Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 maart 2005, 19:56   #1
Dark Soho
Schepen

Dark Soho's schermafbeelding

Standaard Topsport

Als men geld wil steken in topsport omdat het erop lijkt dat een mens een voorbeeld nodig heeft om zich aan op te trekken, dan kan men dat toch beter niet gaan halen in de breedtesport waar die mensen die aan de sport van hun grote voorbeelden willen doen eerst terecht komen. Sportclubs hebben het sowiso reeds moeilijk door de flexibiliteit die het bedrijfsleven tegenwoordig eist van haar werknemers.

Ik vraag me trouwens ook af of dat nu echt nodig is dat ons kleine landje nog meer uitblinkt op sportief vlak dan dat we nu al doen. We hebben nog nooit zonder goede sportlui door het leven gemoeten. Wielrenners, voetballers, judoca, tenissters, zwemmers, schaatsers, biljarters, motocross, veldrijden, .... en ga zo maar door. Steeds weer zijn er gemotiveerde mensen die het (helpen) maken. 1 of zo medaille op de spelen is toch genoeg voor zo'n klein landje.

Ik vind het fout dat men het budget aan de basis vermindert om meer topsporters te krijgen. Mensen die een sportzaal willen afhuren om eens een wedstrijdje te voetballen zullen nu dieper in de geldbuidel moeten tasten, lidgelden van sportclubs zullen weer eens stijgen, ... . Op den duur blijven er enkel nog de private individuele sportmogelijkheden over. Tja ik zal wel weer niet met m'n tijd meezijn zeker.

Laatst gewijzigd door Dark Soho : 2 maart 2005 om 19:58. Reden: alinea aanmaken
Dark Soho is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2005, 18:57   #2
maarte
Minister-President

maarte's schermafbeelding

Standaard

men is alleen maar in in topsport geintresseerd als het om publiciteit gaat, Anders was de sport en vooral de topsport nooit zo belanrijk geworden. de 20 ste eeuw was werkelijk de eeuw van de sport
maarte is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be