![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En 't is niet omdat het slachtoffer je vergeving schenkt dat je daarom nog niet voor de rechtbank moet komen hé ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() altijd dat negativisme.
Er zouden troetelbeertjes moeten uitgedeeld. Of, als eno2 toch wil vasthouden aan zijn zuurtjes kan er aan een compromis gedacht worden : zure beertjes ! ![]()
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die van de beul Manta? Wie mijn draad leest, is geïnformeerd, je doet precies of ik mijn vergissing doodzweeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Al mijn voorstellen tot positieve bevestiging worden afgewezen. Kom dus hier niet doen alsof ik louter negatief ben. De stok zonder de wortel dat is pas negatief. Laatst gewijzigd door eno2 : 8 juni 2011 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Arme Demper , tot in de veertiende generatie forummers zullen hem en z'n achterkleinforummers/sters scheef (cursief) bekijken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is opnieuw een zeventonner met zuurtjes onderweg volgeladen deze keer naar jou |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
quote's vervalsen mag van moderatie overal maar ik doe het alleen in de draad waar ik het vervalsen van quote's aanklaag. Intellectuele hygiëne kent zo zijn zelfbeperkingen En daarvoor heb ik van mezelf vier zoetjes gekregen die ik zopas naar binnen geslagen heb |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eno2. Binnenkort word je een wetenschappelijk onderwerp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Niet echt..dit fenomeen is reeds lang gekend in de psychiatrie..
ik had even gehoopt dat de verhuis naar een tropisch gebied voor wat meer 'normale' afleiding zou zorgen maar blijkbaar zijn aandachtsverslavingen even hardnekkig als andere verslavingen.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 9 juni 2011 om 06:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() ik heb mijn Seriële Bully’s beloofd een laptop te kopen, zodat ik dag en nacht kan posten vanuit elke locatie waar dan ook, en dat heb ik gedaan, tot hun wanhoop
Tachtig zuurtjes voor Eigenzinnig om mij twintig keer een hangmatter te hebben genoemd plus een rood driehoekje om mij hierboven uit te schelden voor psychiatrisch geval Ik heb weer een extra zeventonner zuurtjes bijbesteld Laatst gewijzigd door eno2 : 9 juni 2011 om 10:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog efkes wachten en dan krijgen we een reactie zoals deze:
http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=92 |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() je zou de kunst van het modereren natuurlijk ook gevoelig kunnen verhogen door het vervalsen van quotes te bestraffen met gewone strafpunten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |