![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
veel facebookgebruikers zijn in wezen eenzame mensen in een wereld "vol vrienden" Maar daar ging de topic niet over, dacht ik. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Minister-President
|
Facebookgeneratie mijn voeten. Ik behoor zelf toch die leeftijdscategorie - kom over een goede maand aan een totaal van 21 lentes - en heb zelf ook Facebook. Op Facebook maak je echter geen vrienden. Op Facebook voeg je je vrienden toe die je in het echte leven hebt. Geen 781 vrienden zoals sommige hun profiel weergeeft, dat is onmogelijk. Echter, Facebook dient voor mij absoluut niet als ontmoetingsplaats. Ik ben lid van de Facebookgeneratie, en toch ben ik voorstander van enerzijds globalisering en anderzijds de regionalisering van pakweg de N-VA. Het is niet omdat men eventueel 'vrienden' heeft op Facebook uit het buitenland, dat men solidair is met de buitenwereld. Anders kunnen we meteen de sociale zekerheid op wereldniveau organiseren, eens zien wat voor een knoeiboel daar van komt.
|
|
#23 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Mijn antwoord was weldegelijk ontopic. Ik ben immers één van die personen die voor regionalisering is maar wel één van die facebookgebruikers is. De reden hiervoor is dat je niet al je vrijheden kan opgeven in het mom van een groter doel. (ook politiek bedoelt) |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Exact. Ik ken verschillende vreemde talen, en een groot deel van mijn dagelijkse leven speelt zich in het Engels af. Maar mijn natie blijft Vlaanderen, en daar kan ik niets aan veranderen zelfs al zou ik willen. Het draait dus om een volledig kunstmatige 'tegenstelling'.
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
#26 | ||
|
|
Citaat:
Regionalisering in de zin van bestuur is echter een totaal ander beest.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
|
|
|
|
#27 |
|
Gouverneur
|
Klopt volledig. Interpersoonlijk spelen geen grenzen meer. Op politiek vlak des te meer. Door die interpersoonlijke grenzeloosheid zien mensen de keerzijde van de medaille en dringen er nog meer op aan om het regionaal beleid af te stemmen op de eigen wensen.
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vooral dat laatste is belangrijk dat het op scholen wordt aangeleerd, uwe plan trekken dus, en los komen van de mama, ze bakken overal brood. |
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
#30 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
Het is de oudere generatie die nog altijd met mei 68 in haar hoofd zit die nu ongeveer of volledig met pensioen is en zich nog een laatste keer probeert te roeren voor het met hen afgelopen is. Zie Bracke.
Wat ze toen niet hebben kunnen bereiken, proberen ze nu; maar ze vechten een strijd van 50 jaar geleden uit. |
|
|
|
|
#32 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het lijkt me eerder dat jij van die oude generatie bent aangezien je geen flauw benul hebt van wat er bij de jong garde leeft.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Gouverneur
|
Jawel hoor. Hij is een van de jonge veulens (hengsten?) van de succesvolle shame-revoluties.
|
|
|
#34 |
|
|
als die iets organiseren is het in elk geval nooit meer pro-VL; eerder het omgekeerde.
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Het is niet omdat iemand CEO is dat die iets te vertellen heeft. Hun oogkleppen zijn meer toe dan ze zelf willen toegeven. Been there. |
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
#101 - Les préférées (aujourd'hui) - Musique - Monde http://www.youtube.com/watch?v=4aQVYUWHVBY Internet maakt het vooral mogelijk dat mensen zich rond hun taal meer gaan verbinden. Ik zou dat zeker geen pro-Belgique durven noemen of pro-World Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 28 mei 2011 om 10:18. |
|
|
|