![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat onze profeet (vzmh) de 53 ooit gehaald heeft
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font] [font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font] [font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font] [font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font] [font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font] [font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font] [font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font] [font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font] [font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Volgens mij had je er al problemen mee toen ik schreef dat Mohammed een godsdienststichter is. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
![]() Citaat:
er zijn nog altijd indianse stammen die hun vrouwelijke kind als baby een punt teken schilderen als symbool van uithuwlijken , wanneer ze vruchtbaar wordt tussen 9 een 11 jaar wordt ze uitgehuwlijkt !!! liefst huwen dan illegale sex ![]()
![]() |
![]() |
#27 | ||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Burgemeester
|
![]() Ik vind mensen die zoiets doen idd degoutante kinderverkrachters.
Net zoals de grote filosofen uit Griekenland waar iedereen hier in lessen geschiedenis of filosofie, ed. over heeft geleerd...konden ook niet van hun jonge leerlingkjes blijven. Of denken jullie weer dat het exclusief moslims zijn die zo een verkrachter kunnen volgen en respecteren? ( Begrijp mij niet verkeerd, ik vind zoiets verachtelijks maar ik krijg er 'diarree' ,om het mooi te zeggen, van dat sommige mensen zo altijd met hun vingertje wijzen terwijl ze verder moeten kijken dan hun neus lang is.)
[SIZE=1]De figuranten zijn gemaakt voor de grote massascènes. Geen van hen wou ooit een oorlog maar zij betaalden wel de prijs. En aan het einde van de film zie je alleen de grote namen. Dat zijn de helden van het jaar die de geschiedenis bepalen. (Stef Bos)[/SIZE] |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Burgemeester
|
![]() Aah, en dan mag het wel aanvaarbaar zijn? Komaan, hè.
![]() Maar ok, als je dan enkel in de 'religieuze sector' gaat kijken, wat deden de beroemde en minder beroemde pauzen in ons verleden, denk je? (Alé, ik hoop toch dat dat verleden tijd is...)
[SIZE=1]De figuranten zijn gemaakt voor de grote massascènes. Geen van hen wou ooit een oorlog maar zij betaalden wel de prijs. En aan het einde van de film zie je alleen de grote namen. Dat zijn de helden van het jaar die de geschiedenis bepalen. (Stef Bos)[/SIZE] |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||||
|
![]() Citaat:
p.s; iemand verkrachten een onder druk te zetten te masturberen is een grote verschil dan iemand ten huwlijk vragen een haar huwen !! een daarbij waarom is een meisje van 9 a 11 jaar vruchtbaar alleen omdat ze rijp is voor sex m.a.w in staat is voor huwlijk !!
![]() |
![]() |
#33 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |