Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 4 mei 2011, 13:24   #21
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Ik heb er eigenlijk al vaker aan gedacht om te verhuizen naar Wallonië, naar't schijnt is het leven er goedkoper
Dat dacht ik ook, maar vergeet het maar!!
omaplop is offline  
Oud 4 mei 2011, 19:10   #22
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
Dat dacht ik ook, maar vergeet het maar!!
Ik merk geen verschil tussen Wallonië en Vlaanderen wat de levensduurte betreft...of vergis ik mij?
Oud 4 mei 2011, 19:36   #23
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jodewa Bekijk bericht
Deze morgen meldde radio 1 dat Delmotte hoegenaamd geen verarming wil van het franstalig landsgedeelte.
Met andere woorden we mogen doen wat we willen zolang we hun blijven toestoppen.
Ik heb een ander idee:
Integrale inning van belastingen per deelstaat Vlaanderen - Brussel/franstalige gemeenschap - Wallonie.
Zo ook de begroting opmaken en vandaar uit europa en de federale regering sponsoren. Met dien verstande dat er in verhouding per inwoner evenveel "gegeven" wordt door elke deelstaat.
Eigenlijk te simpel om los te lopen, maar dat daar nog geen enkele "intellectuele" politieker aan gedacht heeft zie?
De toekomst laat zich wel raden zeker?
Vlaanderen rijk en de rest arm....
Dan moet Demotte maar eens het zeer leerzaam interview met Karel Vinck lezen dat in Knock van deze week is verschenen. Daar zegt Vinck het keihard: die stelling dat Francofonia niet mag verarmen is doodgewoon onzin. In het kader van de structurele hervormingen op socio-economisch valk die we zullen moeten doorvoeren (ofwel wijzelf in het kader van een grondiger staatshervorming, ofwel ons opgelegd door de EU) zullen we allemaal moeten inleveren.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be