![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() Dat men in cafés niet meer gaat mogen roken?
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk dat vooral, maar natuurlijke selectie maakt onze maatschappij NIET kapot, integendeel.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Het interesseert mij niet wat u gelooft, het gaat er om wat er uiteindelijk gebeurt, en dat is een totaalverbod in de horeca.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of anders moeten ze meeroken als een geweldpleging zien en wettige zelfverdedeging mogelijk maken ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() Daarover ging het toch? Of ben ik zo abuus... kan ook zölle.
En zoals Tavek zegt. Iemand anders killt mijn kansen op natuurlijke selectie meteen mee; zo had de Sjarel het oorspronkelijk niet bedoeld met zijn theorie hoor.
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet er dan eigenlijk nog over gediscussiëerd worden? Niet, denk ik dan. Draadje mag dicht, wegens totaal overbodig.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nen, het verbieden ervan op de plaatsen waar men dat het liefste doet, voor het "heil" van enkele zeveraaars, is uit den boze. DAT maakt onze maatschappij en de sociale omgang volledig kapot.
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Gouverneur
|
![]() lol
![]() ![]() Telkens ik in den Belgique was ook al rookte ik zelf, vond ik het (uit ongewoonte) vreselijk vies dat mensen constant in het café zaten te roken.. stak ik 'm zelf nog altijd liever buiten op. (ik bedoel dus maar het heeft te maken met wat je gewend bent, niet met de inherente kwaliteit van het binnen- dan wel buitenroken) (Ja ik weet het rokers alhier, er is niks zo irritant als exrokers gelijk ik, ik geef het toe ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Fj9lnir : 24 mei 2011 om 13:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet rokers worden niet gedwongen mee te roken. Ik heb nog nooit gehoord dat iemand gedwongen werd om naast een roker te gaan staan.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En? Hoe gaat het? Ik in Augustus drie jaar gestopt.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik nu ook 6 maand. Overdag en in de week een makkie tegenwoordig. Op café en na een paar pinten heb ik het zeer lastig (al een keer of 3 gezondigd...) Dus voor mij gaat het rookverbod het alvast gemakkelijker maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
neen, maar hun hypocriete verontwaardiging mag wel eens ophouden. Verantwoordelijkheidszin is ook verantwoordelijkheid opnemen voor het verleden.
![]() |
![]() |
#36 |
Gouverneur
|
![]() Okee! Ik neem volledige verantwoordelijkheid voor de afgelopen 60 jaar (ook al ben ik er nog maar 24).
Zo goed?
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Waar ze wel bezorgd om zijn is hun geld, ze beginnen te beseffen dat rokers de staat veeeeeel meer kosten dan dat ze opbrengen dmv. taksen. Enkele cijfers hier uit Aus: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is maar sinds zulke cijfers bekend zijn geworden dat de overheden zogezegd bezorgd zijn beginnen worden om onze gezondheid. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Klaarblijkelijk niet, anders zaten we nu niet met een overbevolking aan vergrijzing.
Misschien nieuw wetsvoorstel : Om de vergrijzing tegen te gaan en onze pensioenen betaalbaar te houden, mogen vanaf 2012 alle 65+ gratis sigaretten gaan afhalen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is er dan zo'n groot probleem om zich neer te leggen bij een democratisch genomen beslissing, zelfs al ben je er niet mee akkoord ? Zie je een verschil met iemand die tegen de huidige snelheidsbeperkingen is, die voor drugs is, die vindt dat roken op de trein wel toegelaten moet zijn ....
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |