![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moet dat nog gevraagd worden? De Nederlandskundige winkeleigenaar geniet altijd voorrang. Altijd. De echte bezetter is die franco en niet die Marokkaanse vrouw.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() LOL. Dit bericht waarin door allochtonen vervaardigde croissants werden bejubeld heb ik jaren geleden al eens gelezen hier. Ik geloof ook dat het van u kwam, Doki.
Ik hoop dat er inmiddels toch ook andere dingen zijn waarin ze uitblinken dan goedkope croissants ... (Nogal wiedes dat die goedkoper zijn gezien het zwartwerk/de kinderarbeid en de producten die allicht afkomstig zijn uit het land van herkomst, tegen daar geldende prijzen...). Ik ben iets minder tevreden over de vele vreemdelingen die hier (tijdelijk) frituurszaken overnemen (en waar iedere maand een ander instaat). Niets Belgische frieten, gewoon diepvriesfrieten (zak en merk zichtbaar ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() bah neenk! dat zijn van die voorgeprepareerde dingen uit die buskes hoor. Beetje overtijd waarschijnlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De reden waarom ik dit berichtje wilde posten is omdat dit subforum over migratie stilaan zo'n karikaturale proporties begint aan te nemen dat alle nuance weg is. Een beetje tegengas geven kan dus geen kwaad: er zijn wel degelijk heel wat voorbeelden te vinden van migranten of mensen die van migranten afstammen en die zich voorbeeldig hebben geïntegreerd in onze maatschappij. Dat mag zo nu en dan wel eens gezegd worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De islamieten in Brussel hebben trouwens niemand verdrongen, het is het "Vlaamse Volk" dat al jaren wegtrekt uit de hoofdstad voor allerlei soms begrijpelijke en soms veel minder begrijpelijke redenen. Het vacuüm dat zo gevormd werd door al die wegtrekkende middeninkomens is vervolgens opgevuld door weinig verdienende migranten, en nu heb je daardoor ghettowijken waar de armoe en de criminaliteit welig tiert. Ik zou het "Vlaamse Volk" van harte willen uitnodigen om hier terug te komen wonen, en voor de broodnodige variatie te komen zorgen.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Croissants van mohamedanen eet ik niet, dan maak ik ze liever zelf, ik eet niets wat aangeraakt/ontheiligd is door 'n mohamedaan, zal wel racisme zijn zeker, maar soit, daar veeg ik mn voeten aan. Andersom is 't natuurlijk géén racisme. Bovendien - en dat is pas grappig - kennen ze de oorsprong van die croissantjes niet misschien? ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 27 april 2011 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over welk ras hebben we 't dan?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...4876927869.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oh en luister eens naar dat liedje van Louis Neefs : "'t Was altijd zo".
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 27 april 2011 om 20:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() nu vraag je wel héél veel hé.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Naar verluidt schakelden sommigen al over naar 'halal' , waarschijnlijk om geen kruimels te laten liggen. (marktaandeelbehoud) Alleszins, bevestigt de oorsprong van het personeel deze tendens. Dat de 'werkmensch' of de 'middenstander' zich niet meer goed voelt in zijn eigen streek, stad of wijk is trouwens niet het punt waar het werkelijk om draait: Het 'gemondialiseerde Kapitalistische Economische tool' werkend en productief te houden is goed voor iedereen. Incluis: de Allochtenen' 'Geestesstaten' (états-d’âmes) van de inheemse zijn dan wel van secondair belang. Van het ogenblik dat onze 'Top-managers', 'Traders', 'multi-mandatarissen' en allerlei uitbuiters van het menselijk leed en zweet het naar hun willen en zeggen hebben, is er geen vuiltje aan de lucht. Terloops: Het is niet voor de mooie ogen van het potentieel klantenbestand dat (merendeels) de 'Moslim' prijzen concurrentieel zijn ten opzichte van de eerlijke ethische Autochtone handelaars; hun 'leidmotief' is onveranderlijk: het doel heiligt de middelen. Geloof me vrij: Om hun doelstellingen te kunnen bereiken zijn ze nog tot andere en straffere 'stunten' is staat dan. . ., hun 'Croissants' aan 'dumpingprijzen' te verkopen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik koop voorgebakken croissants die ik dan zelf afbak.
Lekker vers en goedkoop.
![]() |
#40 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hun nog proberen uit te leggen dat ze 14 jaar waren ofzo, dat ze beter in hun mande konden kruipen, dat wij met 10 waren en zij met twee. Dan had één ervan blijkbaar vriendjes gebeld en zagen we plots 15 marokkanen aangerend komen. Ghettowijken? T was verdorie de grote markt van brussel rond een uur of 5 s morgens en op 100 meter van het politiecommisariaat. |
|
![]() |
![]() |