![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik uit mijn twijfels over de uitslag, en de interpretatie van dit onderzoek met gebruik van argumenten. Mag dat? Ik probeer aan te tonen dat er achter deze, en andere, statistieken politieke invloeden zitten om de burgers te beïnvloeden bij hun keuzes in het stemhokje. Zo je dat graag wil is mijn belang: de toekomst en welvaart van onze kinderen en onze medemensen ongeacht de plaats waar ze wonen, geboren zijn of de taal die ze spreken. Maar dat is voor Flamingante navelstaarders waarschijnlijk moeilijk te begrijpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edit: nog vergeten: ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 30 april 2011 om 11:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oud nieuws, maar de bevestiging is leuk.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In plaats van dit af te doen als een complot van stoute Vlaams nationalisten zou je beter inhoudelijk kritiek proberen aan te brengen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Van de website van het OVV:
Citaat:
Citaat:
![]() Maar ja, om één of andere reden strijden onze vrienden Vlaams-nationalisten liever niet met open vizier... ![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Geert C : 30 april 2011 om 12:49. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je zou eigenlijk moeten zeggen: een belangrijk nieuwtje Laatst gewijzigd door eno2 : 30 april 2011 om 12:50. Reden: dubbel punt ipv punt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Bah nee ik ben ook zo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe kan een normaal mens zulke onderzoeken evalueren? Mijn huiseconoom is even boodschappen gaan doen. Op krediet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Origineel... NOT!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() De KUL is geen Vlaams-nationale instelling, wat belet de KUL zich te distanciëren van "ze"? Trouwens, indien de transferscijfers niet kloppen, waarom weerlegt de belgische regering ze niet? Ze beschikt toch ook over mensen die kunnen rekenen? Of is het Rekenhof ook al een Vlaams-nationale instelling?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die bedroegen in het rapport van Abafim 1.600.000.000 € ! Daarmee kan je (ieder jaar !) al 't een en 't ander doen... Laatst gewijzigd door Boduo : 30 april 2011 om 19:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blij dat je het feiten noemt.
|
![]() |
![]() |