![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och links of rechts doet in casu weinig terzake. In Spanje is het conservatief rechts die seperatisten omlegt. Landen als Spanje en VK hebben honderden jaren niets anders gedaan.
|
![]() |
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Trouwens waarom zouden ze die fixatie moeten lossen? als dat nu belangrijk is voor de mensen...? Waarom willen jullie steeds zo weinig mogelijk te maken hebben met de Franstaligen en tegelijk zo veel mogelijk te zeggen hebben aan diezelfde Franstaligen? Dat gaat toch niet samen...
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat wou je hier eigelijk mee bewijzen? Nog eens aantonen hoe Belgie niet werkt ofzo?
![]() |
#24 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
geen dank...
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat bedoel je daar nu mee???
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben er reeds een pak amendementen op ingediend, zodat er eigenlijk niets van overblijft.
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sta me toe te twijfelen of je het wel wil begrijpen, ondanks het feit dat we reeds meerdere keren getracht hebben om het u uit te leggen.
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#31 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
De nota De Wever werd zeer goed ontvangen door de Vlaamse media en was allesbehalve een Copernicaanse omwenteling. "En Jawel ook de Franstaligen hebben boter op hun hoofd", lijkt me in deze toch wel een understatement. Vandaar dat een reportage als vandaag nog eens goed doet, want dat is nl. volledig het tegenovergestelde dan wat ontmijners als Tobback hier gratis op de nieuwsradio ('t zou straf zijn als hij voor die zever nog betaald werd) komen vertellen. Niet dat ik twijfel aan het intelectueel peil van de gemiddelde Vlaming, maar "kenner van de mensen Louis Lawijt" blijkbaar wel. Een echte aanwinst voor SP.A (en nee hij heeft geen kritiek op de Walen, Moreaux is een vriend en kameraad Luc Vanden Bosche moet gevallig zijn wafel houden over de gemiste Vlaamse trein van de SP.A).Di Rupo heeft hem persoonlijk zijn plannen meegedeeld (had zeer goede ideëen in het koppeke). Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Of dat hij de eerste is, weet ik niet. Maar verder klopt het wel.
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een fobie is logisch is een contradictio in terminis mijn beste. Een fobie is per definitie een overdreven reactie zonder een rationele basis, een arachnofoob die op de stoel springt en begint te bibberen wanneer hij een totaal ongevaarlijke spin ziet is hier een goed voorbeeld van. Voorts vind ik je redenering van "Het past niet in onze logica dus we negeren het" uiterst gevaarlijk. Op zijn minst zou een verstandige persoon nagaan waaruit dit gevoel voortkomt en zien hoe hij dit kan oplossen in plaats van gewoon te doen alsof het niet bestaat. Ik ben blij dat je deels erkent dat niet enkel de N-VA schuld treft, alvast een zekere vooruitgang maar je trekt deze wel snel terug in. Welke partij buiten het VB is in de afgelopen maanden niet aan bod geweest? Dan heb ik het niet over minieme partijen zoals PP (1 zetel), laat staan partijen zonder zetels zoals B.U.B, PVDA+,... Voorts lijkt het me ook onzinnig om ons enkel te richten op onze eigen politici omdat we niet op anderen kunnen stemmen. Dat is zoals een telefoongesprek volgen waar je maar 1 van de 2 (of meer) stemmen kan horen. Je kan wel een idee krijgen van het gesprek maar je zal nooit het geheel beeld hebben, laat staan dat je het dan kan kaderen. |
|
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spijtig genoeg. Hij is helemaal op het verkeerde pad geraakt. Er is geen andere mogelijkheid meer om de Vlamingen een democratische rechtstaat te garanderen dan een splitsing van on-land België.
|
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT? Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 17 april 2011 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#39 | ||
|
![]() Citaat: