![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ze gewoon gaan kopen in Roemenie is ook een optie.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er moeten bruggen gebouwd worden tussen de scholen en sportclubs.
Verder vind ik de huidige fietscultuur in Vlaanderen redelijk positief. En dan heb ik het niet over de wielerterroristen, maar wel de bravere versie ervan, alsook de fietstoeristen. (verzinnebeeld in opa en oma, de auto met achterop twee fietsen op de vrijetijdsknobbel ...)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En dan nog een gezonde voeding. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() waarom kan dat niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ga je ook beweren dat Fransmannen die met hun tricolore zwaaien, daar staan met de vlag van één bepaalde politieke partij? http://www.vlaanderenvlagt.org/node/1 en mijn persoonlijke mening: de vlag die jij verkeerdelijk die van het Vlaams Belang noemt, is voor mij 'de vlag van Leuven Vlaams'.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 17 juni 2011 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De fysieke paraatheid drogreden slaat echt nergens op. Topsport is helemaal niet gezond en met topsport zorg je er ook helemaal niet voor dat de basis aan sport gaat doen. Hoogstens ga je een verschuiving tussen de sporten zien als een bepaalde sport plots een topper voortbrengt, maar aan de basis gaan er daardoor niet meer mensen sport doen. Als je echt mensen aan het sporten wil krijgen dan moet je dat via bewustmakingscampagnes doen, via kortingen op sportclubs en via sportinfrastructuur.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |