Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 3 juni 2004, 21:44   #21
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Was mevrouw Morel niet die dame die ooit meeliep in de Gay Pride?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 3 juni 2004, 21:47   #22
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Was mevrouw Morel niet die dame die ooit meeliep in de Gay Pride?
juist 8)
giserke is offline  
Oud 3 juni 2004, 21:56   #23
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Als je het mij vraagt zijn Morel en Verstrepen de verkenners voor het binnen enkele maanden op te richten Vlaams Blok-nieuwe stijl.
Oud 3 juni 2004, 23:01   #24
giserke
Banneling

Standaard

Vlaams Blok lite?
giserke is offline  
Oud 3 juni 2004, 23:06   #25
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Zeg,

thePiano, vrijevlaming, Chucky en neruda: Zijn jullie met deze collectieve masturbatie ondertussen ook al klaargekomen? Of doe je nog wat voort?

Antoon ik ben het ook grondig oneens met die linkse rakkers hier maar het is wel een feit dat het Vlaams Blok nog steeds holebi's niet als gewone medeburgers wil of kan beschouwen. Steeds die wederkerende haat en misprijzen tegen mensen die een andere geaardheid hebben. En dan maar klagen dat men ze niet aux serieux neemt????
Sinistra is offline  
Oud 4 juni 2004, 00:05   #26
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Zeg,

thePiano, vrijevlaming, Chucky en neruda: Zijn jullie met deze collectieve masturbatie ondertussen ook al klaargekomen? Of doe je nog wat voort?

Antoon ik ben het ook grondig oneens met die linkse rakkers hier maar het is wel een feit dat het Vlaams Blok nog steeds holebi's niet als gewone medeburgers wil of kan beschouwen. Steeds die wederkerende haat en misprijzen tegen mensen die een andere geaardheid hebben. En dan maar klagen dat men ze niet aux serieux neemt????
Het enige wat het Blok zegt is dat ze tegen het homo-huwelijk zijn. Ik ben een voorstander van het homo-huwelijk, maar je moet begrijpen dat sommigen ertegen zijn. Dat wil nog niet zeggen dat men haat en misprijzen heeft tegen homo's.
Oud 4 juni 2004, 06:28   #27
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Zeer juist Antoon ! of moeten wij binnenkort het heterohuwelijk als abnormaal beschouwen ?

een beetje zoals Abou Jajah zei : als de vlamingen geen multicul willen, moeten zij maar verhuizen

waar gaan we naar toe
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 4 juni 2004, 06:41   #28
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
waar gaan we naar toe
Plopsaland of Sixflags?
Oud 4 juni 2004, 08:19   #29
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke
Steeds die wederkerende haat en misprijzen tegen mensen die een andere geaardheid hebben. En dan maar klagen dat men ze niet aux serieux neemt????
Steeds weer de beschuldiging homofoob te zijn als je niet sito presto alle wensen van de "barricadeholebi's" van deze wereld wenst goed te keuren?

Dat zijn altijd knappe discussies:

barricadehomo: 'wij EISEN dit en dat en dit...'
tegenstander 'ik heb dat liever niet omwille van dit en dat...'
barricadehomo 'VUILEN HOMOFOOB! Hoe durf jij niet met ons akkoord gaan! Racist! Fascist!'

<yawn>
Rr00ttt is offline  
Oud 4 juni 2004, 08:34   #30
zarathustra
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Een paar dagen terug verklaarde Morel geen probleem te hebben met homohuwelijkken. Daar is ze door het VB vandaag op teruggefloten: geen homohuwelijken.

Dat weten we dan ook weeral: geen eigen mening bij het Blok.
en ik citeer marijke dillen uit het nieuws :'Mevr. Morel heeft uiteraard recht op haar eigen mening, maar het standpunt van de partij is dat we tegen zijn.'

Trouwens, morel heeft letterlijk gezegd: 'Ik ben niet voor het homohuwelijk, maar als het er eenmaal is is het onzin om op dat vlak te gaan discrimineren'.

Dus dit topic is pure onzin.
Oud 4 juni 2004, 08:42   #31
khaled
Schepen

Standaard

Citaat:
Een paar dagen terug verklaarde Morel geen probleem te hebben met homohuwelijkken. Daar is ze door het VB vandaag op teruggefloten: geen homohuwelijken.

En nog altijd zijn er onozele kiekes op dit forum die direct geloven wat thePiano schrijft.

Lees volgende topic nog eens na en stel zelf vast dat thePiano gewoon een ordinaire leugenaar is ...

http://forum.politics.be/viewtopic.p...amp;highlight=

En dit is nog maar één van de topics waarin zijn ware aard naar boven komt.

Dat zulke mensen nog steeds hun ding mogen doen op politieke fora kan er bij mij niet in. Dit heeft niks te maken met vrije meningsuiting. Dit is gewoon liegen tegen de sterren op met als doel anderen aan te zetten tot haat tegenover politiek andersdenkenden. En volgens mij is dit dan weer strijdig met de wet. Maar ja, sommigen staan boven de wet.

Moderatoren, ban thePiano, hij verziekt dit forum met zijn leugens en zijn haat.
...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no...
http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html
khaled is offline  
Oud 4 juni 2004, 08:55   #32
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:

Nu je het zegt: ik heb dat fluiten gehoord! Maar misschien was het wel een F16!
Oud 4 juni 2004, 08:59   #33
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Ik denk niet dat een persoonlijke aanval op thePiano iets zal uithalen, en het is bovendien verboden op het forum. Hou daar maar mee op.

