![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk niet dat die betogers geletterd zijn, eerlijk gezegd.
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Thuis hadden we een are aardappelen en de patatten bleven goed en zonder schimmel. We hadden wel een kelder he ![]() Enz. Enz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
U bent misschien ook tegen HIV onderzoek?
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Wat was het weer een leuke voldane dag vandaag.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Omdat betogers niet toegelaten zijn privé-terrein te betreden, zonder toelating van de eigenaars. En al zeker niet dingen op dat privé-terrein vernietigen.
Ordehandhaving, heet het soms ook.
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Ach wat zeg je nu? De aardappelziekte, malaria, hiv, de EHEC-bacterie,... Die bestaan toch niet?
![]() |
#31 |
|
![]() Omdat die gasten met stenen aan het gooien waren, bijvoorbeeld? Of omdat die gasten, zonder te weten waar het allemaal om ging, net een experiment dat de belastingbetaler vele duizenden euro's (om nog maar te zwijgen over de potentiële voordelen voor landbouwers en consumenten) verkakt hebben. Maar goed, ik snap het: als morgen een bende hippies jouw huis willen komen vernielen omdat je aan het barbecueën bent, dan mag de politie hen laten begaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110529_071
Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Dat is totaal iets anders. =============================================== Aardappelen > de wijze van productie en meststoffen werkt dat allemaal in in de hand (en het milieu natuurlijk). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Staatssecretaris
|
![]() Net zozeer men de gevaren niet ten volle beseft van kernenergie, beseft men het van genetisch gemanipuleerde gewassen. Met speelt voor God en denkt door het snijden in DNA structuren ongestraft de natuur kan verbeteren een aanpassen. Evenwel weet men de gevolgen niet op lange termijn. Want geen enkel onderzoek is er gedaan naar gezondheid enz.
Ik weet sowieso al dat het heel gevaarlijk is. Maar dat zal die koppige, kortzichtige politici een worst wezen. Economische belangen primeren opnieuw boven de veiligheid van de bevolking. Het ware gezicht wordt meer en meer duidelijk van bepaalde mensen. En we zien dat het mooi Christelijk smoeltje van CD&V niets meer is dan een schijnheilige partij die beter de C zou schrappen uit zijn partijnaam. Want voor God spelen is regelrecht pissen tegen het scheenbeen van God. Te weten dat Monsanto een goede greep heeft op Universiteit Gent, is het voor mij een diepe schaamte dat ik als Belg, buiten mijn wil, betrokken ben bij dergelijke vuiligheid. Want wat Monsanto allemaal op zijn kerfstok heeft, ziet U uitvoerig op Youtube ! Vandaag werd duidelijk hoe dom onze politici zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Want U heeft geen respect voor een hippie, dus waarom zou ik respect moeten hebben voor Jou ? Peace ![]() Laatst gewijzigd door JurgenD : 29 mei 2011 om 18:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
En god is dood, al een hele tijd trouwens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als er hier iemand mijn boeken vervangt door stripboeken zou ik toch nog de politie bellen. ![]()
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Yep, nooit hongersnood geweest. Dat waren allemaal maar hoaxes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() ik ben hier zo ziek van toen ik het net zag in het nieuws. De groene jongens vernietigen het wetenschappelijk onderzoek, en dat dan nog door pesticiden te gebruiken. Hypocrisie ten top.
We zijn al duizenden jaren bezig met genetische manipulatie, door kruisen en enten. Het enige verschil is dat men nu dit op veel efficientere wetenschappelijke manier kan doen. Dit onderzoek kan ervoor zorgen dat we veel minder pesticiden nodig hebben en dat oogsten minder gevoelig zijn voor negatieve invloeden. Wie kan daar nu in godsnaam tegen zijn? Dit is echt weer een uiting van de krankzinnigheid van sommige delen van de mensheid. Wetenschappelijk onderzoekn en vooruitgang zijn de enige zaken die de grote uitdagingen waar de mensheid voor staat kan oplossen. Als wetenschappelijk opgeleide mens ben ik hier zo woest over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Voor U is ie evenwel, blijkbaar dood. Gelukkig is Uw visie niet al te breed en raakt ze evenmin de realiteit. En Uw visie en uitspraak hierover zal niks veranderen aan de realiteit. Laatst gewijzigd door JurgenD : 29 mei 2011 om 18:21. |
|
![]() |
![]() |