![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heeft het iets te maken met dit topic? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij vond 't ook de logica zelve om mensen te helpen, leren kennen, andere culturen, visies, ja vooral visies, situaties, andere culturen, gebruiken, levensattitude e.d.m.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Dan hebben we het nog niet over een sortieke doen.... Dan stond je daar als vlaming op te kijken wat een imbeciels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat heeft dit nu te maken met dit topic? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn zoon heeft ook nog gevoetbald (tussen 100% Vlamingen) en ik ga akkoord; die ouders, wat een imbecielen zitten daartussen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit heeft genoeg met deze draad en dit onderwerp te maken, méér dan menige bijdrage van jou in andere draden. 't Heeft te maken met jouw woorden; dat hij het de logica zelve vond om mensen te helpen, leren kennen, andere culturen, visies, ja vooral visies, situaties, andere culturen, gebruiken, levensattitude e.d.m. ...en daarom werd hij vermoord! De hulpverlener, de wereldverbeteraar werd 'vermoord' door degenen die hij wou helpen, leren kennen, andere culturen, visies, situaties, andere culturen, gebruiken en levensattitudes hij wou leren kennen en vooral 'helpen'!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 28 april 2011 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat moet jij 't toch jammer vinden dat je toevallig in Vlaanderen geboren bent.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Die was daar waarschijnlijk om actie te voeren? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is jouw definitie van 'actie voeren', die mensen 'helpen', toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga zelf eens kijken naar zo'n voetbalmatch van de kleintjes; dan merk je zelf wel wat voor een mensen er tussen de ouders zitten. Wat vind jij van ouders die hun kind aanmoedigen met de woorden "skipt 'em omverre" waarbij em = hem= de tegenstander. Dit geheel terzijde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uit je link blijkt dat hij een Italiaans activist was; en in Gaza was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() dat heet realiteit, je hebt overal ter wereld mensen die niet verder denken dat vb stemmers hier; angstige mensen bestaan echt overal hoor, dat is niet enkel voorbehouden voor België.
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
u hoeft uw beperkte blik op de wereld niet in elke thread te bewijzen hoor.
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga jij Brussel vergelijken met Gaza? Je argumenten worden met de dag sterker en doordachter! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik mijn wereld wil verruimen dan ga ik wel naar het buitenland. Waar ik woon moet mijn wereld helemaal niet verruimd worden. Daar moet het simpelweg veilig zijn en moet het ook niet nodig zijn dat ik hoef te betalen voor de voortdurende import van wereldverruimde sujetten. Thuis wil ik op mijn gemak naar een recreatiedomein kunnen gaan, wil ik rustig op de bus kunnen zitten, wil ik savonds hand in hand met mijn vriendin door Brussel kunnen wandelen. Ik hoef hier niet zonodig de geneugtes van multicul te ontdekken. Als ik dat wil ga ik wel op reis en betaal ik er daar voor. Kijk, politieke vluchtelingen die zich willen aanpassen aan onze maatschappij en die hier willen komen werken zijn gerust welkom. Zo ken ik er een paar. Maar dat is natuurlijk geen multicul want die gasten zijn gewoon Vlaming/Belg. Maar al de rest die ons hier wat opdringerig wil laten kennis maken met de eigen cultuur mag voor mijn part stante pede op de eerste vlucht richting thuisland gezet worden. Als ze die cultuur toch zo leuk en belangrijk vinden kunnen ze zich daar beter amuseren.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |