Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 8 juni 2004, 10:22   #21
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Ik moet niet nuanceren.
Het staat klaar en duidelijk in zijn boek van 2003./
Wanner U wilt spreken over nuanceren bent U heel slecht geplaatst, U sleept er artikels bij van 1981 om het Vlaams Blok te bestrijden.
Wanneer we eer artikel uit zijn eigen boek, van nog geen half jaar erbij slepen, moeten we NUANCEREN.
Grappige gasten die Nv-A ers.
Geert heeft ZEER duidelijk gezegd, toen en ook nu, dat het doordrukken van de Vlaamse resoluties absoluut de voorwaarde is indien het Kartel in coalitie gaat met de SPA. Dat is heel iets anders dan wat de Blokkers hier zeggen!
En dat is iets heel anders dan hij schreef in 2003 in de "boek De Puinhopen van paars-groen, 2003)"
Best ook eens de boekjes lezen van uw goeroe alvorens de anderen te beledigen.
fernand is offline  
Oud 8 juni 2004, 10:24   #22
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groen & Geel
Citaat:
Ik stoor mij voornamelijk aan Uw woordje WE. Nv-A is niets. Ze halen zelfs de kiesdrempel niet. en U spreekt van WE.
Jullie zijn de bagage voor een groter CD&V te maken, anders zijn Jullie .........Niets.
En dat is kleurdenken!
Ja begin maar over iets anders.

Ten bewijze van wat ik hier al verkondigde: http://www.vrtkies.net/vrtkies_maste...x.html?audio_2

De N-VA vertegenwoordigd 5 �* 6%, mogelijk meer, van de Vlamingen, de N-VA heeft rond de 12.500 leden (!), als relatief kleine partij mag dit tellen.

Het Vlaams Blok is de tumor van de Vlaamse Beweging, dat veel te groot geworden is, en dat als het ware die Vlaamse beweging in diskrediet brengt, op dit punt geef ik Somers gelijk, die Vanhecke verweet van de Vlaamse Beweging in diskrediet te brengen bij de jeugd (die zijn een vlaamse leeuw reeds als een racistisch en xenofoob symbool gaan zien) en in het buitenland. Groot is die tumor misschien, maar positief verre van.
Als tumor is de Nv$A, wat te klein.
Maar ze is wel de zweer op de kont van een renner. Deze kan ook niet meer verder.
fernand is offline  
Oud 8 juni 2004, 10:27   #23
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brusselaar
Citaat:
Ik stoor mij voornamelijk aan Uw woordje WE. Nv-A is niets. Ze halen zelfs de kiesdrempel niet. en U spreekt van WE.
Jullie zijn de bagage voor een groter CD&V te maken, anders zijn Jullie .........Niets.
En dat is kleurdenken!

Ah juist, de N-VA is niets. 't is daarom dat je er constant mee op je neus loopt. Nu begrijp ik het. Nu doe vooral voort, u bent zeer overtuigend.
Als die gasten van de Nv$stoppen, zal ik ook stoppen, eerder niet!
Als zij zich mogen permiteren van altijd te kappen op het Vlaams Blok, als zijnde een verloren stem; vindt ik dat een sten Nv$A zeker een verloren stem is.
Ze weten zelf dat ze de kiesdrempel niet halen. En moeten zich daarvoor gaan aanschurken bij een partij welke NOOIT één Vlaamse reflec heeft getoond. Een Belgische partij op ten top.
fernand is offline  
Oud 8 juni 2004, 11:15   #24
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Geert heeft ZEER duidelijk gezegd, toen en ook nu, dat het doordrukken van de Vlaamse resoluties absoluut de voorwaarde is indien het Kartel in coalitie gaat met de SPA. Dat is heel iets anders dan wat de Blokkers hier zeggen!
En dat is iets heel anders dan hij schreef in 2003 in de "boek De Puinhopen van paars-groen, 2003)"

Ge moet mij zijn boek niet leren kennen!
In zijn boek zegt hij enkel dat hij Paars niet wil depaneren als Groen! na 18mei uit de Vlaamse regering zou stappen.
giserke is offline  
Oud 8 juni 2004, 11:36   #25
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ge moet mij zijn boek niet leren kennen!
In zijn boek zegt hij enkel dat hij Paars niet wil depaneren als Groen! na 18mei uit de Vlaamse regering zou stappen.
Stoem toch dat ge nog moet vragen uit welk boek dit komt, als ge het zelf zo goed weet.
Of zullen we zijn iutspraakje over het Lambermond akkoord maar eens ontleden uit zijn boekje?
Maar Allé, U doet gewoon verder met Uwen Boer Swa, en ik zal verder doen met annemans!
Spijtig voor de Vlaamse beweging.
Als men Nu voor Vlaanderen alleen één maal zouden dezelfde lijn trekken?
Maar dit was reeds te veel gevraagd aan Uwen Bourgois!
Voor één punt. Het radicale Vlaams PUNT waar geen van beide partijen in verschild. Neen zegt Bourgois.
Verschgiet U dan, dat wij hem (en niet alle Nv$A ers) dit verwijten.
En Giserke, denk nog maar eens over de kiesdrempel, De Sossen, de VLD en de goenen hebben VOOR gestemd. Zij zijn de indieners, en niet het Vlaams Blok.
Waarom moet het Vlaams Blok, iemend gaan beschermen, die ze NIET kunnen betrouwen.
Ze zouden goed zot moeten zijn.
Het zijn Uw toekomstige coalitiepartners die de ddod van de Nv$A op hun geweten hebben. En ook uw boer swa!
fernand is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be