIJN EIGEN HUISHOUDEN Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 18 maart 2011 om 01:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 18 maart 2011 om 02:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 18 maart 2011 om 02:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Een arm gezin bezit normaal gezien ook geen auto. Ze moeten dan met het openbaar vervoer naar Ikea. Als ze niet te ver wonen kost dat een gezin met twee kinderen : 1,20 € x 4 = 4,80 €. Ze moeten dan wel binnen het uur hunne biefstuk opschrokken om met het zelfde biljet te kunnen terugkeren. Anders is het nog eens 4,80 € om terug thuis te geraken. 2,50 € voor de biefstuk friet + 2,40 € voor vervoer + 1€ = 5,90 € voor een maaltijd per persoon Bij Colruyt kost een biefstuk klasse II (meer zal dat bij Ikea ook niet zijn) 2,17 € ,een portie frieten kost ongeveer 30 eurocent en een blikje cola is 50 eurocent = 2,97 € per persoon voor een volledige maaltijd thuis Laatst gewijzigd door Rangzen : 18 maart 2011 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Dak U...
![]() Als ik van de Boerenbond zou zijn (en van die andere organisatie die de horeca vertegenwoordigt)... ik zou bij de volgende 'eet actie' al mijn leden oproepen om gelijktijdig bij Ikea te gaan eten... (Desnoods zou ik gratis bussen inleggen)... En ik zou mijn leden aanraden in de meubelzaak van Ikea slenterend rond te lopen... en zeker niets kopen... Eens zien hoelang Ikea zijn freet acties zou volhouden... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze bouwen gewoon een stuk bij aan hun restaurant met een paar 100 extra tafels EN een take-out zou niet mis zijn Wedden dat de aanschuivende autos van het merk Audi-Mercedes en BMW zal zijn ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou als Boerenbond en/of belzngenorganisatie van de horeca zelfs het eten betalen van deze mensen... en vragen dat ze de winkelwaar - na het uitvoerig en langdurig eten - eens grondig zouden bekijken.. zonder iets te kopen... vanzelfsprekend.... ![]() |
|
![]() |
![]() |