Wat betreft de beweringen tegen het Blok en de wensen van thePiano met betrekking tot het Blok, het maakt allemaal niets uit. De kiezer beslist en volgens mij zal ook dit keer het Blok als winnaar uit de bus komen, voor de 12 keer op rij.

Het echte probleem ligt bij de traditionele partijen, die lullen er maar op los, maar ze vergeten de problemen op te lossen. Vandaar dat het Blok zal blijven groeien, ondanks het cordon, de schijnprocessen, de media-boycot en ook de valse beweringen.
Oud 4 juni 2004, 09:14   #34
khaled
Schepen

Standaard

Daar is het vermanende vingertje weer. Ik heb bewezen dat thePiano af en toe dingen verzint. Nu mag jij bewijzen dat het niet zo is.

Op dit forum is zowat alles verboden behalve het herhaaldelijk verpreiden van leugens en laster over het Vlaams Blok.

Aanzetten tot haat tegenover andersdenkenden, er zijn politieke partijen verboden voor minder dan dat.

Ik blijf erbij, leugenaars horen niet thuis in politieke discussies. Wat men vertelt, moet men ook kunnen bewijzen, of moet op zijn minst controleerbaar zijn. Zoniet moeten de moderatoren ingrijpen.

Trouwens, Antoon, ik denk wel dat thePiano groot genoeg is om zichzelf te verdedigen.
...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no...
khaled is offline  
Oud 4 juni 2004, 09:20   #35
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door khaled
Daar is het vermanende vingertje weer. Ik heb bewezen dat thePiano af en toe dingen verzint. Nu mag jij bewijzen dat het niet zo is.

Op dit forum is zowat alles verboden behalve het herhaaldelijk verpreiden van leugens en laster over het Vlaams Blok.

Aanzetten tot haat tegenover andersdenkenden, er zijn politieke partijen verboden voor minder dan dat.

Ik blijf erbij, leugenaars horen niet thuis in politieke discussies . Wat men vertelt, moet men ook kunnen bewijzen, of moet op zijn minst controleerbaar zijn. Zoniet moeten de moderatoren ingrijpen.

Trouwens, Antoon, ik denk wel dat thePiano groot genoeg is om zichzelf te verdedigen.

zal wel, Khaled
Oud 4 juni 2004, 09:28   #36
khaled
Schepen

Standaard

Dus iedereen met een nickname is een leugenaar.

Goe bezig, Lyot.
khaled is offline  
Oud 4 juni 2004, 09:28   #37
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo
Citaat:

Nu je het zegt: ik heb dat fluiten gehoord! Maar misschien was het wel een F16!
Of je woont in een buurt met veel duivenmelkers.
Bobke is offline  
Oud 6 juni 2004, 16:42   #38
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moderatoren, [size=6]ban thePiano[/size], hij verziekt dit forum met zijn leugens en zijn haat.
Weer een Blokker die zich niet meer kan beheersen en die problemen heeft bij de vrije meningsuiting zolang het niet hemzelf betreft. En dat allemaal omdat ik aan de kaak stel dat de interne democratie bij het Blok een publiek tranendal is.

Morel kan zich bezinnen over haar hinkstapsprong omtrent de homo-huwelijken. Het is duidelijk dat ze nog maar pas bij de partij is en met haar schoon gezichtje de harten van Jan Zaag ende Mie Klaag hoopt te winnen. Dat was dan ook de enige richtlijn die de VB-top bij het inhalen van N-VAster Morel haar had opgelegd: Soit belle et tais toi (wees mooi en hou je kop!)

Dan was Anke Vdm gemakkelijker te temmen. Na een paar publieke verschijningen werd ze snel op een zijspoor geplaatst en werd het stil rond haar.

Neem het maar van me aan: n�* 13 juni horen we nooit niks meer van Morelleke Forelleke (koosnaampje van F. Vanhecke voor Morel)
Oud 7 juni 2004, 08:31   #39
zarathustra
Lokaal Raadslid

Standaard

de vrt heeft trouwens zelf toegegeven dat ze in de fout zijn gegaan in deze.
Oud 7 juni 2004, 10:04   #40
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik blijf erbij, leugenaars horen niet thuis in politieke discussies. Wat men vertelt, moet men ook kunnen bewijzen, of moet op zijn minst controleerbaar zijn. Zoniet moeten de moderatoren ingrijpen.

Ik heb 'ThePiano' zojuist eens 'gegoogled' en 't was ontnuchterend. Zijn misplaatste anti Vlaams Blok hetze heeft een persoonlijke haatdragende achtergrond, dit forum is maar 1 van de vele waar hij met mooie woorden en pseudo beleefdheid zijn haat zit te projecteren. En ze hebben hem ook zowat overal door zo te zien.
Hij blijkt ook degene te zijn waartegen Jurgen Verstrepen een gerechtelijke klacht wegens laster ingediend heeft.
Maak U dus geen illusies: alles wat hij zegt is berekenend in functie van die persoonlijke haat en hij past zijn 'standpunten' inzake overige onderwerpen aan in functie daarvan. En als hij daardoor tegenstrijdigheden vertelt dan stelt hij dat 'verstandige mensen hun mening soms herzien'.
www.google.com op "ThePiano" en kijk zelf maar.
Deze thread bevat nog enkele 'karakterschetsen' die hij toegekend werd:
http://www.femistyle.be/ubbthreads/s...amp;Main=47774
Erw is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be