![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Moet Nederland Rop Gonggrijp uitleveren aan de VS? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
3 | 18,75% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
13 | 81,25% |
Aantal stemmers: 16. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Charlton v. Kelly (100 jaar terug) http://www.telegraph.co.uk/news/worl...US-judges.html (Hedendaggs) De wetgeving en uitleveringsverdragen zeggen genoeg. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...ition_treaties U kan niet aantonen dat ik ongelijk heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als Bush weet had van Madoff en erover zweeg tot vele EU-burgers, ook Nederlanders, zware schade geleden hadden, moet Nederland eerst maar eens om de uitlevering van GW Bush verzoeken.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wel degelijk: Vraag uw eigen regering toen ze VS militairen op de lijst van oorlogsmisdadigers wilden zetten. Voor de zoveelste maal moet ik opnieuw aanhalen dat België wel heel snel inbond toen de VS chanteerde om de Nato uit Brussel te halen wanneer België zulks deed. Ik denk dat uw ongelijk hiermee wel afdoende bewezen is. Tenzij u natuurlijk twijfelt aan eigen geschiedenis.
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn verwijzingen bewijzen genoeg. En de vs heeft genoge eigen militairen veroordeelt wegens strafbare feiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Zinloos verhaal dus.
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Welke feiten? Geen gezien.
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ge blind wilt blijven met uw Amerikahaat.
Ik heb duidelijk aangetoond dat de VS wel degelijk eigen burgers uitlevert aan andere landen. Wees maar blind. Voor mij een teken dat men dergelijke fantasten zoals u niet serieus moet nemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 9 april 2011 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe men Kadhafi wel naar Den Haag wil brengen maar er zelf wel voor zorgt nooit naar Den Haag gebracht te kunnen worden, voor oorlogsmisdaden die dan nog niet gepleegd zijn maar waar men zich op voorhand blijkbaar moet voor indekken, die dus duidelijk gepleegd gaan worden.
Obama’s Diplomatic Slight-of-hand |
![]() |
![]() |