Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 juni 2011, 16:40   #21
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ja, de overheid haalde dan die kinderen weg bij hun familie, stuurde hen naar de andere kant van het land, spoten ze vol drugs en als ze tegenslag hadden werden ze verkracht door hun trainer. Maar ze wonnen wel medailles. Het prestige van landen als Roemenië, Oost-Duitsland en de Sovjet-Unie was dan ook enorm in die gouden tijden.
Kan Belgie dat niet arrangeren met de kinderen van buitenlanders?

Of ze gewoon gaan kopen in Roemenie is ook een optie.
Oud 15 juni 2011, 16:55   #22
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Er moeten bruggen gebouwd worden tussen de scholen en sportclubs.

Verder vind ik de huidige fietscultuur in Vlaanderen redelijk positief.
En dan heb ik het niet over de wielerterroristen, maar wel de bravere versie ervan, alsook de fietstoeristen. (verzinnebeeld in opa en oma, de auto met achterop twee fietsen op de vrijetijdsknobbel ...)

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2011, 17:09   #23
Tejokus
Minister-President

Tejokus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
wat kunnen mij medailles op Olympische Spelen schelen? dat zijn toptalenten, maw 0,1% van de massa.

een betere fysieke paraatheid helpt voor allerlei zaken, de sociale zekerheid zal een pak lichter zijn want minder zieken, het helpt om sociale weefsels op te bouwen door grotere sportclubs, het helpt ook om beter te studeren (men sana.....).
Goed gezien, hier sta ik ook achter.
En dan nog een gezonde voeding.
Tejokus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2011, 19:59   #24
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
En wat is het nut van toptalenten te kweken als ze vervolgens toch maar met een Belgische vlag staan te zwaaien?
eens dat de huidige studenten topsporters zijn, zullen ze wel met de Vlaamse vlag staan zwaaien
Oud 15 juni 2011, 20:06   #25
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

http://forum.politics.be/showthread.php?t=30379
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2011, 20:33   #26
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
En wat is het nut van toptalenten te kweken als ze vervolgens toch maar met een Belgische vlag staan te zwaaien?
Ondertussen zijn we dan toch zeker dat ze niet met een vlaams blok vlag staan te zwaaien tijdens de ronde van vlaanderen
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2011, 09:18   #27
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk Bekijk bericht
Ik sta 100% achter het besluit van Minister Philippe Muyters over de topsportscholen.
Miljoenen per jaar worden er uitgegeven aan deze scholen en vooral aan leerlingen die in een ander onderwijs totaal niet slagen
Ook hier slagen ze niet want bijna geen enkel "atleet" uit deze scholen is doorgestoten.
Zij die daar werken zijn kafkas en begrijpen NIETS van TOPSPORT maar wederom zijn het politieke benoemingskes.
In onze tijd stonden we wel aan de wereldtop en sommigen soms zonder begeleiding.
Hier in Belgie maken de atleten de trainers en niet andersom.
Of zijn beslissing gefundeerd is daar kan ik niet over oordelen. Maar dat ze die gasten tenminste hun opleiding laten uitdoen. Maar neen de scholen moeten van vandaag op morgen dicht. Dit kan toch niet.
speurneus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2011, 09:22   #28
born2bewild
Banneling

Standaard

waarom kan dat niet?
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2011, 09:24   #29
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
wat kunnen mij medailles op Olympische Spelen schelen? dat zijn toptalenten, maw 0,1% van de massa.

).
0,1% medaillekandidaten op de totale bevolking ? Volgens mij is 0,0001 % zelfs al te veel.
speurneus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2011, 10:51   #30
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Ondertussen zijn we dan toch zeker dat ze niet met een vlaams blok vlag staan te zwaaien tijdens de ronde van vlaanderen
Dat is stout en intellectueel oneerlijk van jou, om van een Vlaams Blok vlag te spreken.

Of ga je ook beweren dat Fransmannen die met hun tricolore zwaaien, daar staan met de vlag van één bepaalde politieke partij?

http://www.vlaanderenvlagt.org/node/1

en mijn persoonlijke mening: de vlag die jij verkeerdelijk die van het Vlaams Belang noemt, is voor mij 'de vlag van Leuven Vlaams'.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 17 juni 2011 om 10:56.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2011, 11:18   #31
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
Of zijn beslissing gefundeerd is daar kan ik niet over oordelen. Maar dat ze die gasten tenminste hun opleiding laten uitdoen. Maar neen de scholen moeten van vandaag op morgen dicht. Dit kan toch niet.
Ik zie niet in waarom niet. Er zijn andere scholen genoeg waar ze hun opleiding kunnen verderzetten en sport kunnen ze na de lesuren beoefenen.

De fysieke paraatheid drogreden slaat echt nergens op. Topsport is helemaal niet gezond en met topsport zorg je er ook helemaal niet voor dat de basis aan sport gaat doen. Hoogstens ga je een verschuiving tussen de sporten zien als een bepaalde sport plots een topper voortbrengt, maar aan de basis gaan er daardoor niet meer mensen sport doen.

Als je echt mensen aan het sporten wil krijgen dan moet je dat via bewustmakingscampagnes doen, via kortingen op sportclubs en via sportinfrastructuur.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2011, 13:05   #32
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
eens dat de huidige studenten topsporters zijn, zullen ze wel met de Vlaamse vlag staan zwaaien
Het zal eerder de vlag zijn van de VN als statenlozen tussen de rest van de niet-erkende wannebestaatjes.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be