![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb voor 7500kWh liggen ![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De generatie van Dajjal en mij kon nog zelfstandige worden zonder één cent te bezitten en diploma's of attesten moesten wij ook niet hebben. De vestigingswet bestond niet en de boekhouding waren vaak enkele vodjes papier met wat cijfers op gekribbeld, die niemand meer kan lezen na enkele uren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als er geen investeerders zouden zijn, zouden bedrijven geen werkingsmiddelen hebben. Zouden ze dus bvb de lonen van de werknemers (zelfs de CEO) niet kunnen betalen. Het enige dat de investeerders hier voor in ruil willen is of een stijgende winst en ergo beurskoers of een mooi dividend. Ja, mijn portfolio bestaat voor een deel uit Belgische aandelen. Niet te veel want ik geloof inherent niet in Belgie als entiteit. Ik heb echter belangrijke investeringen in het buitenland. Zodoende help ik daar firma's groeien en mensen aannemen. Wat is daar in hemelsnaam mis aan ? Iemand die zijn centen parkeert op een spaarrekening houdt niet eens de inflatie bij.
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Nu is het wachten op iemand die zegt: "maar sukkelaars toch, ik heb 50.000 Kwh liggen, 2 Ferrari's in de garage in mijn villa in Keerbergen, maar ik werk wel 120 uren per week."
Kinderen deden vroeger ook op de speelplaats wanneer ze over hun papa spraken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met aandeelhouders die bepaalde mensen dwingen om risico's te nemen... leugens te fabriceren... lucht te verkopen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De aandeelhouders willen winst, zo veel en zo snel mogelijk. Al de rest is appel aan mijn kl*ten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pal op het zuiden? Sukkelaar! In Keerbergen zijn er mensen die 72 panelen hebben en die de zon ook in het noorden laten komen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() Dajjal,
Eandis gaat niet eeuwig blijven premies voor zonnepanelen uitdelen. Binnenkort zitten ze weer op de winsten van voor het uitdelen van de premies. Gaat Eandis zijn tarieven dan weer laten zakken ? NEE NEE NEE Laatst gewijzigd door kameleon : 2 april 2011 om 19:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aandeelhouder worden of zijn van een netwerkbeheerder of Electrabel is geen risico nemen, maar uitbuiting plegen om hen die geen aandelen kunnen kopen. Aandelen kopen kan je immers enkel met geld dat je niet nodig hebt en waarvan je het je kan veroorloven het kwijt te spelen. Mensen zoals jij en ik kunnen zich dit dus veroorloven en aandelen kopen van risicobedrijven. De meeste mensen kunnen dat echte niet en lopen de kans om alles te verliezen als ze gokken op bedrijven, maar zij kopen aandelen van Electrabel en netwerkbeheerders omdat ze een verzekerde opbrengst willen. En die opbrengst komt dus van mensen die zich zelfs geen veilige aandelen kunnen veroorloven, maar vaak dagelijks moeten vechten om brood op tafel te krijgen. De kosten van de groen stroom maken deze veilige aandelen nu ook minder winstgeven en het is enkel om dit te vermijden dat de netwerkbeheerders hun prijskaartje willen verhogen. Het is dus niet enkel onrechtvaardig tegenover hen die geen zonnepanelen of andere groene energiebronnen kunnen veroorloven, maar ook tegenover de aandeelhouders van risicobedrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Ware beter dat ze elken ingeburgerden burger een eigen zonnepaneeltje gaven, dan moest eandis al ni teveel meer doen ... Elk gezin een beetje meer zelfvoorzienend met den elentrik
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Elke 1000kWh geef je uw tellerstand binnen en komt de 450€ op uw rekening meer is er niet aan. Hoe jij het voor elkaar krijgt om 500KWh "kwijt" te raken aan de netbeheerder is mij een vraagteken. (of je moet meer produceren dan waarvoor je een goedkeuring hebt gekregen, dan gaat het enkel van de meterstand)
Laatst gewijzigd door lantjes : 2 april 2011 om 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |