![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
In België en elders geven de banken ook hoge hypotheken hoor, en ook aan mensen met beperkte financiële slagkracht.
|
|
|
#25 |
|
Minister
|
Er ook al eens over nagedacht dat hoe duurder je huis is, hoe meer successierechten je kinderen later moeten betalen ? Een heel leven voor de bank werken en daarna nog eens een pak afgeven aan de staat.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Europees Commissaris
|
Als student en realist weet ik ook niet of ik later een huis zal kunnen kopen. Maar de wijde wereld staat open, maar ik denk dan ook dat de kans groot is dat ik naar het buitenland vertrek
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Beide verlagen is beter, maar nogal dromerig als ge met een record staatschuld opgenaaid zit.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar wat ik eigenlijk meer in het algemeen wou zeggen: stop met zagen over de prijs van de huizen, want de wet van vraag en aanbod is sterker dan de zwaartekracht. Hoe schaarser hoe duurder: grondstoffen, handenarbeid, grond. Ik denk van goed gedaan te hebben voor mijn nakomelingen: ik betaal een stukje mee van hun hypotheekaflossing; ik sta daar garant voor.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|