Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 maart 2011, 10:16   #21
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Ik koop kleren als de oude versleten zijn. Maar ik koop wat er in de winkel ligt. Ik koop wat in die winkels geleverd word, en daar heb ik geen enkele invloed op, noch enige macht om ze ergens anders hun stock te doen kopen.
Tegenwoordig komen bijna al onze kleren uit één of ander Aziatisch land, wat moet ik doen ? In mijn blote rondlopen ?
Het gaat er maar om te beseffen dat we allemaal, welke opvattingen iemand verder ook mag hebben, mee deel uitmaken van het systeem van lage lonen, uitbuiting en onderdrukking. En dat we daar allemaal van mee profiteren.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2011, 10:23   #22
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Het gaat er maar om te beseffen dat we allemaal, welke opvattingen iemand verder ook mag hebben, mee deel uitmaken van het systeem van lage lonen, uitbuiting en onderdrukking. En dat we daar allemaal van mee profiteren.
ja, maar er zijn er die dat plezant vinden en anderen niet. Dat is het verschil. Ik vind het niet plezant, maar heb weinig alternatief. Ik heb wel al eens een leren broek gemaakt , met het patroon van een jeansbroek, ik koop ook dikwijls kleren op de rommelmarkt, en werk dus de galloperende verspilling zo weinig mogelijk in de hand, maar daadwerkelijk verandering brengen in de huidige economie kan ik dus niet.
Dat kunnen enkel moedige politici, die dan ook nog de wil hebben er iets aan te veranderen, maar zulke mensen bestaan niet of nauwelijks denk ik.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2011, 10:30   #23
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
dikke vette 2
3

Wat België (jammer genoeg) nodig heeft is een terreurgroep a la CCC. Wat materiele schade en steun van de bevolking zou de top terug al wat sneller bij de grond kunnen brengen.
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2011, 10:33   #24
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX Bekijk bericht
3

Wat België (jammer genoeg) nodig heeft is een terreurgroep a la CCC. Wat materiele schade en steun van de bevolking zou de top terug al wat sneller bij de grond kunnen brengen.
2
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Oud 25 maart 2011, 10:34   #25
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ja, maar er zijn er die dat plezant vinden en anderen niet. Dat is het verschil. Ik vind het niet plezant, maar heb weinig alternatief. Ik heb wel al eens een leren broek gemaakt , met het patroon van een jeansbroek, ik koop ook dikwijls kleren op de rommelmarkt, en werk dus de galloperende verspilling zo weinig mogelijk in de hand, maar daadwerkelijk verandering brengen in de huidige economie kan ik dus niet.
Dat kunnen enkel moedige politici, die dan ook nog de wil hebben er iets aan te veranderen, maar zulke mensen bestaan niet of nauwelijks denk ik.
2 2 2 2 2 2
Oud 25 maart 2011, 10:39   #26
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Lederhosen
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be