![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het doet er niet toe wat Demper verbeterd heeft aan mijn quote Hij moet gewoon mijn quotes niet vervalsen, punt. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het doet er niet toe welk aanpassinkje Hij moet g ewoon mijn quotes niet vervalsen, punt |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het punt is natuurlijk dat de 2 vervalste quotes die ge aanhaalt, vervalst zijn door 1e) gehuigert en 2e) Nexer; en Demper der inderdaad voor niks tussenzit.
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu ga ik er nog even naar kijken, iets wat modderatie zou moeten gedaan hebben Ik heb trouwens ook direct tegen Gehuigert op het rode driehoekje gedrukt op het moment zelf dat ik nog in de draad aktief was, met hetzelfde resultaat nul |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel dat iedereen gemakkelijk de originele post kan gaan bekijken en zelf vaststellen of hij al dan niet vervalst is. Men kan natuurlijk wel beweren dat men zijn post vervalste en die achteraf gaan veranderen. Dan kijkt ge gewoon of hij na het posten van de quote nog aangepast is. |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat voor een karakter moet ge hebben om 'vervalsingen' aan te klagen maar dan iemand iets in de schoenen schuiven dat hij helemaal niet gedaan heeft? Da's geen vervalsing ofzo? In je openingspost plaatste je géén auteurs van de posts in kwestie maar koos je voor 'manueel' knippen en plakken, om de posts vervolgens toe te schrijven aan iemand die er niets mee te maken heeft. Wat scheelt er toch met u?!
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
voor zover ik weet heb ik hier nog geen vervalste quotes geciteerd daar ga ik nu mee beginnen tegen mijn goesting want ik acht de aanklacht vanzelfsprekend en door iedereen te controleren ter plekke ik heb zelfs de draad zelf nog niet gelinkt dat ga ik nu ook doen Laat mijn karakter er maar buiten het gaat over vervalsen van quotes en zoals ik al zei als ik tegenover Demper een leesfout of een interpretatiefout gemaakt heb dan ga ik mij daarvoor verontschuldigen we zullen wel zien of mijn eerste waarneming geldig was of niet maar wat een volgehouden belangstelling van jouw kant voor mijn gebroebel. Je moet er wel erg van genieten ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 7 juni 2011 om 20:15. |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...58&postcount=2 Klik op de links die ik geef. Dat zijn de posts die jij aanklaagt. Eerste : door Gehuigert. Tweede: door Nexer. Leg nu gewoon uit wat demper daarmee te zien heeft. Is Demper = Gehuigert? Is Demper = Nexer? Sorry hoor, maar na een 'stunt' als deze hebt ge gewoon geen recht van klagen meer over 'beledigingen' en 'vervalsingen' en al die andere dingen waarvan je geobsedeerd bent.
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() In welke draad was dat nu weer?
Iets over drugs... Er is daar veel onhelderheid |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die komen hier alleen van jou. Heb ik je ergens ooit gebeten? bedankt voor de link nee, niet bedankt voor de link want ik zie nu dat ik daar al eerder omstandig op geantwoord heb in deze draad geduld tot ik wat tijd kan uittrekken voor een grondige investigatie van dit kwalijke zaakje maar als je je taaltje niet matigt laat ik je gewoon vallen als een steen Is dat goed begrepen? Laatst gewijzigd door eno2 : 7 juni 2011 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij deze heb ik je beginpost, met de valse beschuldigingen, gemeld aan de moderatie. Je speelt iets teveel met de mensen hun voeten, eno2.
#33 |
Banneling
|
![]() Wat sukkelachtig en wat lachwekkend
Laatst gewijzigd door eno2 : 7 juni 2011 om 20:30. |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je getrol op dit forum mag eens stoppen, eno.
#35 |
Banneling
|
![]() Niet zo ongeduldig, ik moet nog de vervalste citaten quoten
Dus je beschuldiging van getrol is voorbarig op zijn minst, behalve vals. Maar dank zij je onterechte aanklacht tegen mij gaat moderatie zich misschien toch eens over de zaak buigen, wie weet ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 7 juni 2011 om 20:41. |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die is van: Gehuigert en dus niet van Demper Ik verontschuldig mij bij Demper voor die verkeerde toeschrijving Toen ik het rode drihoekje gebruikte, was dat dus niet tegen Demper, maar tegen Gehuigert Maar niet getreurd, ik ga nu even naar Demper kijken Laatst gewijzigd door eno2 : 7 juni 2011 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() A wel ja , ah so
Het is mij te doen om de laksheid van moderatie tegenover gesignaleerde vervalsingen van quotes Bij dat signaleren heb ik geen vergissingen gemaakt Wel bij het reproduceren van de aanklacht ten behoeve van de geïnteresseerde forummers hier Daarvoor heb ik me bij Demper al verontschuldigd |
![]() |