![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net daarvoor dient de profielopmaak.
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De VDAB staat er (in de huidige situatie) bij en kijkt ernaar. Geef ze gvd de middelen om ook sancties op te leggen.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de eerste plaats moet ie dat inderdaad.
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ook als er hun onregelmatigheden worden gemeld, slapen ze rustig verder. U moet er zelf eens mee in contact komen. allen met nen cravatt die hun nek blokkeert. |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je zo begint, dan weet je waar je begint, maar ook waar je binnen de kortste keren verzeild: in een kommunistisch systeem waar iedereen zogezegd werk heeft, maar niemand echt werkt, bijvoorbeeld in winkels met bediening die het zich geen teelbal aantrekken dat je voor een brood een half uur in de rij moet gaan staan .... Ge moet een oude aap geen muilen leren trekken. Het is duidelijk dat iemand die werkloos wordt, zeer goed moet geholpen worden. De vdab moet hem inderdaad daarbij helpen, en de maatschappij mag verantwoordelijk zijn om hem/haar iets van een overbrugging aan te bieden (maar niet te genereus, want anders gaan ze maar al te graag drie maanden verlof pakken, voor een 'wereldreis', met het dopgeld als zakgeld, en bij terugkomst gauw terug gaan werken. en zeker niet levenslang; de mens kan daar psychologisch niet tegen; je maakt hem verslaafd aan het armmoedige maar luie leven ....)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe reageert U ? Door de Walen af te kakken. Preoficiat, het niveau van N-VA daalt met de dag. |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Preoficiat aan u ook! U bent nog steeds de zieligheid zelve! Uw dierbaar Belgie verdraagt geen democratie en is daarom ten dode opgeschreven. Ga liever de politici die daarvoor verantwoordelijk zijn afkakken!
|
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
26.000 € per maand, dat is begot toch wel veel. Hoeveel vindt jouw partij dat hij zou mogen hebben? Citaat:
Ik kak systemen, die ik politiek onaanvaardbaar vind, af. Daarbij ga ik wel 'democratisch' te werk: de partij op dewelke ik mijn stem uitgebracht heb, legt zich neer bij de meerderheid (in afwachting dat die meerderheid gebroken kan worden ...): dit betekent onder andere: maak gerust een regering zonder ons (maar zeg het ons liefst nu, zodat niet gij uw tijd, en niet wij onze tijd zitten te verprutsen). De kiezer zal er over oordelen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() volgens mij geven zij de personen die in aanmerking komen voor sanctiesaan de RVA. dus hebben ze de middelen. Of heb ik het verkeerd voor?
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Indien dit zo is vindt ik dat al een goed begin want onbeperkt werkeloosheidsuitkeringen betalen creëert alleen maar een hangmatcultuur. |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door speurneus : 14 april 2011 om 09:04. |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien beginnen met veel meer controle uit te oefenen op de adressen waar men "apart" gedomicilieerd is. Ik ken menige koppels die zogezegd uit elkaar zijn en hun domicilie op twee aparte adressen zetten om het maximale van het dopgeld te kunnen krijgen (zowel zij als hij). En dat komt een pak meer voor dan men denkt.
|
![]() |
![]() |
#35 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Rond dat dopgeld zit er toch heel wat oneerlijkheden in ... eerst die oplossen zou ik zeggen.
Mijn vrouw en ik bijvoorbeeld hebben er voor gekozen half time te gaan werken (allebei 50+). Dit is een bewuste keuze maar het wringt wel een beetje dat wij, als halftime werkenden minder verdienen dan een koppel die beide dopgeld trekken (en zich apart laten domiciliëren ondanks dat ze gewoon samen leven). |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand...demography.svg Kijk eens naar de laatste jaren. De groei van de bevolking zal waarschijnlijk komen door de oorspronkelijke inwoners? Je ziet er anders wel in de jaren 80 een serieus vlakke curve,.... het komt er dus op neer dat er door migratie 2 milj Belgen bijgekomen zijn,..... |
|
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De rekening natuurlijk.
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat doen we dus niet. Dus moet het iets anders zijn dan jouw opwerping. (maar ik kan me wel inbeelden, dat als ge op een tafeltje in het volkshuis gaat staan, en ge slaakt die kreet, dat de aanwezigen zonder nadenken meegaan om wat te gaan rellen in de stad)
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vandaag zijn we beiden 55+ers met een fulltime job. Het wringt toch een beetje als je dan leeftijdsgenoten al jaren ziet rondfietsen op kosten van de gemeenschap, terwijl wij tot ons 65 zullen moeten werken om daarna een pensioen te krijgen dat lager is (in tegenstelling tot jarenlange doppers) dan het wettelijk minimumpensioen (wegens geen volledige loopbaan van 45 jaren) Maar eerlijk gezegd, Ik zal er echt niet ongelukkig door worden. Zolang wij kunnen leven zonder ons echt financiële zorgen te moeten maken. Echt logisch kan je die ongelijkheid niet noemen. Mara ik erger mij aan het feit dat men altijd de Franstaligen wil blameren, terwijl er evenveel Vlamingen gebruik en/of misbruik maken van de bestaande wetgeving. Voor een paar statistische procenten verschil die een uitkering krijgen kan je toch geen ganse bevolking afkeuren. Omdat ze toevallig een zelfde standaardtaal (moeten) spreken en binnen door politici kunstmatig getrokken taalgrenzen wonen. Hoe idioot kunnen mensen zijn? |
|
![]() |