![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb het verhaal omtrent de moord op Patrice Lumumba ooit tot in de détails gehoord.
Voorzover ik me kan herinneren komen de feiten de LdW noemt aardig overeen met wat ik me meen te kunnen memoreren. Whatever de zaak nog zal opleveren, niemand zal het huidige, nog levende clubje van indirect betrokkenen iets kunnen maken, Davignon al helemaal niet. De score zal op niets uitdraaien, alleen de heren advocaten worden er beter van.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 26 juni 2011 om 15:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Er lopen maar een paar Davignons op de wereld hoor. (Sorros, Kissinger, ...) Hij is de voorzitter van Bilderberg, zegt genoeg, denk je niet? Davignon is idd een krokodil die de macht bepaald. Letterlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |