![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Op tal van (beleids)domeinen staat dit land staat namelijk bol van opportuniteiten, om die "dode klompjes vlees" gauw te vervangen door een bionisch............hoofd ! Noorman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hetgeen nu nog een probleem is, en ook dat is in redelijk vlotte ontwikkeling, is "kunstmatige spieren en zenuwen" laten communiceren met "echte zenuwen en spieren". 1 van de omweggetjes is niet de "orginele" zenuwbanen te gebruiken, maar een combinatie van een computer die allerlei externe signalen interpreteerd en daarmee de kunstmatige toestanden aan gaat sturen. Het is wel een leerproces van jewelste voor de gebruiker en computer. Mare, zelfs met die "geneesmiddelen" om afstotingsverschijnselen tegen te gaan, vind ik een beperkt bruikbare kunsthand een betere zaak dan een kotelet-paperweight. En het andere probleem. De krachtbron voor de kunstspieren. Alhoewel accus steeds beter en beter worden.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 22 mei 2011 om 14:37. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Men vroeg "ik zie het probleem niet", ik duid alleen maar op de feiten, ik zeg niet dat ik dat allemaal terecht vind. Citaat:
Alweer, het zijn misschien allemaal flauwe en verkeerde argumenten. Maar je moet toch erkennen dat er een probleem is. Zelfs al zegt elke vezel van uw lijf dat het probleem zou moeten verdwijnen in het licht van de oplossing die het kan bezorgen. Er komt trouwens nog een probleem bij. Stel dat die patient binnen 5 jaar tot de conclusie komt dat die bionische hand toch niet was wat hij hoopte, en dat zijn zelfbeeld harder is aangetast dan hij dacht, en dat hij toch zo misselijk of futloos is, na het nemen van die pillen. En die spant een rechtzaak aan tegen die dokter. Dan heb je pas een probleem, want de rechtbank kan alleen steunen op die antieke wetten. En elk contract dat onwettige info bevat, is ongeldig.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 26 mei 2011 om 20:55. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 26 mei 2011 om 21:05. |
||