![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of je het nu éénmaal schrijft of elke dag, de verdwazing gaat gewoon stilletjes aan verder in onze landen!
De islam hier op een zodanige wijze laten binnensluipen en die gevaarlijke idioten de kans geven om steeds maar meer hun zin te doen en te krijgen met als voorwendsel "de godsdienstvrijdheid" is gewoon het paard van Troje zelf aan de teugel binnenleiden en straks zogezegd verwonderd zijn dat diegenen die er dagelijks uitkruipen onze maatschappij naar hun eigen normen aanpassen terwijl ze de onze naar de ondergang leiden. Laat de multicullovers maar verder dagelijks zeiken over hun hoofddoekjes en hun "asielzoekers" die aanvaard en opgevangen moeten worden. Laten we maar die vele duizenden hier op onze kosten verder kweken en zich verder ongestoord laten uitbreiden zodat ze onze maatschappij definitief naar de bliksem kunnen helpen. Eigen schuld, dikke bult. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mannen en vrouwen hebben gelijke rechten en sociaal verkeer hoeft niet gescheiden te worden op basis van gender, dat is in strijd met het gelijkheidsprincipe. Om die reden mocht deze betoging van mij verboden worden! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij is de aankondiging van de demo in het Nederlands. Een verademing in een land waarin het eigen volk lustig haar eigen Engelstalige tv en radio subsidieert, en er diep gebogen wordt voor een Franstalige uitvretersfamilie (fout in de oorlog). Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 22 mei 2011 om 00:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Heb je ook een mening over die verplichte scheiding der sexen of hou je het maar bij wat gemeenplaatsen?
![]() |
#26 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik weet verder niet in hoeverre men in Nederland Engelstalige tv en radio subsidiëert noch of de koninklijke familie, want die bedoel je denk ik, er Franstalig is, maar dat laatste lijkt me alvast niet het geval te zijn, aangezien ik ze steevast Nederlands hoor praten als ze op tv zijn.
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest zouden migranten zich natuurlijk bepaald niet moeten integreren in het morele en absolute verval van Vlaanderen (zie hieronder). Dat lijkt me evident. Vlaamsche cultuur (2011): - onbestrafte kinderverkrachting - graaicultuur - vluchtgedrag - niet in staat tot voortplanting - Engelstalige tv en radio - met staatsmiddelen financieren van een kerk - niet vervolgen én sanctioneren van doodrijders - handhaven van een erfopvolgende uitvreter - gedogen van fraude - politieke processen tegen de oppositie - toelaten van nepotisme - brugpensioeners vanaf 46 jaar - Minderwaardigheidscomplex Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 22 mei 2011 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat vind jij van het feit dat er van de organisatie gescheiden, mannen en vrouwen apart, gedemonstreerd moest worden? De rest van de zaken die je aanhaalt, komen stuk voor stuk elders ook voor en lijken mij daarom niet bepaald specifiek Vlaamse dingen te zijn. Overigens hebben we het hier over iets wat in Amsterdam, de hoofdstad van ons buurland Nederland, plaatsvond.
![]() |
![]() |
#31 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Gisteren (vannacht eigenlijk) sprak ik met de Belgische polizei (geen douane) aan de Duitse grens (leuke babbel). Ik vertaal (van het Duits, Engels); Politie: "Bent u een Belg?" Ik: "Nee, en u? Spreekt u Nederlands?" Politie: "We zijn Duitsers eigenlijk. Nee, we spreken Duits, Engels." ... ----- Dat vind ik beetje raar eigenlijk. Zijn ze geïntegreerd in België? Ze spreken ook geen Frans. Laatst gewijzigd door QuasiX : 22 mei 2011 om 12:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Gaat het nu bijvoorbeeld over een leeuw-leeuwin verschil? Hoe moet ik mijn vraag duidelijker stellen? Is je vraag identiek aan; "Waarom is er een leeuw op de vlag van Vlaanderen i.p.v. een leeuw samen met een leeuwin?"? Laatst gewijzigd door QuasiX : 22 mei 2011 om 13:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat doe je dan eigenlijk in deze discussie? Behalve ze lamleggen met gewauwel wat niets te maken heeft met het onderwerp? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Probeer het nogmaals. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dan zien we wel. Laatst gewijzigd door QuasiX : 22 mei 2011 om 14:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is "beantwoord mijn vraag" of "antwoord op mijn vraag". Laatst gewijzigd door artisjok : 22 mei 2011 om 14:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom start je geen draad over schrijffouten?
![]() |
![]() |