Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 januari 2003, 18:56   #21
Xenon
Parlementsvoorzitter

Xenon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenon
Citaat:
paars-groen heeft toch laatste 4jaar veel gedaan voor de minderheden
vb. anti-discriminatie wet, homohuwelijk dat bijna vaststaat
En wat met de Vlaamse minderheid in Brussel?
Die mogen al met elkaar trouwen!

Serieus nu: Heeft de Vlaamse minderheid in Brussel iets nodig? Ik heb jaren in Brussel gewoond en nooit problemen gehad als deel van de 'Vlaamse minderheid'. Ik denk dat het Vlamingen in Brussel probleem uitgevonden is door mensen die niet in Brussel wonen.
Zolang je steeds Frans praat en nooit op je strepen zijn er inderdaad geen problemen.
Ik merk ook op dat je er hebt gewoond (= voltooid verleden tijd). Wat de achterblijvers moeten trotseren:

-Nederlands-onkundig(e) justitie
Administratie
openbaar vervoer (mivb)
politie
kassa-madammen
-Wanneer je in het verenigingsleven zit ervaar enorm veel tegenwerking van de (FDF)gemeentebesturen
-Uitgescholden voor "salle Flammand" omdat je niet spontaan overschakelt naar het Frans
-Volksvertegenwoordigers die zich geen bal van deze situatie aantrekken
-Idioten die je komen vertellen dat er helemaal geen probleem bestaat
-...
Xenon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2003, 19:33   #22
Rogier
Banneling

Rogier's schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Rogier Stuur een bericht via Instant Messenger naar Rogier
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenon
[

Zolang je steeds Frans praat en nooit op je strepen staat zijn er inderdaad geen problemen.
Ik merk ook op dat je er hebt gewoond (= voltooid verleden tijd). Wat de achterblijvers moeten trotseren:

-Nederlands-onkundig(e) justitie
Administratie
openbaar vervoer (mivb)
politie
kassa-madammen
-Wanneer je in het verenigingsleven zit ervaar enorm veel tegenwerking van de (FDF)gemeentebesturen
-Uitgescholden voor "salle Flammand" omdat je niet spontaan overschakelt naar het Frans
-Volksvertegenwoordigers die zich geen bal van deze situatie aantrekken
-Idioten die je komen vertellen dat er helemaal geen probleem bestaat
-...
Ach, ik heb het ook meegemaakt. Tussen die FDF's zitten er echt rotzakken, door en door gefrustreerde kereltjes. Meestal verfranste vlamingen van de tweede generatie. De meisjes waren vriendelijker, die vonden vlamingen vaak biezonder.

mvg. Rogier
Rogier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2003, 20:01   #23
crimineelke
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door feyerabend
een van de belangrijkste verwezelijkingen: het vlaams blok van de macht houden
en vooral zelf aan de macht komen en blijven
Oud 16 januari 2003, 20:30   #24
feyerabend
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Godfried
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Godfried
de universele moraal
Blij dat u het met mij eens bent. Moraal is inderdaad universeel, dwz constant in tijd en ruimte en algemeen geldend.

Of heb ik u verkeerd begrepen? Bent u het er niet mee eens? Wel, bent u dan ook tegen de mensenrechten? Die claimen immers een algemene gelding. Persoonlijk ben ik niet tegen de mensenrechten, maar vind er slechts partieel de universele moraal in. De universele moraal kan immers nooit doorgrond worden zonder het geloof in God.
dat er zoiets als een universele moraal bestaat is iets wat eerst godsdienst en daarna wetenschap de mensheid inderdaad hebben proberen wijs te maken. verscheidene postmoderne filosofen hebben echter uitgebreid aangetoont dat dit nooit meer was dan een constructie van een beperkte minderheid om een meerderheid financieel en/of economisch te onderdrukken. een universele moraal is niet enkel onbestaand, denken dat er een bestaat is bovendien gevaarlijk want dit leidt tot verstaring en elitaire ideologieën, die elk ander alternatief uitsluiten, wat zich (onder andere) uit in onverdraagzaamheid en racisme. zoiets als de mensenrechten zijn eerder een stelsel van afspraken (gecreëerd door de postief nihilistische mens die zijn eigen waardenschappend vermogen heeft herondekt) om een tegengewicht te bieden (in een voor de negatief nihilistische mens verstaanbare vorm) tegen de excessen van mensenrechtenschendingen die onder het mom van een universele moraal gebeuren.
feyerabend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2003, 23:13   #25
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.
Congo communistisch? De idiootste argumenten zijn blijkbaar de beste hé?

Misschien moet U op een schone dinsdagavond eens de avonturen van 'oppercommunist' George Forrest lezen...

En zelfs als Congo communistisch zou zijn, dan nog gaat nog geen 10% van de begroting van het DG naar 'communistische' landen.

U zou ook gewoon Uw eigen ongelijk kunnen toegeven of Uw uitspraken wat nuanceren... de kans daarop echter...
S. is blijkbaar de afkorting van "sul"...

Vraag zelf inlichtingen bij de PVDA over de activiteiten van Ludo Martens als adviseur van de twee Kabila's in Congo!
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2003, 23:15   #26
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
een van de belangrijkste verwezelijkingen: het vlaams blok van de macht houden

Gij doet in uwen broek zeker voor het Blok???
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2003, 09:45   #27
S.
Minister

S.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.
Congo communistisch? De idiootste argumenten zijn blijkbaar de beste hé?

Misschien moet U op een schone dinsdagavond eens de avonturen van 'oppercommunist' George Forrest lezen...

En zelfs als Congo communistisch zou zijn, dan nog gaat nog geen 10% van de begroting van het DG naar 'communistische' landen.

U zou ook gewoon Uw eigen ongelijk kunnen toegeven of Uw uitspraken wat nuanceren... de kans daarop echter...
S. is blijkbaar de afkorting van "sul"...

Vraag zelf inlichtingen bij de PVDA over de activiteiten van Ludo Martens als adviseur van de twee Kabila's in Congo!
Oh, maar ik weet best dat de heer Martens in Congo de president helpt. Alleen is het idioot om Congo om die reden communistisch te noemen. Van de naam Forrest heeft U blijkbaar nog niet gehoord.

En S. staat voor 'Sterker in argumenteren dan Guderian'. Sommige mensen zijn zelfs zeer creatief met namen. Neem nu Superstaaf: zelfs een staaf is beter in argumenteren als Guderian, ook een knuppel en jawel zelfs een communist kan beter argumenteren!!! De 'G' van Guderian staat ongetwijfeld voor 'goed in het verkopen van racistische praat'?

Maar goed, ik laat mij misschien iets te veel meeslepen door het feit dat U door een gebrek aan argumenten met de rug tegen de muur staat en dan maar moet gaan beledigen. Geruststellend voor mochten mensen als U ooit aan de macht komen... 8)
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be